Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor hjelper ikke FFK-spillerne til?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 09, 23:02
Endret: 17 aug 09, 23:09
Endret av: Lemmy

hvorfor prøver ikke FFK spillere og jage opp oss som synger ?
jeg ser jo andre norske lag der spillere jager opp dem som synger og det gir respons.

Til moderatorere.. fant ikke ut annet navn så dere for gjøre om Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 18 aug 09, 10:53

Er det det som skal til for å virkelig bidra på feltet?

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 09, 11:12

dette var ett rart spørsmål, men klart at om spillere jager oss opp litt er med og bidrar..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 18 aug 09, 11:14

bør ikke være det nei. Men på en annen måte så sier det vel litt om spillerne også, at de ikke gidder å involvere seg og bry seg om det er lite trøkk på tribunen. Dette gjelder jo ikke alle da, ramberg var jo ute å etterlyste dette. Men er nok generelt en laber stemmning i hele klubben nå.

Så da får vi på tribunen prøve å starte en ny trend Smile


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 09, 11:52

noen hjelper oss, men jeg savner at fler gjør det..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 aug 09, 16:12

Opprinnelig postet av keiko99
hvorfor prøver ikke FFK spillere og jage opp oss som synger ?

Gashi gjorde vel dette på en corner mot Viking.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 18 aug 09, 18:31
Endret: 18 aug 09, 18:32
Endret av: thorsen

Forsåvidt ikke så dumt spørsmål.. VM i Berlin går jo nå. Lengde-, tresteg-. høyde-, stav-hoppere, osv.osv. gjør jo dette der hele tiden. Det er vel for at de presterer bedre, så er kanskje noe spilleren bør gjøre når de synes det er dårlig stemning. På en annen side skal det være helt unødvendig, den 12. mann skal jo aldri sitte på benken Tongue out


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 09, 19:21

det er klart at dem har prøvd, men jeg savner at dem gjør dette oftere..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 18 aug 09, 23:00

Opprinnelig postet av keiko99

hvorfor prøver ikke FFK spillere og jage opp oss som synger ?
jeg ser jo andre norske lag der spillere jager opp dem som synger og det gir respons.

Til moderatorere.. fant ikke ut annet navn så dere for gjøre om Laughing

Her er et godt eksempel på at "spillere" pucher opp laget sitt. (se første minuttet)

I tillegg, legg merke til hvor flinke kanarifansen er til å hoppe/flagge. 

http://www.youtube.com/watch?v=W5II37Q87Rc

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 09, 23:20

sånn savner jeg så klart... jeg kan ikke hoppe p.g.a. en rygg som ikke tåler det.. (ønsker bare og si det)

slik burde FFK spillere fyra oss opp under kampen også

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 aug 09, 19:41

Syns heller spillerene burde konsentrere seg om å spille fotball, ser ut som det er vanskelig nok for dem for tiden...Foot in mouth

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ? Ingen tegn til det enda ihvertfall...


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 23 aug 09, 19:51

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Syns heller spillerene burde konsentrere seg om å spille fotball, ser ut som det er vanskelig nok for dem for tiden...Foot in mouth

Ja, for det går jo virkelig ut over spillet hvis man prøver å få med publikum...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 aug 09, 19:53

Det er bedre at spillerne "skriker" og oppildner sine egne supportere enn å kjefte, smelle og bjeffe på både medspillere og dommere ute på banen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 aug 09, 19:56

Gashi var fin da Lago skulle hatt sitt andre gule på fredag. Han var drit sinna på dommer, men valgte å ikke kjefte. Han hørte at noen på tribunen peip mot dommer, og begynte derfor å vifte med armene for å få med hele tribunen på å pipe! Sånt kan påvirke dommer.

Syns det var bra gjort av Gashi å gjøre det sånn framfor å kjefte på dommer sjøl..


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 aug 09, 19:58

Er det noen man IKKE kan klage på i år så er det publikum. FFK spiller kjedelig fotball, i likhet med Viking tippeligaens mest kjedelige lag?, allikevel møter publikum opp i antall av godt over 10000 i snitt.

Det eneste som er bra med FFK for tiden er publikum.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 23 aug 09, 22:58

selv om det er over 10000 på stadion i snitt så betyr ikke det at stemningen er bra

---------------------------

ULTRAS FREDRIKSTAD!


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 aug 09, 23:06

Opprinnelig postet av Norip

selv om det er over 10000 på stadion i snitt så betyr ikke det at stemningen er bra

Du kan ikke si at publikum svikter laget når snittet er over 10000. Enig at stemningen kan være bedre, det er noe dere i Ultras og PH bør stå for, dere har noe å hige etter når man sammenligner dere med de polakkene som var her fra Lech.

Lykke til!

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 23 aug 09, 23:43

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Norip

selv om det er over 10000 på stadion i snitt så betyr ikke det at stemningen er bra

Du kan ikke si at publikum svikter laget når snittet er over 10000. Enig at stemningen kan være bedre, det er noe dere i Ultras og PH bør stå for, dere har noe å hige etter når man sammenligner dere med de polakkene som var her fra Lech.

Lykke til!

Du får kanskje stille opp å ta i tak du også? Synger meg hes hver kamp og vi prøver å gjøre så godt vi kan. Uheldigvis har vi dårlig arbeidsforhold når 40 % av feltet er daukjøtt...

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 aug 09, 23:50

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Norip

selv om det er over 10000 på stadion i snitt så betyr ikke det at stemningen er bra

Du kan ikke si at publikum svikter laget når snittet er over 10000. Enig at stemningen kan være bedre, det er noe dere i Ultras og PH bør stå for, dere har noe å hige etter når man sammenligner dere med de polakkene som var her fra Lech.

Lykke til!

Du får kanskje stille opp å ta i tak du også? Synger meg hes hver kamp og vi prøver å gjøre så godt vi kan. Uheldigvis har vi dårlig arbeidsforhold når 40 % av feltet er daukjøtt...

Jeg sitter på langsiden og der blir jeg nok sittende, er engasjert og heier som folk flest. Men for å måle seg med Lech-supporterne så må det samhandling til fra de unges side, det vil si deg og dine med-kumpaner. Du kan ikke forvente at hele stadion står og skriker seg hese under hele kampen. Men det kan jeg love deg, hvis dere får til noe ala Lech-supp. så skal vi på langsidene virkelig følge opp. Lech-supporterne var virkelig imponerende, og de var bare noen få hundre.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 aug 09, 11:17
Endret: 24 aug 09, 13:05
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Tiger

Har egentlig misten mye av interessen av FFK, sitter også med en dårlig følelse ovenfor Tromsø kampen:(

Det er da nå engasjementet virkelig bør vise seg! Mange supportere i denne byen har sitt største engasjement nettopp når ting går dårlig - når spillerne ikke presterer, når man er forbanna på ledelsen, når økonomien går dårlig, når Kvisvik ikke løper osv!

Vi går en spennende høst i møte, og jeg er definitivt interessert!

MOD (Rey): Flyttet dette innlegget og de tilhørende fra kamptråden til en mer passende tråd



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f