Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Vålerenga (24 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

sif_gutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 09
Innlegg: 14

Lagt til: 02 sep 09, 17:50

Ifra det jeg hørte med mattias skulle han ta det litt med ro denne uken, og trene for fullt neste uke frem mot vif kampen


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 sep 09, 20:41

Dette bør bli laget mot VIF:

 

Kenny

PAC - Ophaug - Piiroja - Pereira

Ramberg - Borges - Barsom

Valencia - Gardar - Andersson

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 sep 09, 21:23

f-b.no: Ti dager før FFK tar i mot Vålerenga på Stadion er allerede over 9.000 billetter solgt.

Veldig bra

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 02 sep 09, 21:32

Hvordan klarer du å finne plass til Barsom?? Veldig merkelig!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 sep 09, 23:11
Endret: 02 sep 09, 23:29
Endret av: Lemmy

Stamatopoulos

Askar   Ophaug (K) Ppiroja  Wass

Ramberg   Borges   Gashi

Valencia   Jóhannsson Andersson

Litt usikker. Kan godt hende at Gashi går ut av laget, Borges som indreløper og Elvestad sentralt på midten. Tror Borges i en indreløperrolle vil score langt flere mål. Med mange innlegg fra kant tror jeg han kommer mer til sin rett, med gode innløp i boksen.

Ramberg er også god til å gå på offensive løp. Med Borges og Ramberg på hver sin indreløperrolle tror jeg midtbanen kan fungere bedre. Med innlegg fra kant vil vi også ha Gardar og Borges inn i boksen. Det kan bli spennende.

Ophaug er kaptein, no doubt. Sympatisk og flott type.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 sep 09, 00:39
Endret: 03 sep 09, 08:30
Endret av: Holters

Staw

Wass, Ophaug, Piiroja, Wallace

Borges, Gashi/Elvestad, Thomassen

Valencia, Gardar, Andersson

Keeper
Kenny har ikke imponert noe mer enn Staw. Vårt eget keepertalent kan like godt få tilliten.

Forsvar
Klarer ikke å se poenget med å hente inn en høyreback dersom man ikke har tenkt til å la ham vise seg frem. Inn på laget med den danske unggutten. Stopperne gir seg selv. Håper Wallace er tilbake. Han er enormt viktig for det offensive spillet. Bra pasningsspiller.

Midtbane
Borges hører hjemme på midtbanen. Dype løp fra den karen gleder jeg meg til. Målscorer, og kreativ pasningslegger. Gashi som ren terrier uten offensivt ansvar, eller Elvestad som midtbanedirigent? Opp til Nordlie. Jeg tror han satser på trygge valg. Thomassen var i god form før han ble småskadet. God løpskapasitet. Venstrebent. Litt usikker på overblikket og gjennombruddshissigheten.

Angrep
Valencia som breddeholder og tilrettelegger. Andersson som gjennombruddshissig ving. Begge er hentet for å spiller. Gardar som spydspiss i mangel av alternativer. Kan vokse i rollen.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 sep 09, 06:40

Hei, skulle nesten tro du hadde snakket med meg om det laget, Holters Smile Jeg er helt enig i laguttaket og argumentasjonen.


JanF.

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 09
Innlegg: 60

Lagt til: 03 sep 09, 06:45

Veldig enig i lagutaket ditt, Holters.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 sep 09, 09:28

Ser mange setter opp Borges som sentral, og andre setter opp Gashi/Elvestad.

Trur dere ikke det er mulig at Ramberg tar den sentrale plassen? Eller er han kun indreløper?

Jeg vil helst se en midtbane med Ramberg sentralt, Borges på den ene indreløperen, og Gashi eller Thomassen på den andre indreløperen..

Jeg trur hvertfall Borges må spille indreløper, vi trenger løpene hans inn i boksen..


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 03 sep 09, 09:40

Spennende lag Holters, jeg er uenig på noen få plasser, ville hatt Borges til å styre spillet og Gashi som indreløper, en rolle som krever enormt løpskapasitet. Videre ville jeg latt Thomassen og Wallace bytte plass, Thomassen er bedre defensivt enn Wallace som er bedre offensivt enn førstenevnte. Godt å se at du utelatter Ramberg fra laget, den mannen håper jeg er ferdig i FFK!  Han har hatt en elendig sessong spesielt på bortebane der han blir avslørt gang på gang for manglende tempo og takklingsstyrke. Enkelte har på forumet hudfletter Barsom ved minste annledning, mens Ramberg som har spilt like elendig sliper langt billigere unna. Lurer på om det er fordi han er en lokal "lad" hva vet jeg.

---------------------------

alexx


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 03 sep 09, 09:48
Endret: 03 sep 09, 09:49
Endret av: DrDRE

Opprinnelig postet av alexx

Enkelte har på forumet hudfletter Barsom ved minste annledning, mens Ramberg som har spilt like elendig sliper langt billigere unna. Lurer på om det er fordi han er en lokal "lad" hva vet jeg.

Det er ikke mitt inntrykk, snarere gjelder vel det at man ikke blir profet i eget land7by... Virker som man tillater langt mer av dyre innkjøp utenfra enn av local lads her i by'n..

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 sep 09, 11:18

Opprinnelig postet av keiko99

f-b.no: Ti dager før FFK tar i mot Vålerenga på Stadion er allerede over 9.000 billetter solgt.

Veldig bra

Det er meget bra. Vi har en unik støtte i byn som kun Aafk, Brann, Rbk og Viking kan matche. Disse 5 er de virkelige publikumslaga. Samtlige andre TL lag enn Aafk og FFK på nedre halvdel har fått en kraftig nedgang i publikumsoppmøte. FFK har faktisk et ypperlig snitt mtp finanskrise og sportslig krise. Herlig!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 sep 09, 11:20

Wallace på indreløper hadde jeg vel aldri trudd at jeg skulle se bli foreslåttSmile trur jeg aldri vi kommer til å få se...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 sep 09, 12:47

André Muri er skadet igjen og ute i en måned. Det betyr at VIF bare har Birger Madsen igjen som ren midtstopper.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 sep 09, 12:57

Opprinnelig postet av Per Egil

André Muri er skadet igjen og ute i en måned. Det betyr at VIF bare har Birger Madsen igjen som ren midtstopper.

Kan ikke innleide Andreas Nordvik spille?? Mener han er best på stopper..


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 03 sep 09, 12:59

Dessuten kan vel Hagen spille?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 sep 09, 12:59

Joda, han spiller stopper men er i utgangspunktet back. Det var derfor jeg skrev at Madsen var den eneste rene midtstopperen.

Ellers er vel Stefan Strandberg på vei tilbake fra utlån i Bryne.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 sep 09, 13:00
Endret: 03 sep 09, 13:01
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av thorsen
Dessuten kan vel Hagen spille?

Hagen ble hofteoperert i går.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 03 sep 09, 13:04

Ah, så han kom inn både mot stabæk og molde, men det var noe drit for oss Tongue out


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 sep 09, 07:09

F-b.no: Hele C-seksjonen på Stadion er for lengst utsolgt. Mange vil se Tom Nordlie fra orkesterplass.

vi kan også lese at Et av spørsmålene er om nykommeren Mattias Andersson blir kvitt plagene på fremsiden av låret. Joachim Thomassen og Vidar Martinsen er andre usikre kort.

jeg hadde håpet Mattias Andersson fra start, men tror ikke vi for se han..

 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3