Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Lech Poznan

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 jul 09, 21:53

Jeg er nummen inn i dypet av fotballsjela i kveld. Det har kansje ikke sunket helt inn før nå, men i dag gikk det opp for meg med full kraft: dette laget kan faktisk finne på å rykke ned.

Kveldens største (og eneste) underholdningsmoment var at polakkene begynnte å slåss med seg selv. Nå skal det pimpes trøstecognac.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 30 jul 09, 21:55

Ardian Gashi må faen meg se å gå i seg selv! Makan til søplespiller! Måten han oppfører seg overfor de andre på laget gjør meg kvalm! Ved flere anledninger rett å slett skjeller han ut både Borges og Everton fordi han selv ALDRI klarer å slå en forpult pasning riktig! Nok bør være nok og han bør fjernes fra laget! Ikke spiller han ræva, men han lager dårlig stemning også!

Ellers er Barsom ferdig på toppnivå, selg fort som faen!

Kasey synes jeg gjør en ok kamp, han står hvertfall opp og bruker muskler, samtidig som han er mye roligere med ballen igjen!

Staw gidder jeg ikke kommentere..............Yell


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 30 jul 09, 21:58

Grepa hjalp jo noe, første som skjedde var jo at Tegan ga assist til 1-3.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 30 jul 09, 22:01

Gashi var vel bestemann i dag. Staw gjør en god figur og spilte seg på ingen måte ut. Bør være oppmerksom på langskuddet i 2. omgang, men blir lurt av at det står 2 polakker innenfor 5 meteren. Ophaug og Thomassen er involvert i de målene som avgjør kampen. Kan akseptere at Ophaug er rusten, og Thomassen har fremtiden foran seg. Barsom, Wehrman og Kvisvik bør pensjoneres.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 30 jul 09, 22:06

En litt gøyal sak...

 

Om alle her inne på forumet skriver ned alle spillerne på laget de mener FFK burde kvitte seg med, så ser vi om det er mulig å stille lag når det er telt opp.

 

 

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 jul 09, 22:06

Barsom og Gashi var grusomt dårlige idag Yell

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 jul 09, 22:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt

. Staw gjør en god figur og spilte seg på ingen måte ut. 

Seriøst?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 30 jul 09, 22:18

Opprinnelig postet av bateman

Tegan lite med framme

Syns Tegan var positiv. Var vel med på å skape mesteparten av det FFK hadde i andreomgang.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 30 jul 09, 22:19

Staw: "Det er urettferdig at de henter inn en ny keeper altså. Ja ja Lasse hva skal jeg si?? Du er rett og slett tragisk dårlig og har ikke noe på et tippeligalag å gjøre! Hans usikkerhet sprer seg i hele laget. Skal bli spennede å se med Kenny i mål på søndag. På søndag bør vel også Barsom hvile? Trodde jeg hadde sett det værste av han på mandag, men tror du ikke kællen klarte å toppen den idag. Og han er kaptein??

 

 Jeg må dessverre si at jeg frykter for fortsettelsen, her kan det fort bli nedrykk og konkurs som resultat!

Ta grep nå FFK!!

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 30 jul 09, 22:19

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av kanogvetalt

. Staw gjør en god figur og spilte seg på ingen måte ut. 

Seriøst?

Staw spilte da ikke noe dårligere enn resten. Hvor mange av måla mener du han må ta på sin kappe? Han får jo ikke noen hjelp av forsvaret i det hele tatt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 jul 09, 22:20

ydmyket, totaltskaltet, nådeløst og brutalt. Mer gidder jeg ikke å si i dag. GOD NATT!

 

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 30 jul 09, 22:20

Staw har spillt seg ut av laget jo, og det med god margin.

Det samme har Barsom.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 jul 09, 22:25

Pipingen av Barsom var på sin plass, det skulle vært pepet konstant mot hele laget når det stod 3-0 og ut kampen. Dette her er  uholdbart, ikke bare denne kampen men spillet i tippeligaen også.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 jul 09, 23:02

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av kanogvetalt

. Staw gjør en god figur og spilte seg på ingen måte ut. 

Seriøst?

Staw spilte da ikke noe dårligere enn resten. Hvor mange av måla mener du han må ta på sin kappe? Han får jo ikke noen hjelp av forsvaret i det hele tatt.

Markkryper fra 25 meter, cornere og frispark føles som straffespark imot, og blir utnynyttet nesten som om det skulle være det. Ja, mange som ikke presterer om dagen, men det gjør alikevel ikke keeperprestasjonene noe bedre. Katastrofalt på dette her nivå, verken mer eller mindre......


palher

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jul 09
Innlegg: 1

Lagt til: 30 jul 09, 23:10

[quote=Patrioten]

Kan noen gi meg noen positive tanker til søndagens kamp mot Viking ? Og hvordan vi skal klare å vinne, for nå holder det ikke med poengtap hjemmebane lenger. Til søndag kan vi ligge på nedrykksplass. Skjelver av tanken.

Kan noen gi meg positive og beroligende tanker, fort som mulig.

Denne kampen må glemmes fort. Neste kamp nye tak og det eneste som hjelper er å støtte laget. Til helve.. med all surmulinga. Skjerpings.Sealed

---------------------------

Tjukkhuden


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 31 jul 09, 00:42

Lech var bra, er det beste laget jeg har sett spille på stadion pdd. FFK var til tider gode, men ble slått av ett mye bedre lag. Om man skal begynne å analysere kampen kan man holde på lenge, men uansett konklusjonen må være at FFK er i en knipe, en gang snure det så vi må bare støtte guttane frem til det snur!!


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 31 jul 09, 01:23

I dag fikk vi i igjen se at skoen trykker kraftig på det defensive spillet.  Dersom dette er vårt spillemessige nivå, er den frykten jeg innehar om de neste 11 seriekampene berettighet i hvertfall.  Alle sjangser vi får mot oss ender jo pinade i skoring.  Er jaggu ikke lett å skape noe offensivt når vi slipper inn mål på alt av dödballer. Vi må få tilbake tryggheten.  Nå må vi stå opp for guttane, heie de frem, men fankern de skal også yte.  Og da skal de blö for drakta.

Vis litt stolthet nå!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jul 09, 06:49

Starta ikke så verst.

Så viser Askar at han ikke er back.. Skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke ta ballen før han polske spilleren før de skaffer seg corner..

Etter det gikk det en vei..

Barsom bør væra ferdig i klubben.

Gashi skal ha for innsats.

Lasse skal ikke syte i media, han er dårlig for tida.. Hvor er du Anne???

Ophaug rusten.

Borges er midtbanespiller, håper Aune snart skjønner det. Du må tørre å BENKE Gashi nå Tom Freddy.

Kasey og Borges på midten er det beste vi har og døm som passer best sammen.

Veldig bra polsk lag


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 31 jul 09, 08:44

Opprinnelig postet av madserazzi

Staw har spillt seg ut av laget jo, og det med god margin.

Det samme har Barsom.

Kampen er så definitivt over på 0-3. Staw kan på ingen måte bebreides for noen av de 3 målene.

De som har spilt seg ut i de 2 siste kampene er Kvisvik, Barsom og Wehrman. Jeg lurer på hvordan lagkameratene opplever det når disse får starte enda en kamp. Ser jo at Borges, og Everton, søker andre alternativer enn å spille til Wehrman konsekvent! Og det er en spiller i en sentral rolle og lagkaptein? At Kvisvik stiller så feit etter ferien er repektløst overfor klubb, lagkamerater og supportere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 jul 09, 09:11

Kvisvik kan fort falle tilbake til gamle synder nå som Grønhagen er ute ja...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3