Husk meg
Brukernavn
Passord

Daniel Wass (20) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 09, 21:43

skeptisker en jo lov, men og gå så langt som og grave frem dritt eller og trekke ting som dere ikke en gang vet er merklig.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 aug 09, 21:45

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Ser at dere leter på forumet til Brøndby når dere skal se hvor god/dårlig Wass er. 

Vel hvis det er like mange som er negative til alle og enhver som det finnes her inne, så er det sannelig ikke rart man finner negative saker om han.

Tror seriøst at flere her inne sikkert hadde synes Messi hadde vært en "feil signering" 

Uansett hva som hentes så er det "bare ræva" Dere høres jo f.... ut som en gjeng med Blitzere jo.

Hater Høili og de andre med penger, men skriker etter kvalitet som går rett inn på laget. Kvaltiet koster penger, men dere vil jo ikke at penga skal rå.

Dere stemmer vel RV og håper dere blir millionærer på den måten;) hmm Lotto kalles den måten å bli rik på;) 

Morsomt at du slenger ut en påstand om at "alle" her inne er blitzere. Selvom det er flåsete skrevet og helt sikkert ikke ment ordrett, så syns jeg det er en merkelig påstand å komme med.

Jeg tror ikke det er noen her inne som hater Høili. Vi trenger som du nevner penger til å kjøpe gode spillere, men å ha investorer har negative sider også. Blandt annet at spillere må godkjennes av FSI før det bevilges penger. Altså er FSI i stand til å heve seg over hva trenerteamet mener er best rent sportslig.

Liten pirk til slutt er at RV ikke finnes lenger. De har byttet navn, og er nå partiet Rødt. ;-)

 


kallimalli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jan 07
Innlegg: 20

Lagt til: 19 aug 09, 21:46

Vet ikke om jeg husker helt korrekt ! men var der ikke nesten samme skepsis til envis Wallace da vi signerte ham ??? (mener å huske noget i den stil )

 

Uansett BIF har vert et topphold i DK i laang tid og har man fått 53 førsteholds kampe for dem i en alder av 21 år så er ikke et tegn på at man er en dårlig fotballspiller....   ikke i min verden uansett...  

 

Som nevnt tidligere er jeg selv Dansk ( AaB-Fan ) og ønsker Daniel Wass all held og lykke her i klubben. Håber at du hjelper oss til å bevare plassen i den beste rekke !  Deiligt å se du endelig klær deg i en pen draktfarve ! hehe


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 aug 09, 22:00

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Det må være lov til å være litt skeptisk til en back som først og fremst sies å ha offensive kvaliteter, med tanke på vår situasjon.
Selv om slike ukvalifiserte rapporter riktig nok kan si så mye rart.

 

Dette var jo beskrivelsen om Wallace. Og han er jeg fornøyd med.

---------------------------

Heia FFK


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 19 aug 09, 22:00

Opprinnelig postet av Holters

Nyheten er oppdatert med sitater!

Hva kaller en blanding av norsk og dansk? "Dorsk"? Wink

(Ingen kritikk. Jeg er litt miljøskadd etter å ha oversatt MYE fra dansk (og svensk)... og korrekturlest mange mer eller mindre dårlige oversettelser fra samme språk).

---------------------------

Hater hat!


kallimalli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 jan 07
Innlegg: 20

Lagt til: 19 aug 09, 22:03

Opprinnelig postet av Magnum

Hva kaller en blanding av norsk og dansk? "Dorsk"? Wink

 

Den har jeg mottatt mange gange... største problem for Danskere er vel at de 2 sprog er så like som det nesten gå an å bli !


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 19 aug 09, 22:33

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Ser at dere leter på forumet til Brøndby når dere skal se hvor god/dårlig Wass er. 

Vel hvis det er like mange som er negative til alle og enhver som det finnes her inne, så er det sannelig ikke rart man finner negative saker om han.

Tror seriøst at flere her inne sikkert hadde synes Messi hadde vært en "feil signering" 

Uansett hva som hentes så er det "bare ræva" Dere høres jo f.... ut som en gjeng med Blitzere jo.

Hater Høili og de andre med penger, men skriker etter kvalitet som går rett inn på laget. Kvaltiet koster penger, men dere vil jo ikke at penga skal rå.

Dere stemmer vel RV og håper dere blir millionærer på den måten;) hmm Lotto kalles den måten å bli rik på;) 

Morsomt at du slenger ut en påstand om at "alle" her inne er blitzere. Selvom det er flåsete skrevet og helt sikkert ikke ment ordrett, så syns jeg det er en merkelig påstand å komme med.

Liten pirk til slutt er at RV ikke finnes lenger. De har byttet navn, og er nå partiet Rødt. ;-)

Tror du legger ord i munnen på meg, for jeg sier "tror seriøst at flere av dere...osv"  Dvs at jeg mener at flere høres ut som Blitzere, ikke ALLE som du sier jeg mener;) Og jeg sier "høres ut som blitzere" ikke ER blitzere.

Vesentlig forskjell mellom det du sier jeg skriver og det jeg FAKTISK skriver ;)

Og klubben må jo ikke ta imot spillerene de blir tilbudt da, men nå foretrekker jeg faktisk at FFK blir en dårlig styrt klubb,  styrt av "rike onkler" i tippeligaen, enn en klubb dårlig styrt av glade amatører i Adeccoligaen, for faktum er at ting faktisk er bedre nå enn da f eks Robert Nilsson var "direktør"

Og man kan kalle ett parti for mye rart Rødt, Rød Valgallianse eller AKPML men samme filosofi ligger i grunn. Bæsj blir ikke konfekt selv om man pakker det inn i gullpapir;)

 


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 19 aug 09, 23:42

Tror du legger ord i munnen på meg, for jeg sier "tror seriøst at flere av dere...osv"  Dvs at jeg mener at flere høres ut som Blitzere, ikke ALLE som du sier jeg mener;) Og jeg sier "høres ut som blitzere" ikke ER blitzere. ... Og man kan kalle ett parti for mye rart Rødt, Rød Valgallianse eller AKPML men samme filosofi ligger i grunn. Bæsj blir ikke konfekt selv om man pakker det inn i gullpapir;)[/quote]

Og hvordan HØRES så en blitzer ut når han, som i dette tilfellet, diskutterer overganger i tippeligaen da? Jeg for min del tror at Blitzer gir blanke faen i fotball. Og om Rødt får stemmene til alle som er kritiske til ting her inne, er væpna revvvlusjon nærmere enn vi tror. Helteite sammelikninger, spør du meg.

Wass? Han spiller vel på fredag, så det går jo an å gjøre en bedømmelse etter kampen, også. Mulig at grunnlaget blir bedre også. Håper han trøkker til og gjør en kjempejobb, men håper han får et par-tre kamper før han enten blir fiasko- eller stjerneerklært..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 aug 09, 23:55
Endret: 19 aug 09, 23:56
Endret av: Lemmy

Tror ikke du har satt deg helt inn i Rødts politikk om du tror de er for en væpnet revolusjon, kjo. De er for en revolusjon, men ikke nødvendigvis væpnet. Jeg vil ikke ha noen revolusjon- hverken væpnet eller ikke-væpnet-, heller ikke et sosialistisk samfunn. Likevel har Rødt veldig mange flotte saker, og er etter min mening det beste alternativet. AKP og RV/Rødt er forresten to vidt forskjellige ting.

Men, nå får jeg vel ta på meg moderatorhatten og gå tilbake til trådens emne.. Videre diskusjon om politikk kan tas i en egen politikktråd som allerede ligger på forumet.

Gleder meg til å se Wass på fredag! Spent på nivået hans, men tror høyresiden kan bli en bra konstellasjon med ham og Askar!


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 20 aug 09, 01:01
Endret: 20 aug 09, 01:02
Endret av: ecupeventyrsnart

Opprinnelig postet av kjo

Og hvordan HØRES så en blitzer ut når han, som i dette tilfellet, diskutterer overganger i tippeligaen da? Jeg for min del tror at Blitzer gir blanke faen i fotball. Og om Rødt får stemmene til alle som er kritiske til ting her inne, er væpna revvvlusjon nærmere enn vi tror. Helteite sammelikninger, spør du meg.

For det første, det er din rett å mene at mine sammenligninger er "hel-teite" (sviende kritikk by-the-way), men noen ganger er det lov å lese innlegg her med litt humor, ikke bokstavlig;)

MEN for de av oss som var på noen konserter etc hvor Lillevolden etc var til stede så er "BARE RÆVA!! " ett kjent begrep. Uansett hvem som spilte, om det var ett lokalt band eller Sex Pistols så ropte de ut nettopp "BARE RÆVA" pluss at de demonstrerte mot alt rett og slett for demonstrasjonens skyld. ALT i samfunnet var BARE RÆVA...selv om de levde på det samme sammfunnets penger og good-will.

Jeg mente jo ikke at en blitzer er spesielt interessert i fotball, selv om jeg tror en del av de er det og, men det er jo nettopp det at "alt er dritt" holdningen jeg mener er å "høres ut som en Blitzer"

Ellers håper jeg han får flere enn ett par-tre kamper før han blir erklært som en fiasko, det er en ung spiller. 

De som sier at andre er teite.....DE er teite de ;)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 20 aug 09, 01:09

Tja.. Karen skal få spille litt før jeg dømmer han nord og ned, noe folk her på forumet er flinke til.

Og, blitz-diskusjonen kan dere ta på PM kanskje? ;)


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 20 aug 09, 10:41

Hva er vitsen med delta på et diskusjonsforum hvis man ikke tåler at andre er negative til en sak?
Selvsagt vil noen være postive og andre skeptiske, og i dette spesifikke eksemplet er det helt naturlig, mannen er tross alt 3.valg i Brøndby som vi vet tapte for RBK. Ergo holder ikke Brøndby så mye høyere nivå enn hva FFK ønsker å gjøre. Ingen her har dømt Wass nord og ned, men noen er skeptiske. Holder han mål er det knall, men det må da være lov å synse litt på forhånd, det er jo som er hele poenget med forum. Blir dessuten for tynt å si at folk her er negative til alt og alle, veldig mange her backer fortsatt Everton selvom han enda ikke helt vet hvor målet står, fordi vi har troa på'n. Så ikke prøv å svartmale alt. Noen ganger er det lov (og bedre) å være skeptisk fremfor naiv.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 aug 09, 13:28

Hva i helvete handler den tråden her om?? Skjerpings folkens!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 aug 09, 22:22
Endret: 20 aug 09, 22:41
Endret av: benksliter`n

Daniel kommer fra et lag med mye større resurser enn FFK. Et mye bedre lag på papiret og sikkert også som lag.

Brøndby slo idag Herta Berlin 2-1 i Europaligaen. Sterkt!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 20 aug 09, 22:43

Helt klart.....Brøndby er et mye bedre lag enn FFK. Jeg tror han vil gjøre en kjempejobb for oss utover høsten.

---------------------------

You`ll never walk alone...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 aug 09, 08:52

Opprinnelig postet av Tiger

Er jo penger rett ned i dass jo....

Det vet ikke du en dritt om. Sier som Lex; slutt å syt.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 aug 09, 20:36

Opprinnelig postet av endre

Wass Kant i FFK. Hvis han gjør det bra

Sløv Wass. Hvis han gjør det dårlig :)

Og der brukte Semb "Wass var ikke særlig hvass i dag". Cool

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 21 aug 09, 21:00

Håper virkelig det han viste nå i kveld ikke er hans vanlige nivå...


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 aug 09, 21:07

Dette minner usedvanig om Wallace sin første kamp...


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 21 aug 09, 21:39

utrolig svak debut. feilpasninger,lå my feil i forhold til motstander og et straffespark. Vi har vel bedre karer enn dette i stallen ? håpløst å kaste ham utpå idag mot rosenborg.Virket langt fra nivå

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24