Husk meg
Brukernavn
Passord

Daniel Wass (20) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 aug 09, 09:27
Endret: 19 aug 09, 09:35
Endret av: Holters

Den danske U21-landslagsspilleren Daniel Wass leies fra Brøndby ut sesongen. FFK har samtidig sikret seg en kjøpsosjon. Wass blir beskrevet som ett av de største backtalentene i dansk fotball.

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1783

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 19 aug 09, 09:29

Der kom det ja. Nøyaktig samtidig med Brøndy og FFK. Bra Holters :)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 aug 09, 09:29

Velkommen! Gleder meg til alle tabloide overskrifter med navnet ditt. Holters er allerede godt i gang ser jeg.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 19 aug 09, 09:29
Endret: 19 aug 09, 09:51
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av _insider_

Landslaget ligger blandt de 10 beste på FIFA-rankingen pr.idag.

Var det denne Wass? I såfall er jo ikke Danmark topp 10 på FIFA? Om ikke U21 laget er det da?


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 19 aug 09, 09:31

Jeg kan da avsløre at det danske damelandslaget er på topp 10. Beklager forvirringen, men det er morro å skape spekulasjoner også :)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 19 aug 09, 09:33

Dette høres helt glitrende ut :-) 


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 19 aug 09, 09:34

Skal visstnok være ansett som et av de største høyreback talentene i danmark, men kan spille i mange forskjellige posisjoner. Høres jo bra ut det! Kommer det en til tro?


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 19 aug 09, 09:34

perfekt signering

---------------------------

med ffk til champions league!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 aug 09, 09:35

Supert!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 aug 09, 09:39
Endret: 19 aug 09, 09:42
Endret av: Holters

Nyheten er oppdatert med sitater!

Umiddelbart virket han helt utenfor FFKs rekkevidde, så må si jeg er positivt overrasket. Samtidig har han ikke helt fulgt opp fjorårssesongen, der han fikk mange kamper i startelleveren. Uansett; er du på U21-landslaget til Danmark - og har fulgt samtlige U-lag opp igjennom - så kan du umulig være direkte dårlig... :) Brøndby er et bedre fotballag enn FFK.

Noen som følger dansk fotball og kjenner til spilleren?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 aug 09, 09:40

Nå har ledelsen blitt grundig lurt av Tore Pedersen. Det der er faen meg Jørgen Pettersen det der!

En helmaks signering dette, lån og opsjon. Risikofritt, selv om det kan by på konkurranse om han slår til. Spilleren kan jo fortsatt få velge hvilken klubb han vil til.

... og jeg som trodde jeg var kongen av døllete ordspill i redaksjonen. Gratulerer, du sikret i hvert fall pallplass med denne!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 aug 09, 09:45

Diverse forumslarv om Wass. Ta det med en klype salt. Wink

"Stort forsvar- og midtbanetalent, der kan spille mange pladser; dog hovedsageligt højre back. Løbestærk, teknisk god og offensivt indstillet stortalent."

"I sæsonen 2008-09 har han på grund af en skade hos Anders Randrup, spillet fast fra start i hovedparten af kampene, hvor han igen har imponeret med sit offensive spil."

"brøndby skal sælge wass, han har ikke stabiliteten og evnerne til at udvikle sig på et brøndby hold, han trænger til en udfordring i AGF eller sønderjyske eller sådan noget, hvor der ikke er så stort et pres.."

"Nej Wass, du kan ikke spille back. Du spiller stadig på junior niveau, og gør alt for meget, alt for dårligt! "

"Jeg er også selv brøndby fan og jeg har altid syntes Daniel Wass var lidt for overhypet .... Selv dengang ALLE sagde at han var det størtse talent siden Agger osv."

"Og nej Wass du kan ikke spille både back og wing du kan ingen af delene."

"Du kan ikke drible og du kan ikke slå et ordenligt indlæg så der røg dine offensive kvaliteter."

"Du har ingen fysik og kan slet ikke være med i hovedspillet så der røg dine defensive kvaliteter."

Daniel wass spilte midtbane på u21-landslaget nylig:

"Daniel Wass er i Brøndby primært blevet brudt som højre back, hvor hans forcer er hans offensive spil. Det udnyttede U21-landstræner Keld Bordinggaard i fredagens kampe mod Island, hvor han havde placeret unge Wass på midtbanen.
- Jeg kan spille både back og wing, og jeg er egentlig tilfreds med begge ting.
"Alle er enige om 2 ting: Wass er en god offensiv spiller. Wass er en dårlig defensiv spiller. "
"Wass spiller back og har kostet omkring 10 mål i den forgange sæson...""

Kan jo ikke være helt elendig når han får plass på danske u21-landslaget?

Jeg er positivt overrasket!!

Synes dette er genialt, og ung er han også - perfekt. Cool

Selv om beskrivelsene får meg til å tenke på en ny Askar:

Anvendelig, rask, offensiv, men svak defensivt - spesielt i posisjonering og markeringsspill.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 aug 09, 09:47

Jeg vet ikke helt hva denne siden er, men her forteller han litt om seg selv.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 19 aug 09, 09:49

Opprinnelig postet av Holters

Anvendelig, rask, offensiv, men svak defensivt - spesielt i posisjonering og markeringsspill.

Og der har vi vel en klone av Askar. Flott fremtidsrettet signering, for all del, men jeg er litt mer skeptisk til at han skal løse Fredrikstads forsvarsproblemer.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 aug 09, 09:49

Søk på fyren på facebook og man får følgende flotte grupper:

Sælg Daniel Wass

Daniel Wass er en skandale

Daniel Wass skal UD af Brøndby !

Heldigvis har disse gruppene samlet omtrent kun 25 medlemmer :o)

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 09, 09:50

deilig.. rett inn på laget Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 aug 09, 09:55

Han er ingen åpenbar rett inn på laget spiller, men med det forsvaret vi har om dagen, hvorfor ikke. Da kan Jan Tore fortsette på midtstopper plass og konkuransen i laget blir større. Kanskje treningene blir litt bedre og.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 19 aug 09, 09:57

Skal selvfølgelig ikke klage så mye når det kommer en U21 spiller fra danmark, men hadde egentlig håpet at de skulle hente en som var mer rendyrket back og hadde sine sterkeste kvaliteter defensivt. Men man kan jo ikke få det helt som man vil, håper og tror han blir en god forsterkning.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 aug 09, 09:58
Endret: 19 aug 09, 09:59
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Han er ingen åpenbar rett inn på laget spiller, men med det forsvaret vi har om dagen, hvorfor ikke. Da kan Jan Tore fortsette på midtstopper plass og konkuransen i laget blir større. Kanskje treningene blir litt bedre og.

Jeg håper dette betyr at Barsom ikke starter flere kamper denne sesongen på høyrekanten og at Askar eller Wass blir brukt på der. Det blir egentlig hipp som happ hvem av de som spiller høyreback og høyrekant ut fra beskrivelsene i hvert fall.

Bra med spillere som bekler flere roller, da kan også stallen være mindre.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 aug 09, 10:00

http://www.youtube.com/watch?v=kxPfFEEny14

Her scorer han et mål affal :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3