Husk meg
Brukernavn
Passord

Før, under og etter kamp: Lech Poznan - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 aug 09, 19:57

Det jeg vet er at FFK har aldri tatt seg forbi 3dde runde i UEFA-cupen..

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ? Ingen tegn til det enda ihvertfall...


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 06 aug 09, 20:03

Opprinnelig postet av FFK1903

Når var sist vi vant ute i Europa egentlig? Ble det uavgjort og tap mot Bangor? Det må bli noen år...

Vi har kun en seier i noen europacup: 4-3 mot Ajax hjemme i ... når var det? '69?

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 06 aug 09, 20:05

Jeg synes kanskje våre kjære utskremte reportere på radioen snart bør svelge litt av kulturforskjellen og trøkket de opplever i Polen?

Det er på kanten av ufint å sammenligne en fotballkamp med amerikanske journalister sine opplevelser i Irak.

Det KAN jo hende hr: Henriksen, at det sparket du fikk i ryggen og som du sannsynligvis ikke så, var et uhell fra en engasjert reporter bak deg?

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 aug 09, 20:06

Enda en god redning av Staw.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 06 aug 09, 20:09

Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det er et sabla trøkk og knallhard aggresjon der de er, men jeg begynner å mistenke at Henriksen og Brevik har tilbragt mesteparten av sin tid i utlandet på chartertur?

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 06 aug 09, 20:15

Opprinnelig postet av Jens G Best

Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det er et sabla trøkk og knallhard aggresjon der de er, men jeg begynner å mistenke at Henriksen og Brevik har tilbragt mesteparten av sin tid i utlandet på chartertur?

Men det er vel på charterturer man opplever sånne tilstander som de beskriver? Wink

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 06 aug 09, 20:17

Opprinnelig postet av bjervell

Vi har kun en seier i noen europacup: 4-3 mot Ajax hjemme i ... når var det? '69?

Det var i 1960 faktisk. Begynner å bli litt vel mange år siden! Men jeg satser heller på et nytt seriemesterskap før vi vinner en kamp i europa igjen. Det er jo omtrent like lenge siden! (61)

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 06 aug 09, 20:22
Endret: 06 aug 09, 20:23
Endret av: Jens G Best

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av Jens G Best

Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det er et sabla trøkk og knallhard aggresjon der de er, men jeg begynner å mistenke at Henriksen og Brevik har tilbragt mesteparten av sin tid i utlandet på chartertur?

Men det er vel på charterturer man opplever sånne tilstander som de beskriver? Wink

Kanskje det faktisk var Svein, kongen av Mallorca som sparka Vidar H. i ryggen? Han ville egentlig si høflig hei, men er blitt stum av polsk øl og brosme på brød.. Cool

---------------------------

Svaberget for alltid!


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 06 aug 09, 20:26

HEY! FFK vant joSmile Selv om Poznan hadde mange mål å gå på synes jeg det er sterkt av FFK å vinne denne kampen. Gledelig


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 06 aug 09, 20:30

Jeg trekker tilbake alt jeg skrev før kampen. Jeg er faktisk imponert. Laughing

---------------------------

Hater hat!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 aug 09, 21:45

Dette redder jo et snev av ære. Bra jobba av guttane. Stjerne i margen til Lasse Staw som jo ikke akkurat ruvet i hjemmekampen - i dag fremsto han som en matchvinner, om vi skal tro radiogutta.

Måtte dette bli en spore til ytterligere forbedring framover, slik at vi kan fike Start og påfåre RBK deres første tap for sesongen.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 06 aug 09, 23:01

Opprinnelig postet av Tøfflus

Stjerne i margen til Lasse Staw som jo ikke akkurat ruvet i hjemmekampen - i dag fremsto han som en matchvinner, om vi skal tro radiogutta.

Pluss også til Barsom med to målgivende og beste kamp for året i følge Radio Fredrikstad

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 aug 09, 00:18

håper vi tar med alt dette og knuser start Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 aug 09, 00:45

Opprinnelig postet av keiko99
håper vi tar med alt dette og knuser start

Selvfølgelig! Vi slo tross alt et lag som knuste FFK 6-1 på Fredrikstad stadion! Øhm, ja. Start tapte for øvrig 3-0 mot Viking i kveld.


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 07 aug 09, 00:49

Måla: http://www.youtube.com/watch?v=tlJnRRM5ezk

---------------------------

Syng for fredrikstad!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 07 aug 09, 02:58

noen som har tenkt på formasjon vi brukte idag. kan det være en faktor til at vi spilte mye bedre? isåfall håper jeg på å bruke den litt mer fremover. kan jo være en ide på bortebane ihvertall.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 07 aug 09, 07:05

Opprinnelig postet av scheien

noen som har tenkt på formasjon vi brukte idag. kan det være en faktor til at vi spilte mye bedre? isåfall håper jeg på å bruke den litt mer fremover. kan jo være en ide på bortebane ihvertall.

Dette var jo formasjon vi brukte i førsten av sesongen, og da var ikke folk så happy egentlig.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 07 aug 09, 08:37

Opprinnelig postet av scheien

noen som har tenkt på formasjon vi brukte idag. kan det være en faktor til at vi spilte mye bedre? isåfall håper jeg på å bruke den litt mer fremover. kan jo være en ide på bortebane ihvertall.

Godt poeng!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 aug 09, 10:13

Fint innlegg av Abbe på frisparket! Prima vare. Måtte han fortsette slik.

Ellers et par redninger på høyt nivå av Lasse i 2. omgang, særlig den første der hvor ballen skifter retning på en av våre spillere. Den er det virkelig godt gjort å ta! Håper dette inspirerer Lasse til å gi gresk-canadieren skikkelig kamp om plassen.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 07 aug 09, 15:17

Opprinnelig postet av JipJap

Opprinnelig postet av scheien

noen som har tenkt på formasjon vi brukte idag. kan det være en faktor til at vi spilte mye bedre? isåfall håper jeg på å bruke den litt mer fremover. kan jo være en ide på bortebane ihvertall.

Dette var jo formasjon vi brukte i førsten av sesongen, og da var ikke folk så happy egentlig.

hadde vi ikke en vanlig 4-5-1 formasjon da? nå kjørte vi 4-2-3-1. kan være forskjell på det.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f