Husk meg
Brukernavn
Passord

Kasey Wehrman (32) til Lyn

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 sep 09, 00:19

Wehrman var en stor favoritt hos meg lenge før du kom til klubben. Gang på gang dro jeg deg frem som et eksempel på hvilken spillertype FFK manglet. Et robost, defensivt midtbaneanker som også har kreative evner, overblikk og gode pasningsferdigheter på sitt beste.

Du innfridde til det fulle i 2007 og 2008, men årets sesong har vært langt under det vi kan forvente. Håper for din del at du har vært preget av skadene i sesongoppkjøringen, og at en god treningsvinter kan få deg på rett kjøl igjen.

Takk, og lykke til videre i karrieren!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


troy

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 06
Innlegg: 23

Lagt til: 01 sep 09, 00:19

Mulig at dette også har en positiv effekt på humøret i spillergruppa. Ikke at Wehrman er så mislikt innad i gruppa (noe jeg ikke vet noen ting om), men hans kroppspråk og gestikuleringer de siste kampene har ikke akkurat vært inspirerende.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 sep 09, 00:19

Kasey blir selvsagt ikke med Lyn ned i Adecco siden han har skrevet kontrakt som gjelder ut denne sesongen.

Jeg klarte å oppdage det tilslutt jeg også.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 sep 09, 00:20

skal mye til at lyn klarer seg, 16 poeng + tøft program med kamper.. jeg tror og jeg må ha mine meninger. Lyn  rykker ned

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 01 sep 09, 00:22
Endret: 01 sep 09, 00:22
Endret av: _insider_

Opprinnelig postet av keiko99

skal mye til at lyn klarer seg, 16 poeng + tøft program med kamper.. jeg tror og jeg må ha mine meninger. Lyn  rykker ned

Jeg tror også at Lyn rykker ned. Jeg må da også få lov å ha mine meninger....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 sep 09, 00:23

ja jeg skal ikke nekte deg det.. bare måten jeg svarte på Wink trodde dem kjøpte han

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 sep 09, 00:23

Wehrman har spilt brukbart i en kamp iår og ellers kun fremstått som en sutrekopp. Jeg  egentlig har hatt sansen for mannen, men i år med feilpasninger, treghet, gule kort og en attitude som det stinker av..f.eks nektet kapteinsbind, utspill i media etc. ikke vært i nærheten av hva han presterte  ifjor!!! 

Tror også det er bra for spillergruppa at den mannen har skiftet beitet.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 sep 09, 00:24

Opprinnelig postet av keiko99

skal mye til at lyn klarer seg, 16 poeng + tøft program med kamper.. jeg tror og jeg må ha mine meninger. Lyn  rykker ned

Det vi diskuterer er vel om Kasey skal spille i Adecco eller ikke. Kasey er ikke i Lyn i 2010 hvis de rykker ned.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 sep 09, 00:25

Det er fortsatt 21 poeng å spille om, tenk om han blomstrer i Lyn, er litt skeptisk til det her egentlig, husk vi har Lyn i siste serierunde..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 01 sep 09, 00:25

Opprinnelig postet av keiko99

ja jeg skal ikke nekte deg det.. bare måten jeg svarte på Wink trodde dem kjøpte han

Altså.... Du har som vanlig ikke forstått veldig mye. Før nå!


jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 01 sep 09, 00:39
Endret: 01 sep 09, 00:41
Endret av: FFK1903

Det er helt riktig observert. Det var en innviklet måte å si: Skjerpings Keiko, du kommer med MYE rart her inne. Skriver du bare ting for å få tiden til å gå, eller er det en mening bak alt sammen?

Mod: Slettet den forrige, den var for drøy, denne er dog helt grei, men ta dette videre på PM. Deal?


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 01 sep 09, 00:42

Takk for innsatsen i 07/08 Wehrman. Du tilførte mye når du var i form. Lykke til videre!

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


JanF.

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 09
Innlegg: 60

Lagt til: 01 sep 09, 06:27

Takk, Kasey, for det du gjorde i 07-08 sesongene!

Men er veldig glad du forsvinner for resten av sesongen, din jævla sutrekopp!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 sep 09, 07:56

Takk for at du var vår beste spiller i 2007 og 2008!!! Synd du gikk skada i fjor høst og i vinter, hadde du ikke gjort det hadde du vært vår beste spiller i år også.

Takk for at jeg fikk en ny favoritt etter Risholt.. Nå blir det BorgesSmile


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 01 sep 09, 08:51

Fjorårssesongen: Tusen takk, du var en bauta!

Årets sesong: Fryktelig dårlig, og ikke minst sutrete i media. Håper han kan få det bedre med seg selv i Lyn.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 01 sep 09, 09:17

God tur!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 01 sep 09, 09:46

Opprinnelig postet av jag

Det er helt riktig observert. Det var en innviklet måte å si: Skjerpings Keiko, du kommer med MYE rart her inne. Skriver du bare ting for å få tiden til å gå, eller er det en mening bak alt sammen?

Mod: Slettet den forrige, den var for drøy, denne er dog helt grei, men ta dette videre på PM. Deal?

Har aldri skjønt hvorfor Keiko stadig skal være hoggestabbe her inne. Han skrev altså  "lykke til i Adecco" til Kasey, etter at sistnevnte går til Lyn, som kaver helt i bunnen av tabellen. Så har selvsagt de som påpeker at Kasey i utgangspunktet er i Lyn bare ut denne sesongen rett.

Men med et snev av godvilje, så skjønte vel alle hva Keiko siktet til? At Kasey går fra en klubb som kanskje rykker ned, til en klubb som helt sikkert gjør det.

Og til "jag": Hvorfor bruker du din egen tid og verdifull båndbredde på å spørre Keiko om han bare skriver for å få tiden til å gå? Du fikk vel litt tid til å gå selv, da? Hæ?

Hvis forumet blir et sted der vi skal kvie oss for å ytre oss i frykt for at meningspolitiet skal blåse i fløyta, mener jeg vi er på feil spor.

Hilsen

Espen


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 sep 09, 09:55

Opprinnelig postet av Espen

Men med et snev av godvilje, så skjønte vel alle hva Keiko siktet til?

Godvilje? Hva er det? Finnes det her i retorikkens og kveruleringens digitale hovedstad?

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 sep 09, 12:47

Opprinnelig postet av keiko99

skal mye til at lyn klarer seg, 16 poeng + tøft program med kamper.. jeg tror og jeg må ha mine meninger. Lyn  rykker ned

Du har rett, men det du tydeligvis ikke har fått med deg er at Kasey IKKE har kontrakt med Lyn neste år...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 sep 09, 12:56

Joda, han har fått det med seg for lenge siden.

Nå er det bra, nå diskuterer vi Wehrman.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24