Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Nordlie blir FFK-trener

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 22 10

Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 25 aug 09, 19:58

Det ville vært svært forbausende om innlegget mitt ikke var farget av mine meninger.

Jeg kommer på ingen måte til å bli lei meg om Nordlie lykkes og gjør det bra med et friskmeldt FFK, og at Start var gode deltagere når det kommer til å kjøre seg selv på ræva kan jeg være med på. TN's forhistorie gjør meg uansett ufattelig kritisk, og jeg synes egentlig det er mystisk at så mange virker historieløse i forhold til TN. Nok om det.

Jeg skal ikke ta hverken det ene eller det andre for gitt, og vil egentlig helst ikke ned i Adecco, så vi får kjedelig nok enes om å være uenige Willy. Så håper vi på det beste.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 aug 09, 20:14

Etter en lang arbeidsdag, kaster jeg meg inn i debatten med følgende (orker ikke lese alle 19 undersidene nå, bare skummet gjennom noe) :

Kort sikt:
 -Tipper vi berger plassen.
- Kan fort skje at vi får gode resultater neste år.

Lang sikt:
- Jeg skal gjerne ta feil, men historien har vist at Nordli hverken er en mann for klubb-bygging eller spillerutvikling. Hvor ble det av rød tråd, klubbfilosofi, og ungdomssatsing? Konstaterer at ønskelista mi gikk i dass. Har jeg virkelig vært så slem i år? Tongue out
- Potensielle nye utgifter til trenersparking og kriseløsninger om 1-2 år.


Jeg likte spesielt kommentaren fra han (orker ikke finne innlegget nå) som beskrev situasjonen slik:

 Dette er som å drite i buksa for å ha noe mykt å sitte på.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 aug 09, 20:18

Opprinnelig postet av Patrioten

Arne Scheie om Tom Nordlie.

http://radio.f-b.no/radio.php?id=627



Kan ikke huske den telefonen fra Radio Fredrikstad!Cool

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 aug 09, 20:21
Endret: 25 aug 09, 20:21
Endret av: Lex

Jaja folkens, nå er det i gang. Mediadekning får vi i allefall, og det før Nordlie har signert.

Spillegruppa ikke fornøyd

---------------------------

Heia FFK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 aug 09, 20:22

Opprinnelig postet av A.Scheie
Jeg likte spesielt kommentaren fra han (orker ikke finne innlegget nå) som beskrev situasjonen slik:

Dette er som å drite i buksa for å ha noe mykt å sitte på.

Det var faktisk meg det! Holters hadde allerede brukt pisse-i-buksa-for-å-holde-seg-varm-trikset.

Ellers summerte du vel greit om det jeg har prøvd å si over 19 sider.

Ser ikke ut som spillerne er fra seg av begeistring over dette heller. De har vel en kollega eller to i Tippeligaen som har sendt de noen kondulansemeldinger vil jeg tro.

Tror aldri i livet at Nordlie kommer på en korttidskontrakt. Må være jevere å ha på CV å ta Kongsvinger opp i eliteserien, enn å redde nok en klubb. Uansett hva som skjer med Nordlie, så er jo sjansene store for at vi møter nettopp Kongsvinger i en kvalifisering.

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 aug 09, 20:27

At spillerene ikke er over seg av begeistring er vel ikke overraskende. Kanskje det vil bli stilt krav til dem og kanskje det får konsekvenser hvis dem ikke leverer. Etter det dem har levert i år bør dem strengt tatt holde helt kjeft etter min mening...


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 25 aug 09, 20:29

Så også at det er snakk om å kjøpe fri fra Kongsvinger for en halv million. Henriksen kunne vel heller kjøpt lottokupponger? 

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 aug 09, 20:30

Opprinnelig postet av Lex

Jaja folkens, nå er det i gang. Mediadekning får vi i allefall, og det før Nordlie har signert.

Spillegruppa ikke fornøyd

Det er vel ikke så rart, de har jo det bra nå, med en trener som de kan tvinne rundt tomlen på og slipper å løpe livet av seg på treningene. De skjelver nok i buksene, når de hører navnet og hva de innebærer av de.

At nå skal det trenes, kjempes, til de spyr og slikt liker ikke bortskjemte FFKspillere.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 aug 09, 20:32
Endret: 25 aug 09, 20:34
Endret av: A.Scheie

Opprinnelig postet av Bedreviteren

At spillerene ikke er over seg av begeistring er vel ikke overraskende. Kanskje det vil bli stilt krav til dem og kanskje det får konsekvenser hvis dem ikke leverer. Etter det dem har levert i år bør dem strengt tatt holde helt kjeft etter min mening...



Javel... På dette forumet er det mange (ikke nødvendigvis deg, Bedreviteren) som bruker en det antatt mistillit fra spillerne som en grunn til å sparke konstituert hovedtrener. I neste omgang skal de holde kjeft når de uttrykker skepsis til en eventuell ny trener... Det vil i såfall være rimelig inkonsekvent..


PS! Blir det noe kapping av høyrehand eller, Bedreviteren?Tongue out

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 25 aug 09, 20:36

Opprinnelig postet av Lex

Spillegruppa ikke fornøyd

Neinei det var bombe gitt!!!!

rart at dem ikke er fornøyd med å få inn en trener som har rykte for at blod, svette og tårer er det som skal til for å lykkes. Er vel vært fraværende med samtlige ingridienser med unntak hos Raio Piiroja i år:)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 aug 09, 20:38

Er mange forskjellige meninger her inne, skal man tenke som du antyder her kan vel egentlig ingen mene noe om noe pga at noen andre mener noe som går på tvers av det. Noen liker mora andre dattera. Har forresten ikke sett noen spillere har visst misstillit over Aune, men stor respekt har dem tydeligvis ikke....


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 aug 09, 20:38

Opprinnelig postet av Matiashs

Så også at det er snakk om å kjøpe fri fra Kongsvinger for en halv million. Henriksen kunne vel heller kjøpt lottokupponger? 

Hvorfor det? FFK har jo vunnet i Lotto en gang tidligere allerede.. Bare at gevinsten var usynlig for alle andre enn Runar Henriksen.

Nå skal jeg gjøre noe så sjeldent som å sitere Ivar Hoff (kan godt hende den er tidligere skrevet også, men orker ikke sjekke gjennom alle sidene) :

- Tom Nordlie er en som en for tidlig sædavgang. Det er godt i noen sekunder. Så kommer orgasmen. Så er det slutt.

Hvorfor skulle FFK-spillerne være redde for Nordlies treningsmetoder? Anders Grönhagen har kjørt et temmelig hardt treningsopplegg på vinteren han også, men har ikke fått det samme stemplet av Tom Nordlie. Derfor tror jeg ikke det er grunnen til at spillergruppen tydeligvis er misfornøyde.

Og er det virkelig dette vi trenger nå? Nok en mann med sterk personlighet som tar mye plass? Har vi ikke hatt nok intern uro fra før av?

Lurer på om FFK har i det hele tatt åpnet sportsplanen sin for å se om dette er en trener som står for samme verdier og som har samme visjoner som klubben. Om man har en sportsplan i det hele tatt da. Skulle ikke forundre meg om Henriksen har kastet Karlsens utarbeidede plan.

 


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 aug 09, 20:41

Opprinnelig postet av Costanza

Ramberg sliter i hvert fall veldig med å skjule sin misnøye i dette intervjuet med TV 2.

 

han ser direkte bleik ut :P


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 aug 09, 20:43

Tar den. Var forøvrig ikke ment som et angrep på deg, men utløp for en frustrasjon som har bygd seg opp over tid, om folk som ikke er konsekvente i sin argumentasjon.

Ellers kan vi nok (basert på tidligere innlegg) konkludere med at du er mer positivt innstilt til Nordlie enn meg.Smile

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 aug 09, 20:45

Skjønner ikke hva vi skal med to Keikoer i klubben?

Vi har en Keiko allerede, og det syns jeg er nok! :-)


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 25 aug 09, 20:45

Opprinnelig postet av Lemmy

Nå skal jeg gjøre noe så sjeldent som å sitere Ivar Hoff (kan godt hende den er tidligere skrevet også, men orker ikke sjekke gjennom alle sidene) :

- Tom Nordlie er en som en for tidlig sædavgang. Det er godt i noen sekunder. Så kommer orgasmen. Så er det slutt.

Jeg siterte han for et par sider siden, men skal ikke forundre meg om det ble sitert tidligere også.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 aug 09, 20:46

Bare så det er helt klart. Jeg har aldri hatt veldig stor sans for trenere som skremmer spillere gode. Men jeg tror for det første at Tom Nordlie blir eldre han også. Kongsvinger spillerene liker ihvertfall ikke at han drar. Men aller viktigst, den spillegruppa vi har nå er tydeligvis nødt for å ha en sterk hånd over seg og ikke en pusekatt.

   


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 25 aug 09, 20:51

Ramberg er nok en av de spillerne som vil tjene mest på at Nordlie kommer,han er klart best som indreløper i 4-3-3-og nevnte nordlie har i tv2 tidligere sagt at Ramberg er en glimrende spiller som mange undervurderer..Også Ray er en type som Nordlie gang på gang har utalt seg entusiastisk om!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 25 aug 09, 20:55

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Bare så det er helt klart. Jeg har aldri hatt veldig stor sans for trenere som skremmer spillere gode. Men jeg tror for det første at Tom Nordlie blir eldre han også. Kongsvinger spillerene liker ihvertfall ikke at han drar. Men aller viktigst, den spillegruppa vi har nå er tydeligvis nødt for å ha en sterk hånd over seg og ikke en pusekatt.

Enig

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 25 aug 09, 21:12

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av Matiashs

Så også at det er snakk om å kjøpe fri fra Kongsvinger for en halv million. Henriksen kunne vel heller kjøpt lottokupponger? 

Hvorfor det? FFK har jo vunnet i Lotto en gang tidligere allerede.. Bare at gevinsten var usynlig for alle andre enn Runar Henriksen.

Nå skal jeg gjøre noe så sjeldent som å sitere Ivar Hoff (kan godt hende den er tidligere skrevet også, men orker ikke sjekke gjennom alle sidene) :

- Tom Nordlie er en som en for tidlig sædavgang. Det er godt i noen sekunder. Så kommer orgasmen. Så er det slutt.

Hvorfor skulle FFK-spillerne være redde for Nordlies treningsmetoder? Anders Grönhagen har kjørt et temmelig hardt treningsopplegg på vinteren han også, men har ikke fått det samme stemplet av Tom Nordlie. Derfor tror jeg ikke det er grunnen til at spillergruppen tydeligvis er misfornøyde.

Og er det virkelig dette vi trenger nå? Nok en mann med sterk personlighet som tar mye plass? Har vi ikke hatt nok intern uro fra før av?

Lurer på om FFK har i det hele tatt åpnet sportsplanen sin for å se om dette er en trener som står for samme verdier og som har samme visjoner som klubben. Om man har en sportsplan i det hele tatt da. Skulle ikke forundre meg om Henriksen har kastet Karlsens utarbeidede plan.

 

Seriøst, er det ikke bra at Barsom, Wehrmann, Kvisvik sine kontrakter går ut i år? Det er jo som å vinne i lotto å slippe de ett år til eller mer. Makan til slappe folk skal man lete lenge etter. JEG hadde jo løpt fra Kvisvik f eks. Greitt at han har overblikk, men fotballen er for bra til å kunne klare seg med bare overblikk. MEN at han ikke skulle sagt det offentlig, det er jeg med på. Henriksen altså.

Å sitere Ivar Hoff synes jeg du skal holde deg for god til, hva har han noen gang gjort som er postivt. Klarer jo f... meg ikke snakke flytende engang,  alt Går Jo I StakkaTO. Makan til pubertal type skal du lete lenge etter. 

Enig at Grønhagens treningsmetoder var bra og harde, men han er jo ikke her lenger, thats a fact! Ikke har han gitt signaler til klubben at han er på vei tilbake i nærmeste fremtid heller. Og Aune virker jo som han er redd for å få kjeft av Barsom og resten av "old boys"

Og jeg gjentar gjerne meg selv. Dere har store ønsker om store trenernavn (og spillere for den sakens skyld), men tror dere de har så forbanna lyst å bo i denna byen, som omtrent ikke har en decent restaurant engang. For å ikke snakke om kafeer, underholdning, interessante jobber til kone etc. FFK er heller ikke verdens mest merriterte klubb de siste 20 åra. Så hva får dere til å tro at FFK er så interessant for "store navn"? Tror f eks at Jonevret hadde hørt at  Molde var nordens Paris og trodde på det.

Det er en ok by om sommeren, men om høsten, vinteren, våren, er jo byen vår DØD. Man skal ha ett livutenom jobben og eller hur.

Noe jeg faktisk synes mangler her om dagen er at "journalistene" på FFKsupporter.net er ørlite grann objektive, og ikke så farga av at helten deres TKK fikk sparken. Uansett hva styret hadde gjort nå om dagen, som ikke er en del av TKK sin plan, er jo helt idiotisk.  Litt merkelig at han ikke er sportssjef i Rosenborg eller FCK eller noe, for helt genial er han jo.

There is more ways than one to skin a cat

Flere veier fører til rom...

and the list goes on... 

Livet har ingen fasit, ei heller hvordan man oppnår resultater.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 22 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3