Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor stilte ikke Ramberg til kamp i Kristiansand?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 17 aug 09, 13:17

Hvorfor i alle dager stilte ikke Ramberg til kamp mot Start? MEGET svakt i en presset situasjon for klubben, hvor man reiser med en kritisk tynn tropp.

Etter hva jeg har hørt så hadde man skaffet fly/helikopter transport for Ramberg dersom fødselen skulle starte mens han var borte.

Noen som vet hvorfor slabbedasken ikke møtte til kamp?


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 17 aug 09, 13:28

Opprinnelig postet av _insider_

Hvorfor i alle dager stilte ikke Ramberg til kamp mot Start? MEGET svakt i en presset situasjon for klubben, hvor man reiser med en kritisk tynn tropp.

Etter hva jeg har hørt så hadde man skaffet fly/helikopter transport for Ramberg dersom fødselen skulle starte mens han var borte.

Noen som vet hvorfor slabbedasken ikke møtte til kamp?

Slabbedasken? Folk har vel droppet viktigere kamper enn dette pga kommende barnefødsler, tar noen timer fra Sør-Arena til Cicignon uansett om man bruker helikopter eller fly vel?


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 17 aug 09, 13:31

Jeg har iallefall aldri hørt om noen som har sviktet klubben sin i en kamp hvor man nesten ikke har spillere til å stille lag...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 aug 09, 13:35

Råd til helikopter, men ikke å forfremme et par av våre egne juniorspillere, slik at de kan sitte på benken...? Spesielt.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 17 aug 09, 13:39

Hehe, ja du sier noe Holters. Men nå var det jo en gang slik at det var meningen at Ramberg skulle være med på denne flyveturen da...


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 17 aug 09, 13:41

Opprinnelig postet av _insider_

Jeg har iallefall aldri hørt om noen som har sviktet klubben sin i en kamp hvor man nesten ikke har spillere til å stille lag...

Sviktet klubben? Jeg synes du bruker sterke ord for noe som av de fleste oppfattes som en helt legitim grunn til å ikke dra på tjenestereiser lang hjemmefra. Jeg synes vi skal ha såpass tiltro til Ramberg her, at hvis han hadde kunnet reise så hadde han gjort det.


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 17 aug 09, 13:49
Endret: 17 aug 09, 14:35
Endret av: _insider_

Jeg skal være den første til å beklage dersom det viser seg at Ramberg hadde en grunn for å være hjemme.


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 17 aug 09, 14:03

Utrolig hva man kan finne på å diskutere her!Jeg har selv barn,og ved en fødsel så kan mange ting skje..De fleste vordende mødre kan f.eks ha utalige fysiske og psykiske symtomer rett  før en fødsel!Herunder angsttilstander,som krever oppfølging av ektemann uten at det bryr noen andre!Men lavpannene her vil selvsagt ha ALLE detaljer på bordet!


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 17 aug 09, 14:05

Hvem har bedt om detaljer?

Mulig det er noe som er blitt redigert bort i ettertid, men jeg kan ikke se at noen har bedt om detaljer.

 

Kanskje du vet noe som gjør at dette er en ikke sak?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 aug 09, 14:06

Opprinnelig postet av GodeGeir

Men lavpannene her vil selvsagt ha ALLE detaljer på bordet!

Hyggelig at du slår alle over en kam da Geir. Er vel kun en person som har kritisert han.

Ellers er jeg enig med deg i det du sier.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 aug 09, 14:09

Opprinnelig postet av Holters

Råd til helikopter, men ikke å forfremme et par av våre egne juniorspillere, slik at de kan sitte på benken...? Spesielt.

Ja, veldig spesielt. Noen som kunne prøve å finne ut av hvor mye det ville kostet klubben denne påståtte helikopterturen?


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 17 aug 09, 14:11

Nå vet vi jo ikke om dette måtte dekkes av klubben eller om det var noen andre som var villige til å stille opp slik at Ramberg kunne bidra.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 17 aug 09, 14:15

Jeg sliter med å se hva han kunne gjort anderledes enn de som var der, og hvis han er halvskadet og tenker mest på en barnefødsel har jeg ikke helt trua på hva han kunne utrettet. Jeg vil nevne at jeg for noen år siden var på lokalderby i Sparta Amfi og for første (og siste) gang hørte speakeren komme med noe som ga full jubel fra både Stjernen og Sparta-fansen:

Speaker: Vi har en melding til (jeg husker ikke navnet) DET BLE EN SØNN


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 aug 09, 14:41

Opprinnelig postet av _insider_

Hvem har bedt om detaljer?

Mulig det er noe som er blitt redigert bort i ettertid, men jeg kan ikke se at noen har bedt om detaljer.

 

Kanskje du vet noe som gjør at dette er en ikke sak?

Det faktum at Hansi var hjemme med fruen i påvente av fødsel gjør dette til en, som du selv skriver, ikke sak. Og personlig vil jeg hevde at din innsikt hemmer en fremtidsutsikt... Men man må vel være forelder selv for i det hele tatt kunne sette seg inn i situasjonen...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 17 aug 09, 15:11

Kan vi ikke bare la denne latterlige tråden dø hen?


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 17 aug 09, 15:14

Nå har jeg to unger selv, og ville ikke gått glipp av fødselen for alt i verden. En helt fantastisk opplevelse. Man stod heller ikke i umiddelbar fare for å gå glipp av fødselen med det opplegget som låg til rette for Ramberg her. Hade kampen gått i Tromsø eller Bodø så hadde jeg skjønt det. Det er som regel ikke slik at riene starter i det vannet går. Man har som regel noen timer på seg før ting begynner å skje.

Hadde FFK hatt flust av spillere og ikke kjempet for å beholde plassen, så hadde jeg også skjønt det.

MEN i den situasjonen klubben er i nå, så MÅ alle bidra så langt de kan. Jeg mener at Ramberg kunne strekt seg lenger enn dette... Hvorfor i alle dager sa han ja til opplegget når det viser seg at han likevel ikke drar? DET er det jeg lurer mest på. Og igjen så vil jeg presisere at infoen jeg sitter på tilsier at det ikke var noen ting rundt fødselen som tilsa at situasjonen hadde endret seg frem mot avreise. DA synes jeg det er for svakt av Ramberg.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 aug 09, 15:34
Endret: 17 aug 09, 15:38
Endret av: Lemmy

Er det Ivar Hoff som har sneket seg inn på forumet, eller? Cool

Er en helt latterlig diskusjon. Det er utrolig mye å kritisere FFK og spillerne for om dagen, men blir patetisk å "kjefte" på en spiller fordi han vil være hjemme når kona føder.

Fotballspillere er mennesker, ikke maskiner.

 


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 17 aug 09, 16:17

Opprinnelig postet av _insider_
Noen som vet hvorfor slabbedasken ikke møtte til kamp?

 

Tror du skal være VELDIG glad for at jeg ikke møtte til kamp. Hadde blitt første spiller med minuspoeng på spillerbørsen. Ikke har jeg papirene i orden heller...

 

                                                                  Laughing

 

 

 

---------------------------

Member of "Oss som har kælva og falt i ælva" på facebook


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 17 aug 09, 16:40

HÆ HÆ  HÆ!! Beste på lenge

---------------------------

dommær a' dommær!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 17 aug 09, 16:54

Opprinnelig postet av Lemmy

Er det Ivar Hoff som har sneket seg inn på forumet, eller? Cool

Er en helt latterlig diskusjon. Det er utrolig mye å kritisere FFK og spillerne for om dagen, men blir patetisk å "kjefte" på en spiller fordi han vil være hjemme når kona føder.

Fotballspillere er mennesker, ikke maskiner.

 

   Helt enig ,latterlig diskusjon.  Ser resultater fra 1, divisjon på video snutten.  Første halvdel FFK- Oslo Øst  0-1

Siste halvdel av videoen FFK - Oslo Øst 4-1.   Får nesten frysninger.  Vi rykker opp og byen er en eneste stor fest.

Måtte vi slippe å rykke ned igjen.  Vi er den 12 spilleren.  Det er bedre måter å støtte laget på enn å kritisere enkelte spillere.

De trenger støtte ikke kritikk.  Vi må forholde oss til spillerene vi har og støtte disse.  Enten det er Gashi, Barsom, Kvisvik eller som her Ramberg.  Lykke til med de neste kampene.  Gleder meg til RUNE NÅ KOMMER VI Laughing



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24