Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Nordlie har signert

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 13 4

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 28 aug 09, 09:44

Opprinnelig postet av trigz

Velkommen til the twilight zone. Velkommen til et mediekjør uten like. Til non-stop dusteuttalelser til media. Til Den Store Depresjonen.Til vanvittige spillerkjøp. Til spisser på venstrevingen, adeccoligavinger på venstrebacken, et sprengt lønnsbudsjett, knust infrastruktur i klubben, mishagsytringer og opprør i spillergruppa, sanseløs overtrening og et endelig farvel til kreativ fotball. Velkommen som Tippeligaens enkleste lag å demme opp for.

Velkommen til galskapen.
Velkommen til Mordor.
Velkommen til Uday.

  Bla, bla bla.......Pass på ditt eget lag du.Wink


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 28 aug 09, 09:54
Endret: 28 aug 09, 09:55
Endret av: thorsen

F..N RUNAR. DER GIKK TANKENE FRA HIMMEL TIL HELVETTE PÅ 0,5 SEK.

"så vil jeg også meddele om at jeg trekker meg fra min stilling...... 

 

....som sportsdirektør. høhø"


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 aug 09, 09:56

Henriksen fratrer i hvert fall som sportsdirektør. Bra.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 aug 09, 10:02

Opprinnelig postet av Per Egil
Henriksen fratrer i hvert fall som sportsdirektør. Bra.

Jeg får inntrykk av at det heller ikke blir ansatt noen ny? Nordlie blir dermed både sportsdirektør og trener, omtrent som Eggen i 2. divisjon? Henriksen fortsetter som tallknuser?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 aug 09, 10:03

Nordlie får i hvert fall fullt sportslig ansvar og rapporterer direkte til Henriksen.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 28 aug 09, 10:06

Må si TN virker som han har tenkt gjennom ting. Han er rolig og flink til å svare. Var negativ, men blir litt mer positiv nå.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 28 aug 09, 10:13

Opprinnelig postet av Dokka

Må si TN virker som han har tenkt gjennom ting. Han er rolig og flink til å svare. Var negativ, men blir litt mer positiv nå.

 

Enig. Trur dette blir meget bra. Lukter 3 poeng mot Tromsø!!

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 28 aug 09, 10:16

Opprinnelig postet av thorsen

F..N RUNAR. DER GIKK TANKENE FRA HIMMEL TIL HELVETTE PÅ 0,5 SEK.

"så vil jeg også meddele om at jeg trekker meg fra min stilling...... 

....som sportsdirektør. høhø"

x2! Gikk en liten gnist av håp gjennom meg der, som slukka fort...


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 28 aug 09, 10:32
Endret: 28 aug 09, 10:33
Endret av: teflon

"- Nå dreier det seg om at enkeltpersoner i klubben ikke er viktig. Det er én ting som teller - Fredrikstad skal være tippeligaklubb neste år.

- Det dreier seg om at noen skal peke ut kursen. Sånn er det bare. Utvikling av lag og spillere får vi ta fra neste sesong. Nå er det én ting som teller - vi skal redde plassen."

Fy faen jeg skulle gitt mye penger for å være flue på veggen i spillermøtet akkurat nå! :D


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 28 aug 09, 10:37

He he Mordor !!

 

Velkommen Tom. Ta med deg Roger hjem igjen

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 28 aug 09, 10:45

Opprinnelig postet av teflon

"- Nå dreier det seg om at enkeltpersoner i klubben ikke er viktig. Det er én ting som teller - Fredrikstad skal være tippeligaklubb neste år.

- Det dreier seg om at noen skal peke ut kursen. Sånn er det bare. Utvikling av lag og spillere får vi ta fra neste sesong. Nå er det én ting som teller - vi skal redde plassen."

Fy faen jeg skulle gitt mye penger for å være flue på veggen i spillermøtet akkurat nå! :D

Enig. Særlig etter denne uttalelsen:

"Nordlie forteller at han kjenner godt til spillergruppen. Han ser det som en viktig jobb å få gruppen til å jobbe mer sammen enn hva som har vært tilfellet så langt i sesongen. Han mener ansvaret for dette har ligget på spillergruppen selv."

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 aug 09, 10:47

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

 

Hehe...Den var ikke dum..Wink

Amen  Laughing

Ikke så hårsår nå Ziggy   Wink Ikke sant Ymer?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 28 aug 09, 10:48

Er ikke i tvil om at Tom Nordlie kan gjøre en knalljobb i FFK. Nettopp en trenertype klubben trenger, kunnskapsrik og sterk, med en utvilsom evne til å gjennomføre det ha har tro på, og oppnå resultater.

Mine gratulasjoner til FFK for at man våger å prøve!

Spørsmålet er vel bare hvor lenge det går før noen i FFK systemet begynner å sutre og pive og klage og murre over et eller annet totalt usaklig som egentlig bare handler om at de ikke liker trynet på vår nye trener. Så blir det intern uro og splittelser, før Nordlie forsvinner videre og kluben ligger igjen i grus og aske.

Og da vil helst alle være enige om at det hele var Tom Nordlies feil, selvfølgelig.

Beklager den noe skeptiske tonen men jeg er desverre skeptisk til om FFK som klubb er moden nok til å takle en så stor profil og sterk personlighet som Tom Nordlie er.  

Men det er jo lov å håpe. Jeg er i alle fall ikke i tvil om at Nordlie har en hel masse han kan tilføre FFK, ikke minst hva gjelder kunnskaper og holdninger til seriøs sportslig satsning. Så får tiden vise om FFK for tiden er mottagelig for å lære noe, eller om det i klassisk stil skal bli mer intern uro av dette enn noe annet. Man får vel prøve å være optimist fram til det motsatte skulle være faktum.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 aug 09, 10:51

Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Egentlig litt usikker på hva jeg føler. Klart rett mann på kort sikt. Det beste vi kunne håpe på i den situsjonen vi er i. Er det noen som kan redde oss nå så er Tom Nordlie!! . Men syntes det trist med Grønhagen. Hadde veldig sansen for han. Vet ikke hvorfor det ble som det ble med han! Mye rykter og synsing ang. han. Men syntes han fortjener sin HYLLEST!!!!

Men jeg ønsker Tom Hjertlelig velkommen!  Håper du får det til her i FFK Laughing.

 

PS!!  Syntes vi alle skal støtte og være litt positive nå. Nå har FFK tatt sitt valg. La oss støtte klubben sammen. Gi mannen en sjanse LaughingLaughing

Jeg er helt enig. Når folk blir som i den andre tråden om Nordlie, uvenner og slenger dritt og stygge meldinger til hverandre så går det for langt. Herregud, det er bare fotball.

Livet går vidre uansett om FFK er i tippeliga eller i vikarserien. Nå må vi stå bak den nye treneren å gi han en sjangs. Skulle vi alikevell rykke ned, får vi ta det derfra.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 28 aug 09, 11:08

Ok er veeldig skeptisk til den fotballfaglige avgjørelsen å ansette Tom Norlie.

Spørsmålet er i hvilken grad mannen kan tilpasse seg til en kultur, eller om han tilpasser kulturen til seg.

Han har vel lært litt som trener siden LSK får vi håpe. Forventer total kræsj med spillergruppa og spillere ut og inn.

Dersom jeg ser på lag han har trent så har jeg vel strengt tatt ikke sett fotball jeg har likt, men i dag er jo effektivitet gull i norge, så for klubben er det kanskje greit.

Takk får alt Grönis :P Velkommen skal du være Tom Nordli, og hvis du radbrekker klubben så får vi vel skylde på han som ansatte deg...

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 28 aug 09, 11:18

Opprinnelig postet av Superkjegle

Spørsmålet er i hvilken grad mannen kan tilpasse seg til en kultur, eller om han tilpasser kulturen til seg.

Det er vel akkurat der jeg frykter det vil gå galt. For nå skal man forvente at Tom Nordlie skal forandre seg og tilpasse seg FFK, mens FFK på sin side skal fortsette å være den samme amatørklubben som roter alt til for seg med latterlige personkonflikter og tåpelige interne krangler, og totalt manglende fokus på sportslig satsning.

Hvis FFK kan lære noe av Tom Nordlie, så kan dette bli bra. Men hvis nå stoltheten skal spise klubben og kravet blir at Nordlie må synke ned på FFKs nivå, så er dette nødt til å ende med fiasko, for FFKs del.

Tom Nordlie vil uansett fortsette å være Tom Nordlie. Det er FFK som nå kan forandre seg til det bedre eller det verre.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 aug 09, 11:29
Endret: 28 aug 09, 11:30
Endret av: dracula

Har full tillitt til at Tom Nordlie viderefører den FFK kulturen som har gitt klubben tilnavnet  "Aristokraten i Norsk fotball".

Mao offensiv og underholdende fotball, en kombinasjon av ferdigheter og arbeidinnsats.

Dersom en forventer at Tom Nordlie skal videreføre den kulturen som bl.a har gitt seg innslag her inne, med ryktespredning og splitt og hersk tendenser, håper jeg virkelig at vi blir skuffet.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 28 aug 09, 11:34

Fuckings skandale. 2 mill i året? Skandale skandale skandale!!! Pluss at bonusen sikkert er på 800000-1000000. Fallskjerm på sikkert 3 millioner. Tom Nordlie raner oss!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 aug 09, 11:36
Endret: 28 aug 09, 11:38
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av dracula
Har full tillitt til at Tom Nordlie viderefører den FFK kulturen som har gitt klubben tilnavnet  "Aristokraten i Norsk fotball".

Mao offensiv og underholdende fotball, en kombinasjon av ferdigheter og arbeidinnsats.


FFKs spillestil har ingenting med aristokratnavnet å gjøre. Aristokraten er vi fordi vi var det siste laget som rykket ned fra toppserien av de opprinnelige lagene som var med fra seriestarten i 1938.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 aug 09, 11:39

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

 

Hehe...Den var ikke dum..Wink

Amen  Laughing

Ikke så hårsår nå Ziggy   Wink Ikke sant Ymer?

Nå er Nordlie ansatt som FFK-trener, så da ønsker jeg ham lykke til og gir min støtte. "En for alle og alle for en" Laughing 



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 13 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3