Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Bylaget

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jan 04, 20:45
Hørte at FFK vant 7-2 over Bylaget i dag. Noen som var på plass i Østfoldhallen og kan si noe om kampen og spillerne? Spesielt interessert i å høre hvordan West klarte seg, hvem som scoret målene, og hvem som ellers utmerket seg positivt/negativt.

Og ettersom ffksupporter.net ikke var tilstede, så send gjerne et "referat" eller noen ord om kampen til [mail=support@ffksupporter.net]support@ffksupporter.net[/mail] så kan vi publisere en liten sak om matchen ;)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jan 04, 21:08
Ser nå at fredrikstadfk.no har lagt ut referat fra kampen, og da fikk jeg jo svar på mye av hva jeg lurte på. Men fint med flere meninger!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 11 jan 04, 22:07
Det var et tungt og lite inspirert FFK-lag vi fikk oppleve idag. Samhandling, flyt, og virket det til; motivasjon var fraværende i hele førsteomgang, og også i store deler av 2., etter min mening.
Størst spenning var det vel knyttet til Brian West. Han imponerte vel ikke stort, men fart det skal jeg love at han hadde. Det gikk ved noen anledninger gisp gjennom publikum når han innhentet og løp fra motspillere. Ble egentlig overrasket over at han ikke fikk mer enn en omgang, og han rakk vel ikke å vise så forferdelig mye mer enn farta si (noen små glimt av god teknikk).
Lyspunkter for kvelden:
Simen Brenne: Viser prov på at han har overblikk, teknikk, fart, gode skudd og ikke minst gjennvinningskvaliteter som vil komme godt med. Er vel den som utmerker seg mest i 1. omgang, og er etter min mening FFK´s beste spiller kampen sett under et. Han vil bli en solid forsterkning for FFK!!

Jeton Petisha: Viser seg frem som en kjappfot, med ballen limt på såla i enhver situasjon. Han kan bli en "hit", håper han utvikler seg nok til å få noen minutter i tippeligaen allerede iår. Gutten er et teknisk vidunder, og selvsagt av den grunn også en publikumsfavoritt.
Momo: Ok, han har allerede rukket å bli en av mine personlige favoritter, så vurderingen av han er vel lite objektiv, MEN han viser et såpass stort potensial, og innehar så mange forskjellige kvaliteter at han må trekkes frem. God med ball i beina, ok dribler, god rettvendt, hærlig steg og fart, god i lufta, kriger og vil virkelig aldri tape en duellsituasjon. Han er fortsatt uferdig selvsagt, men for et "løfte". Momo kan bli en hit allerede iår i tippeligaen, avhengig av FFK´s flyt.

Hornseth er en goalgetter, og han ble garantert anklaget for å "luse" når han var liten og spillte på løkka. Tipper at han fort kan bli FFK´s goalgetter, og at Ringberg spiller han opp ved 7 av 10 mål. Gleder meg til å se han i samspann med Ringberg. Gutten ligger konstant å venter/går på løp på linja. Dette er en egenskap som gjør at jeg tror både Ringberg, Håkan, Brenne og Risholt vil mate han med pasninger.

Fikk definitivt ikke se noen stor kamp idag, men hva kan vi forvente når det er 2 dager siden guttane slikka sol. Allikevel er det lysglimt nok til at jeg gleder meg til neste kamp, mot bedre motstand og med mer inspirerte og værsatte guttær.

---------------------------

Macka fra start!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jan 04, 23:49
Endret: 12 jan 04, 00:11
pluss til:
-tor
-jeton
-mommo
-hornseth
-brenne

minus til:
-helland
-lars petter
-markus
-czwartek

west utmerket seg ikke noe spesielt. av det jeg så av ham i dag, så er farta den eneste spesielt gode ferdigheten hans... han hadde ikke gode innlegg, og teknisk var han svak (har langt igjen til welton melos teknikk). i tillegg var også west en spiller som trekker innover i banen, og det er vel ikke det vi er ute etter.. når han i tillegg aldri slår ballen ut til overlappen czwartek, så vi aldri får utnyttet de offensive kvalitetene hans, mener jeg at west ikke bør spille i ffk..

DAGFINN ENERLY!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


kimma

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jan 04
Innlegg: 3

Lagt til: 12 jan 04, 07:04
Opprinnelig postet av djpete
Jeton Petisha: Viser seg frem som en kjappfot, med ballen limt på såla i enhver situasjon. Han kan bli en "hit", håper han utvikler seg nok til å få noen minutter i tippeligaen allerede iår. Gutten er et teknisk vidunder, og selvsagt av den grunn også en publikumsfavoritt.


Han kan bli.. Jeg har ikke särlig tro på det :( Altfor glad i ball, typisk guttespiller som skal drible av et helt lag for så å drible dem enda en gang.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 12 jan 04, 14:26
Må bare si meg enig med djpete og ajg i forhold til kampen..Brenne er helt klart en klassespiller...west viste lite som tilsier at han forsterker laget..LPH og Rimberg var tuuuunge

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


kimma

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jan 04
Innlegg: 3

Lagt til: 12 jan 04, 18:57
Tror West vil gjöre det bedre enn Melo.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 jan 04, 18:58
Tror Melo ville gjort det usannsynlig bra i Tippeligaen dersom han hadde trivdes i Norge. Dessverre får vi neppe svaret på det.

West har jeg ennå ikke sett i aksjon.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 jan 04, 19:59
Melo imponerte ikke noe mer i sin første treningskamp, enn tilfellet var med West igår. En kamp er selvsagt altfor tynt grunnlag å avskrive en spiller på, men fart det hadde han.

---------------------------

Macka fra start!


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 12 jan 04, 22:49
Det gikk visst rett-west med amerikaneren ja.
Men vi får kanskje håpe at han blir en rednings-west?
Uansett må vi vel alle si oss enige om en ting:

Go west!

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


kimma

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jan 04
Innlegg: 3

Lagt til: 12 jan 04, 22:50
uvant å spille for förste gang på et nedslitt underlag som dem har i Östfoldhallen :P

Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 13 jan 04, 16:42
Må jo si at det ikke bare var FFK- ere som imponerte i den kampen. Det skal sies at guttane lå under 2-1 til pause, og at dette skyldtes at Ramberg, Pedersen og Arnesen spilte bra. De nevnte er selvsagt rustne, og en av dem erklært fotball invalid, men det var skremmende å se at de hang så godt med mot eliteserielaget...
Snakkes om comeback for Ramberg har jeg hørt. Eggen har tatt kontakt. Spørs om kneet holder.
Er han en forsterkning?

---------------------------

Mvh

Diego


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jan 04, 16:48
Ikke det at jeg tror på at Ramberg gjør comeback (dog litt mer realistisk enn da Sander Solberg luftet tanken), men en skadefri Hans Erik Ramberg i form er helt klart en forsterkning. Men gutten har jo vært mye plaget av skader, og lite tro på at han kommer tilbake. Dessverre. Hadde jo en meget lovende karriere foran seg, men etter hva jeg har forstått har han mer eller mindre gitt opp å komme tilbake nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 13 jan 04, 16:57
Jeg og er enig at om han er skadefri og i form, vil han være en stor forsterkning for FFK.
Hans Erik har tross alt mange og vellykede sesonger bak seg i Tippeligaen. Tror også han har mange landskamper på aldersnivå.
Har snakket med flere som var imponert over hva han viste mot FFk i Østfoldhallen. Det så ikke ut som at noen skade hemmet han der!
Jeg har fra kilder at han er blitt kontaktet av Eggen mange ganger.

Hva sier andre til dette?
Han må da være en fin forsterkning på midten?

---------------------------

Mvh

Diego


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 jan 04, 17:30
Syns det er rart at noen ble imponert av det Ramberg presterte. Det var imponerende å se en idrettsinvalid løpe, men bortsett fra det syns jeg ikke han presterte noen verdens ting!

---------------------------

Macka fra start!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 jan 04, 17:55
helt enig med djpete.. ramberg var ikke noe spesielt god i østfoldhallen han.. christer arnesen var hvertfall mye bedre..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jan 04, 18:01
Skulle bare mangle at han ikke var all verden. Har vel ikke spilt fotball på godt over 1 år.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340