Husk meg
Brukernavn
Passord

TV2s fotball xtra

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 05 jul 09, 23:33

Hva er det med TV2 og Fredrikstad? I kveld igjen ble det rakket ned på oss igjen...... Sandstø mener FFK har bare utlendinger og mangler kontinutet. Der er jeg ikke enig, hva synes dere?

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 jul 09, 00:29

Jeg hørte ikke uttalelsen, men hva vet egentlig Arne Sandstø om FFK ?

Jeg har på følelsen at mange av de såkalte "expertene" ofte fabrikerer uttalelser ut i fra løse luften, uttalelser uten hold i virkeligheten om noe de ikke har satt seg inn i. De ønsker å fremstå som eksperter, egentlig viser de seg fram som idioter.

FFK har i mange av kampene i år hatt 7 østfoldinger på banen samtidig. Og mange utlendinger, er det noen tippeligaklubber som ikke har det da ? Og på hvilket grunnlag kan han hevde at FFK ikke har kontinuitet ?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 06 jul 09, 01:58

Hva da med RBK som leder TL. Er vel kjapt en av lagene med flest utlendinger i hvert ledd. 3 lokale, ved Skjelbred, Tettey og Strand, resten har vel like mye med Trondheim som Jan Thomas har på en Satyricon konsert å gjøre.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 06 jul 09, 08:53

Intet nytt under solen..!!  

Hvor ofte blir FFK analysert, prioritert eller positivt omtalt ?

Alle kamper da, hvor FFK har vært overlegne og vunnet klart, og du drar hjem for å se på Fotball xtra ?

Bare for å se at TV2 har greid å lage en helt annen ramme rundt reportasjen enn det du har gledet deg til.

Men som regel er det veldig kort, for det bruker å være rett før reklame, så det blir aldri noen analyse av "ekspertene" i studio....

Nei, det er bare å innse at FFK er langt nede på priolista til TV2.......

---------------------------

You`ll never walk alone...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 jul 09, 09:48

Opprinnelig postet av Willy Renè
Jeg har på følelsen at mange av de såkalte "expertene" ofte fabrikerer uttalelser ut i fra løse luften, uttalelser uten hold i virkeligheten om noe de ikke har satt seg inn i. De ønsker å fremstå som eksperter, egentlig viser de seg fram som idioter.

Det er jo bare å se ekspertene uttale seg før sesongstarten om de ulike lagene. Det er så overfladisk og falsk at det nesten er flaut at enkelte av dem får lov til å si noe som helst. Supporternettstedene legger mye mer arbeid ned i dette enn ekspertene, og fremstår faktisk som mye mer reflekterte og treffer faktisk bedre med analysen.

Nå hørte jeg Fotball X-tra i bakgrunnen, men sa Sandstø rett ut at FFK hadde for mange utlendinger? Syns jeg hørte han si at andre mente FFK hadde andre utlendinger eller noe?

Angående dekning etc. Jeg syns i grunn FFK og Tromsø fikk omtrent samme oppmerksomhet som Molde og Odd gjør i år. Det er Rosenborgs suverene sesong og Lyns bedrøvelige som er mest interessant. Jeg syns det blir litt feil å kritisere TV2 for å satse på det som kanskje "selger" mest.

TV2 varierer i hvert fall litt. Til en vag sammenligning: Se hvordan TV3/Viasat konsekvens favoriserer enkelte lag som de viser, og da særlig United. Det samme med Canal +. Det har vel vært en gang at United ikke har vært vist på Canal + på en av de kanalen de har. Utrolig irriterende selvsagt, men samtidig. Det er United som trekker flest seere, og dermed naturlig at de satser på dette. Det samme gjelder TV2. De satser på det som interesserer majoriteten. Vi må bare innse at det er flere som vil høre om Rosenborg enn Fredrikstad.


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 jul 09, 10:33

Opprinnelig postet av Willy Renè

Jeg hørte ikke uttalelsen, men hva vet egentlig Arne Sandstø om FFK ?

Jeg har på følelsen at mange av de såkalte "expertene" ofte fabrikerer uttalelser ut i fra løse luften, uttalelser uten hold i virkeligheten om noe de ikke har satt seg inn i. De ønsker å fremstå som eksperter, egentlig viser de seg fram som idioter.

FFK har i mange av kampene i år hatt 7 østfoldinger på banen samtidig. Og mange utlendinger, er det noen tippeligaklubber som ikke har det da ? Og på hvilket grunnlag kan han hevde at FFK ikke har kontinuitet ?

"De rike lagene de har kjøpt inn mye og satt sammen mye og en masse utlendinger som det sies å være i Fredrikstad sier de at det er".

Det er direkte ord for ord sitat..."

Men er også enig i det som sies av TV2's dekning av FFK...

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 jul 09, 11:20
Endret: 06 jul 09, 12:18
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

"De rike lagene de har kjøpt inn mye og satt sammen mye og en masse utlendinger som det sies å være i Fredrikstad sier de at det er".

Det er direkte ord for ord sitat..."

Men er også enig i det som sies av TV2's dekning av FFK...

Nå har jeg litt tungt for det, men jeg forstod ikke hva dette sitatet betød, lider Sandstø av sterk dysleksi eller ordsalat ?

Nå er det egentlig ikke så rart at riksmedia fokuserer veldig mye på de såkalte "stor(by)lagene", men irriterende dog. Særlig den gang da TV2`s Tollås på en arrogant måte uttalte at vi egentlig kun trengte 3 stadioner her i landet, det er der media vil sette inn skytset uansett tabellplassering.

At FFK ikke er høyprofilert i år har med tabellsituasjon og prestasjoner å gjøre, i fjor synes jeg klubben fikk bra med fokus rettet mot seg, da fremstod laget som en representant for gladfotballen, flotte mål, det haglet med FFK-scoringer i "Rundens mål"-kåringer.

Altså, positiv mediaomtale får klubben når laget presterer.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3