Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK-Sandefjord 18.serierunde

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 jul 09, 23:23

Opprinnelig postet av Lemmy

Er det ikke litt typisk Barsom å sitte på et treningssenter og sykle, så alle kan se ham a? :-)

Hehe, er viktig å gå forann som et godt eksempel utad vettu! Laughing De andre FFK guttane ville nok heller brukt treningstudio deres ute på stadion tipper jeg.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 10 jul 09, 23:23

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Vel, selv om man har hatt en restitusjons økt behøver man ikke ha vondt av en liten styrkeøkt i tillegg til det vel? Restitusjonsøkta er jo såpass lett.. og der trener man heller ingen muskler..

 

Det kommer nok litt ann på hvor hardt han trener. Dersom han gjennomfører en hard styrketrening midt inne i dette kamp-programmet blir jeg overrasket.  Normalt er man mest preget av en tøff økt to dager etter økta...  Og om to dager vet jo alle hva som skal skje.  Men hvordan og hvor hardt han trente kan ikke jeg uttale meg om:)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 jul 09, 23:36

Jeg blir ikke overasket om man kjører en styrkeøkt, kroppen har godt om tid av å trene 2 dager før kamp for å hente seg inn. Med rett mengde trening og med rett fokus, og med bra kostholdet bør dette ikke være avgjørende i det hele tatt. Barsom er også en idettsutøver som ikke lar slike ting være tilfeldig. Desuten er man ikke mest preget av en treningsøkt to dager etter en trening, men rett etter at økta er over. Og om man får i seg rett mengde karbo rett etter styrkeøkta vil musklenes glukogenlagre fylles opp igjen iløpet av relativt kort tid. Kroppen er ved å fylle opp lagrene klar for nye krumspring ganske snart. Men sant den muskelgruppen som har hatt hard trening burde få 48 timer til å hente seg inn, men om han da trenet kl 1800 på fredag er han klar igjen 1800 søndag? Så om han trener,  og regner med at Barsom ikke akuratt kjører en beinøkt til total kollaps to dager før kamp. 


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 jul 09, 11:44

Da er jeg klar for årets første hjemmekamp på stadion!! Bosatt i Trheim så kun fått med meg den begredelige kampen mellom Rævbk-FFK live. Det blir 3poeng imarra!! Håper Elvestad starter og Barsom på benken, resten kan være det sammeCool

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 11 jul 09, 14:24

HAHA det blir i hvertfall ikke noe problem å slå sandefjord hvis raio kommer ut av spillertunellen med det blikket  Laughing

---------------------------

jaddajadda


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 jul 09, 15:09

Om Raio kommer ut av spillertunnellen med det blikket vil jeg anbefale ham en tur til optikeren, og jeg tror han vil ha enda dårligere syn enn med den masken han hadde. ;-)

Uansett, fantastisk bilde av Per Egil!

Tror på seier mot Sandefjord. De imponerte meg ikke mot Odd Grenland forrige kamp. Har egentlig et ganske kjedelig lag.. Sohna er etter min mening muligens den beste, og han soner for rødt kort. Mane og Salcinovic syns jeg er oppskrytte, spesielt førstnevnte. De har jo også Erik Mjelde da..

Tipper guttene er passe revansjelystne etter de bitre tapene mot Odd og spesielt Brann. De vet like godt som oss at de vinne.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 09, 18:49

De skulle jo revansere seg mot BodøGlimt også, det endte med to, tre målsjanser og 2-2.

Har en følese av spillerne kommer til å ha høye skuldre og Sandefjord spiller som BodøGlimt med stort sett hele laget i forsvar og vi skaper sjanser etter sjanser, med Everton som misser på sjanser etter sjanser, som hab har gjort i hele i år. Så da ender det vel med at Sandefjord kontrer oss senk og vinner, eller spiller uavgjort, med en, eller to sjanser.

Det hadde vært så typisk.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 jul 09, 18:55

Tror ikke dette blir kampbildet, Patrioten.

Patrick Walker er en langt dårligere taktiker enn Kåre Ingebrigtsen. I tillegg så er ikke Sandefjord noe typisk "ligge bakpå og kontre"lag. De er mindre taktiske på bortebane, og spiller stort sett sitt eget spill.

Har heller ikke de helt store kontringsspillerne. Når de i tillegg ikke har den defensive organiseringen og struktureringen til å klare å ligge defensivt og forsvare seg i 90 minutter, så tipper jeg vi får se et mer offensivt Sandefjordlag enn hva Bodø/Glimt var.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 09, 19:01

ett spørsmål er vel keeperen til sandefjord som kan være ett stort hinder om han spiller som han har pleid for da kan han være meget god

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 11 jul 09, 20:14

 

Som før nevnt i en annen tråd: Raio fyller 30 år i dag. Hea sünnipäev!

Med mitt - riktignok overflatiske - kjennskap til estisk skikk og bruk når det gjelder feiring, håper jeg virkelig at han utsetter festlighetene til i morra kveld!!

 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På nest øverste rad, rett ovenfor 16-meter'n.


JanF.

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 09
Innlegg: 60

Lagt til: 11 jul 09, 23:39

Opprinnelig postet av Davisak

Vi vinner med minst 3 mål.Cool

 

Må ikke være så pesimist nå..

Likte det sansynlige kamputfallet til thorsen. Vis alle hadde vært like opptimistiske supportere som han ville nok spillet forbedre seg på et uforklarlig visCool


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 12 jul 09, 08:59

Opprinnelig postet av Lemmy

Tror ikke dette blir kampbildet, Patrioten.

Patrick Walker er en langt dårligere taktiker enn Kåre Ingebrigtsen. I tillegg så er ikke Sandefjord noe typisk "ligge bakpå og kontre"lag. De er mindre taktiske på bortebane, og spiller stort sett sitt eget spill.

Har heller ikke de helt store kontringsspillerne. Når de i tillegg ikke har den defensive organiseringen og struktureringen til å klare å ligge defensivt og forsvare seg i 90 minutter, så tipper jeg vi får se et mer offensivt Sandefjordlag enn hva Bodø/Glimt var.

Enig med deg Lemmy, og det er ikke ofte Smile.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 jul 09, 09:55

Dagens tips. Minimum 2 mål seire til FFK og Lyn. 13-14 i odds. Ketchup effekt her og der idag...


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 jul 09, 10:47

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Dagens tips. Minimum 2 mål seire til FFK og Lyn. 13-14 i odds. Ketchup effekt her og der idag...

Hvor du får 13-14 i odds på det lurer jeg veldig på! 8,40 hos Nordicbet.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 jul 09, 10:55
Endret: 12 jul 09, 11:01
Endret av: Lemmy

Vi har aldri tapt hjemme mot Sandefjord i Tippeliga-sammenheng.

Og den statistikken tror jeg ikke brytes i dag! Føler meg rimelig sikker på seier. Sandefjord er et lag jeg tror står ganske bra til oss.

I tillegg så har vi kun vunnet halvparten av hjemmekampene våre, det er litt skremmende. Får håpe det snur i dag. Sandefjord har kun vunnet èn gang på bortebane i år. Samtidig så har de tre uavgjorte og seks tap på sine siste ni kamper. I dårlig form, med andre ord.

Mitt tips: 2-0.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 jul 09, 11:05

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Dagens tips. Minimum 2 mål seire til FFK og Lyn. 13-14 i odds. Ketchup effekt her og der idag...

Hvor du får 13-14 i odds på det lurer jeg veldig på! 8,40 hos Nordicbet.

3.2 x 3,9 hos norsk tipping hvis du tar en dobbel. Finns sikkert bedre andre steder..


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 jul 09, 11:09

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Dagens tips. Minimum 2 mål seire til FFK og Lyn. 13-14 i odds. Ketchup effekt her og der idag...

Hvor du får 13-14 i odds på det lurer jeg veldig på! 8,40 hos Nordicbet.

3.2 x 3,9 hos norsk tipping hvis du tar en dobbel. Finns sikkert bedre andre steder..

Såpass ja...Dumt av meg å bruke Nordicbet da! :) Får slenge inn en lapp hos NT også. Mens vi først er inner på tipping...Molde hjemme mot Brann i dag er et godt tips. Brann manger 4(?) midtbanespillere.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 jul 09, 11:57

I dag er jeg så sikker på seier at jeg har tippet seier til FFK på oddsen! Sammen med Lyn-seier. Håper det bringer inn litt over 300 kroner. Litt mer tvilende til at Godset slår RBK, samt at Start - Odd og Tromsø - Enga spiller uavgjort. I så fall blir jeg 1800 kroner rikere.

Tror faktisk vi vinner greit i dag, vi kan rett og slett ikke miste poeng hjemme mot Sandefjord. Et profilløst og kjedelig lag. Tegström var jo tross alt stjernespilleren der!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 jul 09, 12:04

Er nesten bekymringsfullt sikker på seier. Omtrent den samme følesen som mot Aalesund...


Jegærn

Knøttespiller
Ble medlem: 09 apr 07
Innlegg: 29

Lagt til: 12 jul 09, 12:40

Mitt tips er 4-1 seier. Da kan guttæne og vi ta ferie med litt pusterom iallefall. Ps. det var jo veldig så optimist jeg var nå æ. Laughing  Pytt pytt, sola skinner jo !! Cool



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3