Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK-Sandefjord 18.serierunde

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 jul 09, 22:58

Vil se:

Bråthen(Staw om han ikke er klar)

Askar   Piiroja   Ophaug   Barsom

Adiyiah   Wehrman    Gashi   Kvisvik

Éverton   Jóhannsson

Eller:

Bråthen/Staw

Askar   Piiroja   Wehrman   Ophaug

Kvisvik   Elvestad   Gashi   Barsom

Èverton   Jóhannsson

Tipper vi får se:

Bråthen/Staw

Askar   Piiroja   Martinsen   Ophaug

Kvisvik   Wehrman   Gashi   Barsom

Éverton   Jóhansson

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 09 jul 09, 23:06

Nå må du snart få Piiroja som VENSTRE midtstopper Lemmy. Han har aldri spilt høyre midtstopper i FFK. Wink


Davisak

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jun 09
Innlegg: 44

Lagt til: 10 jul 09, 02:09

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Opprinnelig postet av Plankekæll

Helt enig Jens Henrik. Men Thomassen har strekk i leggen, og jeg kan ikke tenke meg at han blir klar.

Martinsen på back er også litt katastrofe i mine øyne. Jeg synes ikke han er god som back, ei heller som stopper. Ophaug er god som stopper, og helt grei som back. Men jeg vil ha TRYGGHET ved siden av Piiroja, og det står Ophaug for. Jeg vil også helst ha Martinsen ut av laget.

Kunne ikke sagt det bedre selvSmile

Amen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 09, 08:01

Noen som vet hvor mange billtetter det er solgt?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 jul 09, 09:30
Endret: 10 jul 09, 09:31
Endret av: Lex

Det som er om Martinsen skal ut av laget har vi igjen 2 sniler som midtstoppere. Ophaug og Piiroja bruker et kvarter på og få opp farta. Det er skummelt. Mener vi trenger en ny god, stor og sterk midtstopper.

Men for all del, Martinsen har vært på etterskudd de siste kampene og er stor skyld i noen av baklengsmålene.

 Blir det ikke seier mot sandefjord vet jeg ikke hva jeg gjør. Det bør bli storseier!

---------------------------

Heia FFK


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 10 jul 09, 10:21

                Bråthen/Staw
Opphaug - Martinsen - Piiroja - Askar
Kvisvik - Elvestad - Gashi - Barsom
         Gardar/Tegan - Everton

Bråthen eller Staw får nesten gå på dagsformen, har Erik fått hjernerystelse er jo den saken grei.

Kvisvik og Barsom virker som spiller best på venstrekanten begge to, litt interne bytter under kampen burde heller ikke være umulig, begge er jo ofte ute på lange vandringer (Barsom er egentlig mest på pilgrimsreise!)

Gashi fortjener egentlig en tur på benken, ville Wehrman og Elvestad i det hele tatt funka på midten, eller er begge for defansive? 

Satser på at Opphaug og Piiroja rydder opp i eventuelle feil Vidar gjør, vi trenger farta hans!

Tegan funker 1 av 100 ganger, de 99 andre virkern bare lat.. Men kanskje det å møte gamleklubben tenner gløden..

 

Det vi virkelig hadde trengt til denne kampen var en Wallace frisk og fin, tilbake fra skade og revansjerer hele vårsesongen med å prikke inn to lekre frispark! Begge så bra at de ender opp med å bli kandidater til årets mål! *drømme*!

.....også en Everton som har fått justert sikte til side for keeper! Og en Tegan/Gardar i scoringsform i samme slengen! Leder 4-0 til pause, da kommer Trulsen inn og setter hattrick! Vinner 9-0 etter at Elvestad og Martinsen setter hvert sitt! Men er vistt ikke slutt! Rett før dommern blåser skyter Barsom fra midtbanen, Brevik går berserk på radion, ballen den flyr, den flyr, den flyyyr, stusser i bakken og sniker seg inn bak Bugge Pettersen på ekte Roberto Carlos vis!

 

Er optimist på seier iallefall! Laughing


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 jul 09, 11:26

Opprinnelig postet av thorsen

  .....også en Everton som har fått justert sikte til side for keeper! Og en Tegan/Gardar i scoringsform i samme slengen! Leder 4-0 til pause, da kommer Trulsen inn og setter hattrick! Vinner 9-0 etter at Elvestad og Martinsen setter hvert sitt! Men er vistt ikke slutt! Rett før dommern blåser skyter Barsom fra midtbanen, Brevik går berserk på radion, ballen den flyr, den flyr, den flyyyr, stusser i bakken og sniker seg inn bak Bugge Pettersen på ekte Roberto Carlos vis!

 

Er optimist på seier iallefall! Laughing

Denne var oppmuntrendeSmile

Nå kan vi jo egentlig se 2009 som en mellomsesong uten medaljer og cup-suksess, men vi får håpe på mange herlige enkeltøyeblikk, og at laget begynner å vise seg fram som et vinnerlag igjen. Så vil vi få trua på det store for 2010.

Det blir spennende å se lagoppstillingen til søndag nå som klubben igjen har en aksellerende skadesituasjon. Elvestad starter igjen? Spennende spiller, bare ikke klubben legger for stort ansvar på hans skuldre. Ikke alltid lett å være ung og bære ansvar, se Martinsen, Staw og Bråthen. Det virker som de går på banen med frykt for å mislykkes, og da mislykkes man som regel. Og bygger man selvtillit når man mislykkes ofte ?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Awaydays

Bedriftsspiller

Ble medlem: 27 sep 08
Innlegg: 25

Lagt til: 10 jul 09, 19:15
Endret: 10 jul 09, 19:28
Endret av: Holters

Nå vet ikke jeg hvem som står for bilderedigeringen her, men det bildet av Piiroja lyste virkelig opp en ellers veldig trist FFK-hverdag.

---------------------------

Og bolær og stol settas frem!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 jul 09, 19:15

Kommer akkurat hjem fra Elixia, der møtte jeg Barsom. Han satte seg og begynte og tråkke. Han er ikke skadet han og?

Eller er han bare skikkelig tent. De har trent lett i dag og skal trene i morra.

Litt rart med ekstra økt i kveld?

Ja ja. da var det helg....SKÅÅÅÅÅL

---------------------------

Heia FFK


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 10 jul 09, 19:53

Opprinnelig postet av Lex

Kommer akkurat hjem fra Elixia, der møtte jeg Barsom. Han satte seg og begynte og tråkke. Han er ikke skadet han og?

Eller er han bare skikkelig tent. De har trent lett i dag og skal trene i morra.

Litt rart med ekstra økt i kveld?

Ja ja. da var det helg....SKÅÅÅÅÅL

Jeg tipper restitusjonsøkt.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 jul 09, 20:10

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Jeg tipper restitusjonsøkt.

Hadde han ikke det ista da? Restitusjon av restitusjon da  eller ;) hehe

 

---------------------------

Heia FFK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 jul 09, 20:29

Er det ikke litt typisk Barsom å sitte på et treningssenter og sykle, så alle kan se ham a? :-)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 jul 09, 20:37

Hehe, Jeg slengte til han om det var beordret ekstratrening. Han bare smilte..

Klart det er sant, sitte på sykkelen og ordne hestehalen, hehe

---------------------------

Heia FFK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 jul 09, 20:40

Haha, jeg ser det for meg.. Typisk Barsom..

Det må være noe av det aller mest jålete jeg har sett: varme opp med hestehale, så å ta ut strikken og gå ut med vanlig hår ut av spillertunnellen, for så å ordne håret på banen.. Hehe. Han er artig type:-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 jul 09, 21:17

Greit vi har mye skader, men hvorfor setter dere opp Rajo i en posisjon han aldri har spilt i FFK?Wink

Denna kampen vinner vi! Trur vi vinner greit også. Hjemme skal vi bli uslåelige igjen! Nå starter klatringa..


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 jul 09, 22:28

Skjønner meg ikke på folk, Barsom, som er det nærmeste man kommer ett proff idrettsmenneske i FFK trener styrke på Elixia også får han kritikk for det? 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 jul 09, 22:38

Jeg har ikke kritisert Barsom for noe som helst, men syns han er veldig jålete. Artig at han tør å være litt annerledes, men tror han kan bli slitsom i spillertroppen..

Syns Barsom er en meget flott type, med kjempeflotte holdninger. Han er en smart fyr, og det er artig med fotballspillere som lever litt utenfor fotballbanen også. Barsom er et godt forbilde for unge spillere. Artig fyr, virker det som.

Men samtidig er det litt typisk ham å sette seg på Elixia og sykle samme dag som de har hatt restitusjonsøkt.. Liker nok godt å vise seg litt frem. :-) De fleste andre ville nok syklet i treningsrommet på stadion..


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 10 jul 09, 22:54

Vel, selv om man har hatt en restitusjons økt behøver man ikke ha vondt av en liten styrkeøkt i tillegg til det vel? Restitusjonsøkta er jo såpass lett.. og der trener man heller ingen muskler..


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 10 jul 09, 22:59

Herregud, er så ille nervøs for denne kampen. Må bli seier i denne. Tør ikke tenke på noe annet.......


Davisak

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jun 09
Innlegg: 44

Lagt til: 10 jul 09, 23:15
Endret: 10 jul 09, 23:17
Endret av: Davisak

Vi vinner med minst 3 mål.Cool



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24