Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørn Andersen sparket i Mainz

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 03 aug 09, 15:00

Står her

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 03 aug 09, 15:04
Endret: 03 aug 09, 15:05
Endret av: Jens Henrik

Er dette en mulig trener på sikt i FFK?  Har i hvertfall gjort en solid jobb i tysk fotball.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/tyskland//artikkel.php?artid=556116

 


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 03 aug 09, 15:12

Jeg har hørt han bli omtalt som "ikke den skarpeste kniven i skuffen" av noen, men jeg vet ikke om det er noe i det.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 03 aug 09, 15:22
Endret: 03 aug 09, 15:22
Endret av: Lars 29

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Er dette en mulig trener på sikt i FFK?  Har i hvertfall gjort en solid jobb i tysk fotball.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/tyskland//artikkel.php?artid=556116

 

Jeg synes det er ganske utrolig at dere i det hele tatt vurderer Jørn Andersen som en fremtidig trener i FFK og jeg håper for all del ikke at det inkompetente styret i FFK vil vurdere det, selv om det kan være noe de faktisk kan gjøre.

Jørn Andersen hadde en fantastisk karriere som spiller, det kan ingen ta fra ham, men tiden som trener har faktisk gått så som så. Selv om han har noen opprykk å vise til, så har det endt med mye bråk i de fleste klubbene han har vært assistent eller hovedtrener i. Og mere bråk, splittelser i spillergruppen, utydelighet etc, er vel ikke akkurat det FFK trenger nå. Helt enig at FFK trenger en ny trener og det raskt, men både internasjonalt og i hjemlig serie finnes det mer kompetente treneremner enn det Jørn Andersen er og noengang vil være. Det var om hans trenermeritter. Privatpersonen Jørn Andersen er definitivt ikke den skarpeste kniven i skuffen, både utsagn blant tidligere lagkamerater og gjennom diverse intervjuer på tv har bevist det.

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 aug 09, 23:54

Vil heller ikke ha Jørn Andersen. Minner kanskje litt om Tom Nordlie og ishockeytrener Geir Myhre. Alle tre får til resultater fort, men ettervirkningene er ofte ikke verdt det. Geir Myhre fikk jo gode resultater med Stjernen, men spillerne hadde vel en fridag på tre måneder eller noe. Han måtte jo til slutt gå, selv med gode resultater.

Dessuten må vi jo ha en trener som spillerne skjønner hva sier!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340