Er ikke dette FFKs vimpel?
Ber matkjedene ta mer ansvar
Matvarekjedene må ta samfunnsansvar og ikke bare tenke på billig mat.
Skjønner ikke hva FFKs vimpel har med dette å gjøre, eller ser jeg helt feil
http://www.sa.no/lokale_nyheter/siste_nytt/article4444824.ece
Det er nok heller Grønlands flagg. :-)
Haha, nok en höydare av en tråd.
---------------------------
http://www.brigaderodhvit.com
Det ordner seg alltid for snille gutter!
jeg gir meg ende over... hva du får til...
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
Rødmer, moderator, slett denne tråden
du ass. slett lixsom bare for du lager en tabbe tråd... nei denne passer bra i Legendariske kommentarer på forumet
den havner der.. det skal jeg sørge for
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Patrioten har egentlig rett han. FFK var først ute med vimpelen. At Grønland seksti år senere kommer med noe som ligner gjør ikke den vimpelen mindre FFKsk...
Så jo Patrioen, det er FFKs vimpel. Grønland har stjelt den!
Mod: Ta msn-praten på PM, eller utveksle gjerne mobilnr og/eller mailadresse. Vi trenger ikke flere tråder som sporer helt av og ender i personangrep. Dette gjelder ikke bare Keiko og Patrioten, men alle.
Tilbake til tråden.. Du var vel ikke helt heldig med denne, Patrioten, men de er da unektelig like. ;-)
I fjor sommer var jeg på Bornholm (dansk øy). Da var det en mann (grønlender av utseende), som lurte på hvorfor jeg hadde det grønlandske flagget på bakruta av bilen. Jeg sa som det var at det er et fotballag som heter Fredrikstad i Norge. Vet ikke om han forstod alt jeg sa, men tydelig at de er veldig like. Kan vi dermed annektere Gønland som vårt?
"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"
sikkert masse grønnlendere som stjal ffk vimplene på fredrikstad brua for noe år siden å!!!!!!!!!
FOR EN BANDE!!!!
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ? Ingen tegn til det enda ihvertfall...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914