Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp FFK-Viking

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 02 aug 09, 19:49
Endret: 05 aug 09, 10:07
Endret av: FFK1903

Deilig med seier :-)

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 aug 09, 19:51

helt nydelig. en helt annen innsats enn vi har sett i det siste. vi trengte de poenga.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 aug 09, 19:52

Digg med seier :D Gashi jobber, men slår ikke så bra innlegg, Everton er bra og Borges er stor :D

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 02 aug 09, 19:55

Bra med seier, bare synd de andre drittlaga bak oss vant og....

Bortsett fra LSK da hehe.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 02 aug 09, 20:00
Endret: 02 aug 09, 20:01
Endret av: hasse33

I tillegg til Everton og Borges synes jeg Thomassen og Askar gjorde en meget bra jobb, 

Den bakre 4 virka mer trygg idag og rødda opp den lille Viking hadde å by på. Meget bra defensivt i dag. 


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 02 aug 09, 20:02

Digg med  seier ja.  Dessverre fikk jeg ikke dratt på stadion da jeg kom hjem fra ferie, men rakk en god del av Fotballextra.  Der mente Sandstö at begge lag var svake, og at kampen var preget av lavt tempo og mye feilpasninger.  Er det noen som har sett kampen som kan bekrefte eller avkrefte at begge lag var svake?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 02 aug 09, 20:06

Hva Sandstø sier eller ei, spiller for fanden ingen rolle. Den mannen er en avdanka, mislykka trener......men jeg er enig at det var ingen stor kamp, men mye pene tendenser hos FFK.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 02 aug 09, 21:01

Opprinnelig postet av hasse33

Hva Sandstø sier eller ei, spiller for fanden ingen rolle. Den mannen er en avdanka, mislykka trener......

Det må så være, men han har det et poeng eller to i det han sa (etter hva Jens Henrik refererer). Wink

Jeg følte meg ikke akkurat trygg på noe tidspunkt. Men konklusjonen er vel omtrent som følger:

1: Det var i hvert fall mye mer innsats og i hvert fall forsøk på å få til noe enn det har vært i store deler av sesongen.
2: Så ræva som Viking var, så hadde det uansett vært en skam å ikke vinne. Da hadde det virkelig vært helsvart!

Nå kan vi i det minste puste ei ukes tid til.

Og så håper jeg noen tar til fornuft og sender hovedsakelig andrelags- og juniorspillere (så sant de er kvalifisert - kjenner null til regelverket der) til returkampen i Polen for å gi dem litt god matchtrening. Da unngår vi samtidig unødig (og i dette tilfellet er ordet "unødig" egentlig et understatement) belastning på spillere vi er avhengige av for å overleve i Tippeligaen.

---------------------------

Hater hat!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 aug 09, 21:43
Endret: 02 aug 09, 21:43
Endret av: Asgeir

Opprinnelig postet av Magnum

Og så håper jeg noen tar til fornuft og sender hovedsakelig andrelags- og juniorspillere (så sant de er kvalifisert - kjenner null til regelverket der) til returkampen i Polen for å gi dem litt god matchtrening. Da unngår vi samtidig unødig (og i dette tilfellet er ordet "unødig" egentlig et understatement) belastning på spillere vi er avhengige av for å overleve i Tippeligaen.

Tøys. Den eneste måten vi kan komme unna europaspill med nogenlunde ære i behold er ved å forsøke å spille god fotball og gjøre en god kamp i Poznan.

Poznan spilte "pen" fotball, og det er betydelig mindre sjanse for skader i en sånn kamp enn det er i en seriekamp hjemme i gode (vonde) gamle gampefotball-Norge.

Vi har plenty med tid til restitusjon etter Poznan-kampen, dessuten.

Neida, vi må dra nedover med førstelaget, og forsøke å ha det gøy med fotball. Jeg vet at mange av guttane gruer seg intenst til denne kampen, og da blir samhold og offervilje svært viktig for å klare også den oppgaven. Og hvis man kommer ut av det med ansiktet i behold, ja da går førstelaget vårt ut av dette med pluss på kontoen. For da har vi gjennomført en oppgave ordentlig, med hevet hode osv.

Dessuten var det, fra et supporter-synspunkt, nesten behagelig å tape for et klart bedre lag på torsdag. I det minste i sammenlikning med å tape for klart svakere motstandere i hjemlig liga...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 03 aug 09, 11:16

Opprinnelig postet av Asgeir

Opprinnelig postet av Magnum

(Om å sende "hovedsakelig andrelags- og juniorspillere (...) til returkampen i Polen").

Tøys.

Deg om det.

Opprinnelig postet av Asgeir

Den eneste måten vi kan komme unna europaspill med nogenlunde ære i behold er ved å forsøke å spille god fotball og gjøre en god kamp i Poznan.

I prinsippet er jeg enig. Og i "vanlige" år ville jeg sagt akkurat det samme. Men for det første trur jeg at toget for "nogenlunde åre i behold" gikk ca. et kvarter uti den første kampen, og for det andre ønsker jeg full fokus på serien og ingenting annet resten av året.

Sesongen er egentlig ødelagt allerede. Gleden fra i fjor er avløst av krangler, intriger, ny (men altfor velkjent) frustrasjon og ny (men altfor velkjent) bånnstrid i år. Europacupen ble i realiteten ødelagt da vi trakk Lech Poznan - et relativt "uinteressant" (ukjent for det jevne publikum, generer liten interesse og ingen inntekter) og samtidig altfor godt lag. (Ikke for det - en har ikke nødvendigvis trengt å ha et godt lag for å slå FFK i år).

Jeg skulle gjerne trudd på muligheten for å komme fra dette med æren i behold og at det kunne bli en god kamp, men jeg klarer ikke. Benytt heller muligheten til å gi "reservene" og juniorer litt god matching på et nivå de aldri kommer til å oppleve i Norge.

(Nå trur jeg jo selvfølgelig ikke at dette kommer til å skje. Du får det nok som du vil, Asgeir - med hensyn til hvilket lag vi sender, i hvert fall).

---------------------------

Hater hat!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 aug 09, 11:20

Opprinnelig postet av Magnum

Jeg skulle gjerne trudd på muligheten for å komme fra dette med æren i behold og at det kunne bli en god kamp, men jeg klarer ikke. Benytt heller muligheten til å gi "reservene" og juniorer litt god matching på et nivå de aldri kommer til å oppleve i Norge.

(Nå trur jeg jo selvfølgelig ikke at dette kommer til å skje. Du får det nok som du vil, Asgeir - med hensyn til hvilket lag vi sender, i hvert fall).

Tviler på at klubben skriver proffkontrakt med 11 stk juniorspillere, for å slippe å sende a-lagsspillere nedover.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 03 aug 09, 12:20

Som sagt i mitt opprinnelig innlegg: "så sant de er kvalifisert - kjenner null til regelverket der". Wink

Kun ønsketenkning uansett...

---------------------------

Hater hat!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 aug 09, 12:28

Opprinnelig postet av djpete

Tviler på at klubben skriver proffkontrakt med 11 stk juniorspillere, for å slippe å sende a-lagsspillere nedover.

+ De er jo ikke meldt opp i vår UEFA-tropp, så uansett hvor mange juniorspillere FFK signerer proffkontrakt med denne uken, så kan de ikke spille uansett.

Kenny f.eks. kan ikke spille.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 03 aug 09, 13:35

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av djpete

Tviler på at klubben skriver proffkontrakt med 11 stk juniorspillere, for å slippe å sende a-lagsspillere nedover.

+ De er jo ikke meldt opp i vår UEFA-tropp, så uansett hvor mange juniorspillere FFK signerer proffkontrakt med denne uken, så kan de ikke spille uansett.

Kenny f.eks. kan ikke spille.


Spillere under 21år trenger ikke registreres for Europa cupen


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 03 aug 09, 14:31

Litt morsomt at VG gir thommasen 3-er på børsen


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 03 aug 09, 15:02

Opprinnelig postet av Tyggis

Litt morsomt at VG gir thommasen 3-er på børsen

Hehe, da kan man jo lure hvordan de gjør sine "vurderinger"?

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 aug 09, 15:45

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av Tyggis

Litt morsomt at VG gir thommasen 3-er på børsen

Hehe, da kan man jo lure hvordan de gjør sine "vurderinger"?

På kampen var det fotografen fra VG som gav poeng. Sikker på pga kjennskap i VG-desken. Vikarer fra Oslo Kunst og Fotoskole.Cool. Dattera mi er elev der.Sealed


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 aug 09, 22:24

Opprinnelig postet av 1947modell

På kampen var det fotografen fra VG som gav poeng. Sikker på pga kjennskap i VG-desken. Vikarer fra Oslo Kunst og Fotoskole.Cool. Dattera mi er elev der.Sealed

 

Ha ha, fantastisk. Vg sine karakterer speiler sjelden spillernes prestasjoner, men den 3´ern til Thomassen slo alle rekorder, må være flaut.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 04 aug 09, 23:57

Fredrikstad blad ga vel Martinsen 6 mens Ophaug og Raio fikk 5.. kan ikke helt se hva Martinsen gjorde som gjør han til en av banens beste.. Akk, jeg skal aldri irritere meg mere over disse terningskastene! de eksisterer ikke lenger :P

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 05 aug 09, 00:04

Opprinnelig postet av wergis

Fredrikstad blad ga vel Martinsen 6 mens Ophaug og Raio fikk 5.. kan ikke helt se hva Martinsen gjorde som gjør han til en av banens beste.. Akk, jeg skal aldri irritere meg mere over disse terningskastene! de eksisterer ikke lenger :P

Ugh....

---------------------------

You`ll never walk alone...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f