Husk meg
Brukernavn
Passord

en kilevink til forsangeren

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 aug 09, 23:36

Til forsangeren i plankehaugen med ropert.

 

Det er fint at du melder deg frivillig til å dra igang sanger. Det er jeg veldig glad for.

Men at du bruker roperten til å fyre igang at vi skal rope "2 nye år" for ikkesåsuperRay

gjør meg jævlig provosert.

Vi skal heie fram laget. Ikke prøve å være en part i en lønns/arbeidskonflikt. Det er desverre endel i plankehaugen og på forumet som er blindt forelska i Raymond, og ikke klarer å se at han setter seg selv laaaaangt høyere enn klubben, at han ikke gidder å jobbe for lønna si og at han er et dårlig forbilde. At du/dere velger å bruke deres makt til å støtte opp om de urimelige kravene til en slik personlighet  bør være en tankevekker.

 

Fortsett med det dere kan og er gode på: dra i gang sanger.


Trulzo

Bedriftsspiller

Ble medlem: 21 aug 09
Innlegg: 20

Lagt til: 21 aug 09, 23:51

helt enig i det du sier! mannen er 35 år og spiller ikke på sitt beste! Men hvem i laget er det som gjør noe fornuftig der ute bortsett fra Piroja og Borges egentlig?

---------------------------

En for Alle, Alle for en!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 09, 00:10

flere i plankehaugen ønsket denne sangen flere ganger...   lov og være supporter Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 aug 09, 00:49

jeg å de som sto rundt meg reagerte på den sangen også. han er 35 år, han kan være elendig over nyttår. en dag kommer alderen å tar deg. å da har du ikke noe i tippeligaen å gjøre.

idag var han å barsom håpløse til tider borte på venstrekanten. de spilte ballen frem å tilbake til hverandre, etter at de hadde brukt 10-20 touch selv. på det værste trur jeg faen meg de holdte på i to min. morsomt å se at de leker litt med motspillere innimellom, men det gir oss ikke mål. vi må være kyniske i den situasjonen vi er i nå. kan ikke leke seg på banen hele tida. det kan de gjøre når vi leder 4-0. hvis vi noen gang kommer til å skore så mange mål. hehe


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 aug 09, 08:27

Hvorfor i all verden skal vi gi han to nye år??

Syns dere han imponerer?

Jeg sjøl er i tvil om vi i det hele tatt skal gi han ett år..


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 22 aug 09, 08:34

Helt enig...

Liker personen, men når prestasjonene er slik de er, så må han bort akkurat som det andre daukjøttet vi har i laget.

---------------------------

You`ll never walk alone...


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 22 aug 09, 09:36

100% enig. Ble veldig provosert i går.

1 år om gangen er max av hva vi kan tilby om gangen, men pass også på at han får tilbud om jobb i markedsavdelingen ( eller lignende) etterpå. Han har en enorm verdi for laget og kan bli en viktig brikke for klubben i mange år etter at han gir seg som spiller.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 aug 09, 10:09

Folk her inne blir jammen veldig provoserte av det meste. Feil sang igår, for lite sang en annen gang o.s.v. o.s.v.Cool

Ellers er jeg enig i resten av innlegget ditt...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 aug 09, 10:13

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hvorfor i all verden skal vi gi han to nye år??

Syns dere han imponerer?

Jeg sjøl er i tvil om vi i det hele tatt skal gi han ett år..

Signer heller Everton for 5 år. Og syng om det i neste hjemmekamp (om han fortsatt er her).Han bidrar jo i hver kamp til at vi ligger i nedrykks-striden Cool


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 aug 09, 10:23

Selvklart så skriver vi kun ett års kontrakter med Raymond. Det er ikke Gordon Strackan eller Roar Strand vi snakker om..


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 aug 09, 11:21

Opprinnelig postet av jarleb

100% enig. Ble veldig provosert i går.

1 år om gangen er max av hva vi kan tilby om gangen, men pass også på at han får tilbud om jobb i markedsavdelingen ( eller lignende) etterpå. Han har en enorm verdi for laget og kan bli en viktig brikke for klubben i mange år etter at han gir seg som spiller.

Ja, han kan fort bli like viktig som "Jippi" er for Stopp storsenter! "Send in the clowns"!!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 22 aug 09, 11:33

Helt enig med trådstarter! Særlig med prestasjonen hans igår. Alle med LITT vett i hodet skjønner at Raymond MAKS skal ha ett år, og det skal være en kontrakt som gir ham lønn blant de dårligst betalte spillerne i klubben!

Personlig skal han ikke ha noen ny kontrakt.

Men forsangeren må da skjønne at de fleste IKKE vil at Raymond skal ha 2 årskontrakt, da blir det ikke super stemning på feltet når han drar igang denne gang på gang! Greit at det står en del som er helt oppslukt av Raymond, men det går an å se på klubbens beste!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 aug 09, 11:33

Enig i akkuratt dette.

Men ellers synes jeg både forsangeren og plankehaugen gjør en suveren innsats. Liker stilen hans og at han har litt humor.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 aug 09, 14:30

Opprinnelig postet av Ymer

 

Signer heller Everton for 5 år. Og syng om det i neste hjemmekamp (om han fortsatt er her).Han bidrar jo i hver kamp til at vi ligger i nedrykks-striden Cool

Gratulerer med at du klarte enda en tråd uten å nevne Everton


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 aug 09, 16:28

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Ymer

 

Signer heller Everton for 5 år. Og syng om det i neste hjemmekamp (om han fortsatt er her).Han bidrar jo i hver kamp til at vi ligger i nedrykks-striden Cool

Gratulerer med at du klarte enda en tråd uten å nevne Everton

Takk Laughing


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 22 aug 09, 17:48

Du er ikke Michael Trulsen? Er vel nesten eneste jeg kunne skjønne at  har SÅÅÅÅÅ mye Everton!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 aug 09, 18:03

Opprinnelig postet av Gardarson

Du er ikke Michael Trulsen? Er vel nesten eneste jeg kunne skjønne at  har SÅÅÅÅÅ mye Everton!

Forstod den første setningen svar: Nei. Den andre forstod jeg ikke... Cool


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 aug 09, 20:29

Helt enig..  Var på stadion med forkjølelse og hadde ikke stemme (omtrent), men fy faen han hadde hørt det om jeg hadde vært frisk.. Herregud, så jævla patetisk...YellYell  Faen, er det mulig liksom.. Er det virkelig verdt å gi en fyr som slår 2 fine pasninger per kamp 1 mill i året?? jeg vet om bautasteiner som løper mer enn Raymond..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24