Husk meg
Brukernavn
Passord

Gardar på vei bort??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 10 aug 09, 14:21

Nå skal han iallefall selge huset sitt. Og han har vel fått beskjed av klubben om at han kan finne seg ny arbeidsgiver...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 aug 09, 14:23

Det har vel ligget i kortene en stund ja. Skadefri og knapt spilletid.

Kanskje Aalesund blir neste stoppested? Reknett har jo sansen for Gardarson!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 aug 09, 14:34

syns det er u-rett ferdig.. ville heller sett at tegan reiste

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 10 aug 09, 14:36

Det kan hende dem reiser begge to vet du...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 aug 09, 15:43

Dyr i drift og ikke god nok... Fornuftig av FFK å ikke forlenge. Tipper Gardar går gratis i sommer om noen vil ha ham. Han ligger jo bak Tegan i løypa for tida om man legger innbytter til grunn.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 10 aug 09, 15:58

Jeg vet fra sikre kilder at ett Engelsk lag i the championsip eller divisjonen under la inn bud på gardar, ffk aksepterte. Men Gardar kom ikke til enighet med klubben om personelige betingelser. Har glemt navnet på klubben, men tror det var den engelske klubben som hville ha Wherman

---------------------------

CUPVINNER 06


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 aug 09, 16:19

Synes det er synd at Gardar forlater oss slik situasjonen er i dag. Han er etter min mening den eneste "ordentlige" spissen vi har som kan lukte på 15 mål pr. sesong. Og vi har ingen annen av hans spillertype i dagens stall. Stor, sterk, god i boksen, fantastisk innsats i kampene, god i det defensive spissarbeidet - og ikke minst veldig viktig på dødball, aller mest defensivt (han har reddet oss mange ganger). Aller mest elsker jeg å se ham spille når det lyser vinnermentalitet og vilje i ansiktet hans... der står han for øvrig ofte i skarp kontrast til Andreas Tegström...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 aug 09, 16:41

Jeg vil også gi han skryt fordi han ikke sutrer i avisene over å bli plassert på benken eller fordi han har kort tid igjen av kontrakten. Jeg vet ikke hvor dyr han er i drift men hvis det ikke er for mye skulle jeg ønske vi beholdt han. Flott hvis Tegstrøm reiste og Gardar ble.


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 10 aug 09, 16:46

Hvis Gardar forsvinner ut (eller Tegstrøm) kommer en målfarlig argentiner inn.

Dette kan faktisk ende godt for klubben :-)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 aug 09, 17:09

Hadde vært no det. En argentiner er ikke og forakte, han bør være god!

---------------------------

Heia FFK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 aug 09, 17:18

Synd at Gardar ikke klarte å følge opp fjorårssesongen. Uheldig med skader i vinter.

Skjønner fortsatt ikke at klubben ikke lot Tegan gå til Stabæk i vinter..

Sånn som det er nå, er det fint om både Gardar og Tegan forsvinner. Også får vi heller hente inn en klassespiss, som vi kan ha ved siden av EvertonSmile


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 aug 09, 17:28

Liten avsporing men mener FFK burde satse på å ha en annen spillestil med færre, men mer effektive spisser.

 

4-2-3-1 evt 4-3-3 kunne vært bedre alternativ, da gode spisser er dyre i drift;)

 

Uansett Gardar var morsom å se på på banen ifjord da han skåra mye mål, men alt har sin tid. Er nok flere faktorer som spiller inn, blant annet holdninger utenfor banen.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 aug 09, 17:50

Hvilke holdninger sikter du til, Ebenfalk?

Jeg har det absolutt motsatte inntrykket. Han virker som en veldig ålreit fyr, etter hva jeg har fått med meg. Som en annen også nevner her, så har det vært lite sutring fra Gardar i media.

Gardar gjorde en fantastisk sesong i fjor, synd at han ikke fikk det til å klaffe i år. Ser vel muligens ut som hans tid i FFK nærmer seg slutten nå..


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 aug 09, 20:11

Opprinnelig postet av Costanza

Synes det er synd at Gardar forlater oss slik situasjonen er i dag. Han er etter min mening den eneste "ordentlige" spissen vi har som kan lukte på 15 mål pr. sesong. Og vi har ingen annen av hans spillertype i dagens stall. Stor, sterk, god i boksen, fantastisk innsats i kampene, god i det defensive spissarbeidet - og ikke minst veldig viktig på dødball, aller mest defensivt (han har reddet oss mange ganger). Aller mest elsker jeg å se ham spille når det lyser vinnermentalitet og vilje i ansiktet hans... der står han for øvrig ofte i skarp kontrast til Andreas Tegström...

Må si meg helt enig. Selv var jeg faktisk veldig kritisk til denne islendingen når han kom til klubben, og før han hadde spilt en kamp håpet jeg han skulle forsvinne. Men han har vært over forventning og legger etter min mening alltid ned en stor innsats. En av favorittspillerene mine på dagens FFK.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 10 aug 09, 20:13

Helt greit at han forsvinner...Smile

---------------------------

You`ll never walk alone...


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 aug 09, 20:33

Ikke bare har Gardar vist at han kan, men han er også en artig joker i spillergruppa. Humørfylt skøyer er vel det rette adjektivet.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 aug 09, 20:52

Opprinnelig postet av ffkmufc

Synd at Gardar ikke klarte å følge opp fjorårssesongen. Uheldig med skader i vinter.

Skjønner fortsatt ikke at klubben ikke lot Tegan gå til Stabæk i vinter..

Sånn som det er nå, er det fint om både Gardar og Tegan forsvinner. Også får vi heller hente inn en klassespiss, som vi kan ha ved siden av EvertonSmile

 

Etter min mening hadde han en sesong over evne i fjor. Han mangler 10-20 % på det meste. Og vil aldri bli en toppspiss i tippeligaen, allikevel vår beste spiss etter Everton. Men igjen...det holder ikke helt opp..

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 11 aug 09, 00:50

Tråkig om Gardar går. Hadde han funnet igjen fjorårsformen ville han vært en veldig verdifull spiller for klubben.


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 11 aug 09, 10:09

Synes Gardar har fått for få sjanser etter at han ble skadefri.  Spesielt mtp at han var toppscorer ifjor og legger ned en solid innsats. Kan ikke alltid bare legge spill på 2.laget til grunn, der har han jo dårligere spillere rundt seg også. Litt trist


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 aug 09, 10:18

Ingen bombe, hadde ventet (og håpet) dette.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3