Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK-Sandefjord 18.serierunde

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jul 09, 09:50
Endret: 12 jul 09, 18:54
Endret av: FFK1903

Dette er vel siste kamp så er det en liten ferie ?  

Dette er en typisk 6 poengs kamp mener jeg siden det er bare 3 poeng mellom FFK og sandefjord

 

Dommer       Svein Oddvar Moen, HAUGESUND
Assistentdommer 1     Sven Erik Midthjell, LODDEFJORD
4. dommer     Steinar Friberg, ROLVSØY
Dommerveileder     Rolf Haugen, LILLEHAMMER

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 jul 09, 10:16

Denne må vi vinne, og det gjør vi også. Vi vinner 3-0.

FFK og Sandefjord har vel begge 18 poeng keiko99.

Jeg håper på skikkelig hjemmedømming av en ubrukelig Svein Oddvar Moen. Denne dommeren holder Edvardsennivå.

Håper på dette laget:

25. Erik M. Bråthen

18. Amin Askar - 24. Jan Tore Ophaug - 9. Raio Piiroja - 15. Joachim Thomassen

14. Raymond Kvisvik - 7. Kasey Wehrman - 21. Ardian Gashi - 77. Abgar Barsom

11. Éverton - 27. Garðar Jóhannsson

Jeg ser ingen grunn til å gjøre de store endringene, men også cupkampen mot Odd på torsdag (?) vil nok spille inn for laguttaket. Men jeg vil bytte Martinsen med Ophaug fordi jeg mener at trønderen er mye tryggere og bedre. Resten av spillerne (minus Jóhannsson) spilte bra mot Brann. Men Tegan og Adiyiah var katastrofale da de kom inn, og har hvertfall ikke spilt seg inn på laget. Håper på en god kamp mot Odd der spillerne spiller på seg selvtillit. Jeg tror vi tar Odd i Skien nå, har en god følelse. Hvis så skjer skal det bli vanskelig for Aune å ta ut laget, og gledelig er det!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 jul 09, 11:17

Sohna har karantene etter rødt mot Odd.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jul 09, 11:21
Endret: 07 jul 09, 11:22
Endret av: keiko99

ja dem hadde vist samme poeng... var jeg som var litt søvnig Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 07 jul 09, 11:54

Stort sett enig med plankekæll,men vil ha vekk Gardar. La Trulsen slippe til kanskje ? Har en flott følelse at FFK slår Odd ganske greit nå. Bortsett fra Vidar var det stor framgang over hele linja. Thomassen blir bare bedre og bedre. Men for all del,hold TFA litt i øra da han begynner med byttene sine. Regner også med at keeperduellen er vunnet av Erik M.B. Der er det potensiale til1000. Tipper han tar plassen til Jarstein allerede neste år med en normal utvikling og skikkelig Jerry leksjoner.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 jul 09, 12:02

Enig med vidar, men at Thomassen blir bedre og bedre, nei du. Han er tvilende, ruser, ikke noen back. Men vi har vel ikke noen å sette inn. Han dobler på kant og det er bra. Gardar bør kanskje få noen kamper han og før vi kutter huet av han.

---------------------------

Heia FFK


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 07 jul 09, 13:19

Opprinnelig postet av 1947modell

 La Trulsen slippe til kanskje ?

Har du sett han spille? Han er den i A-troppen som er helt klart lengst unna tippeliganivå


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 07 jul 09, 15:13

Opprinnelig postet av Marty_h

Opprinnelig postet av 1947modell

 La Trulsen slippe til kanskje ?

Har du sett han spille? Han er den i A-troppen som er helt klart lengst unna tippeliganivå

eg har ikke sett han iår. Men han lager jo en del mål og er en våre egne. Hvem andre har vi mener du ? Hvis han er svak er det jo opp til trenerne å bygge han opp. Jeg har trua på Trulsen.


Davisak

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jun 09
Innlegg: 44

Lagt til: 07 jul 09, 16:09

Håper på dette laget:

 

                                   Bråthen

Askar                Vidar                Piroja           Thomassen

Lala                 Wehrman          Gashi            Kvisvik

                        Everton                   Johannson

 

Vi vinner 4-0

 

 

 

---------------------------

Den personen som ga Svein E. Edvardsen dommerlisens skulle aldri satt sin fot i et kontor som omhandlet fotball...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 jul 09, 16:26

Hva begrunner du Lala med, annet en Barsom er til tider elendig?

---------------------------

Heia FFK


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 07 jul 09, 18:43

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Marty_h

Opprinnelig postet av 1947modell

 La Trulsen slippe til kanskje ?

Har du sett han spille? Han er den i A-troppen som er helt klart lengst unna tippeliganivå

Hvem andre har vi mener du ?

 

Selvom Gardar var svak igår og både Tegstrøm og Dominic heller ikke imponerte nevneverdig etter at de kom inn, så mener jeg at alle de er bedre enn hva Trulsen er (min mening). Jeg kan skjønne at folk vil ha lokale spillere på laget, men desverre er det sånn at de må være gode nok.


Davisak

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jun 09
Innlegg: 44

Lagt til: 08 jul 09, 00:29

Opprinnelig postet av Lex

Hva begrunner du Lala med, annet en Barsom er til tider elendig?

 

Lala er kjapp, og vi har enda ikke sett noe av han annet enn på B laget. En kamps start på benken for Barsom vil etter min mening bare øke innsatsen hans.

Mot et lag som vi skal overkjøre, er det fint med hurtige tekniske spillere som benytter rom, og ikke en spiller som konstant trekker inn i banen.

---------------------------

Den personen som ga Svein E. Edvardsen dommerlisens skulle aldri satt sin fot i et kontor som omhandlet fotball...


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 08 jul 09, 10:17
Endret: 08 jul 09, 10:17
Endret av: bjervell

Opprinnelig postet av Davisak

Lala er kjapp, og vi har enda ikke sett noe av han annet enn på B laget. En kamps start på benken for Barsom vil etter min mening bare øke innsatsen hans.

Mot et lag som vi skal overkjøre, er det fint med hurtige tekniske spillere som benytter rom, og ikke en spiller som konstant trekker inn i banen.

Hadde vært spennende og sett Lala, men jeg vil heller at de gjør det motsatt: Starte med Barsom - som tross alt gjorde årsbeste mot Brann    -  og heller putte inn Lala mot slutten.

Det gjelder egentlig for flere (alle?) de unge spillerne våre. De burde få flere sjanser til å komme inn de siste 15-20 minuttene for å få kjenne på nivået. Heller det enn å bruke dem fra start og risikere at de må tas av banen fordi det ikke fungerer. Det får heller vente.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 09 jul 09, 21:42

Nå er jeg dritt lei tap.  Ikke noe annet enn FFK-seier er godt nok mot Sandefjord på söndag!


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 09 jul 09, 22:14

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Nå er jeg dritt lei tap.  Ikke noe annet enn FFK-seier er godt nok mot Sandefjord på söndag!

Da bør også supporterne gjøre sitt beste - Stadion bør igjen bliu enbastion


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 09 jul 09, 22:39

Ser gjerne dette laget mot Sandefjord:

                                     Staw

Askar         Ophaug           Piroija        Thomassen

Barsom     Elvestad        Gashi         Kvisvik

                   Everton          Gardar

 

Staw eller Bråthen er hipp som happ for min del. Mener Martinsen bør få hvile(en stund) nå som Ophaug er tilbake. Elvestad flytter beina bedre og raskere enn Wehrman(ikke noe tvil om motivasjonen heller). Gardars luftstyrke er viktig, ikke minst på defensiv dødball. Kunne vært artig å se andre ungutter som Lala, Dominic og Rafn også, men tror ikke man skal hive innpå for mange urutinerte spillere samtidig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 09 jul 09, 22:45

Enig i dette laget kanogvetalt, unntatt Elvestad. Wehrman har vært knallgod de siste kampene, noe du ignorerer fordi du ikke liker han.

Thomassen blir nok ikke klar heller, derfor tror jeg kanskje laget blir slik:

Staw

Martinsen - Ophaug - Piiroja - Askar

Kvisvik - Wehrman - Gashi - Barsom

Éverton - Jóhannsson

Kan forresten noen fortelle meg når alle de nye juniorspillerne ankommer klubben? Nå trenger vi kanskje Joakim Eyde i 18-manns troppen (ord delings feil?). Wink Han er visst en veldig lovende venstreback.


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 09 jul 09, 22:49

Opprinnelig postet av Plankekæll

Enig i dette laget kanogvetalt, unntatt Elvestad. Wehrman har vært knallgod de siste kampene, noe du ignorerer fordi du ikke liker han.

Thomassen blir nok ikke klar heller, derfor tror jeg kanskje laget blir slik:

Staw

Martinsen - Ophaug - Piiroja - Askar

Kvisvik - Wehrman - Gashi - Barsom

Éverton - Jóhannsson

Dersom Ophaug er 110 % er jeg enig med dette laget.  Skulle Thomassen vaere fit for fight, så foretrekker jeg han på venstreback, Askar over på höyre og Martinsen ut av laget.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 09 jul 09, 22:52

Helt enig Jens Henrik. Men Thomassen har strekk i leggen, og jeg kan ikke tenke meg at han blir klar.

Martinsen på back er også litt katastrofe i mine øyne. Jeg synes ikke han er god som back, ei heller som stopper. Ophaug er god som stopper, og helt grei som back. Men jeg vil ha TRYGGHET ved siden av Piiroja, og det står Ophaug for. Jeg vil også helst ha Martinsen ut av laget.


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 09 jul 09, 22:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Helt enig Jens Henrik. Men Thomassen har strekk i leggen, og jeg kan ikke tenke meg at han blir klar.

Martinsen på back er også litt katastrofe i mine øyne. Jeg synes ikke han er god som back, ei heller som stopper. Ophaug er god som stopper, og helt grei som back. Men jeg vil ha TRYGGHET ved siden av Piiroja, og det står Ophaug for. Jeg vil også helst ha Martinsen ut av laget.

Kunne ikke sagt det bedre selvSmile



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3