Husk meg
Brukernavn
Passord

Utesteder Fredrikstad (les: Den store avsporingstråden)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 jul 09, 22:45

Jeg føler egentlig(uten noen særlige erfaringer, mye grunnet alderWink) at utelivet i Fredrikstad ville vært langt bedre om TKK hadde fått bli i klubben. Styret valgte feil mann...

Men selvfølgelig skal både BRH og Keiko ha mye av skylda, de også!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 03 jul 09, 01:00
Endret: 03 jul 09, 01:01
Endret av: Snæbbis

Opprinnelig postet av Lemmy

Tja.. Har vel isåfall hard konkurranse med et par tusen andre tråder som har sklidd ut til å bli en diskusjon om TKK, hvorvidt BRH er slemme gutter eller ikke, om Keikos innlegg og masse andre personangrep. Cool

Joda, men det er de faste og velkjente utsklidningene. Denne tråden derimot tok en spennende vending mot noe helt nytt og har stort potensial, eksemplifisert gjennom at Holters foreløbig har konkludert åpningsspørsmålet om Fredrikstads beste utested med at det er pågående debatt hvorvidt man skal beholde tittelen siviløkonom ved NHHLaughing.

Ellers er jeg er feks. forbauset over at ingen har tatt opp graden av spredning vedrørende temaet om IQ-testen.

 

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 03 jul 09, 04:41

Ja til bluss, ingen andre enn meg og ett par andre har peiling på tribunekultur i Fredrikstad;)

 

Værsegod, følte det var på sin plass:-):-)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 jul 09, 06:35

Pass på selvbildet deres a gutter, er litt mye tull her nå.. Dere har mye dårligere selvbilde enn meg!


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 03 jul 09, 07:29

Når vi først er inne på utesteder i Sarpsborg, så vil jeg ikke anbefale noe som helst, jeg ville faktisk satt meg på bussen til mysen, da har man ihvertfall store muligheter til å møte på Keiko når du først er ute på tur =) Det kan vel kalles rene kinderegget, man kan dra på Stationen eller hva nå enn den puben heter, og man har Keiko (2 av delene...)


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 03 jul 09, 08:12

Opprinnelig postet av Snæbbis

 

Ellers er jeg er feks. forbauset over at ingen har tatt opp graden av spredning vedrørende temaet om IQ-testen.

 

Jeg vurderte å ta opp graden av spredning på hun som tok IQ-testen, men jeg tør ikke, da hun blir så sinna.

Sivilingeniør på engelsk er ikkke det samme som civil engineer forresten.
Civil engineer = Bygningsingeniør (kan være både bachelor og master).
Sivilingeniør = graduate engineer.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jul 09, 08:30

Opprinnelig postet av JipJap
Civil engineer = Bygningsingeniør (kan være både bachelor og master).

Tipper det er det ho går. Vimpelkonstruksjoner og bannere krever sitt må vite, så her har vi nok den neste TIFO-sjefen i Plankehaugen. Da mangler det bare en slakter, ei streng tante som kan holde disse bøllefrøene fra BRH i ørene og noen som kan skrive!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 03 jul 09, 09:38

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av JipJap
Civil engineer = Bygningsingeniør (kan være både bachelor og master).

Tipper det er det ho går. Vimpelkonstruksjoner og bannere krever sitt må vite, så her har vi nok den neste TIFO-sjefen i Plankehaugen. Da mangler det bare en slakter, ei streng tante som kan holde disse bøllefrøene fra BRH i ørene og noen som kan skrive!

Er jo byggningsingeniør jeg skal bli da- master, som og har betegnelsen sivilingeniør, men er jo mange ulike fagfelt man kan spesialisere seg i.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 jul 09, 10:27

Opprinnelig postet av Snæbbis

Ellers er jeg er feks. forbauset over at ingen har tatt opp graden av spredning vedrørende temaet om IQ-testen.

 

det var jo en slik iq-test på Facebook. 

dessuten kan det henne frøkna er skoleflink som få, men så var det de sosiale antennene da...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 jul 09, 10:52

149 i IQ... Hva slags test er det egentlig snakk om? En på start.no? Jeg oppfordrer herved til å ta en mensatest eller lignende. :)

Hvor langt øst kan vi dra denne tråden egentlig? Satt brått og tenkte på at den nye jakka jeg har kjøpt sikkert er lagd i Kina. Lurer på om jeg kan unnga EU-reglene ang. forfalskede merkevarer ved å mellomlande et eller annet sted utenfor EU, men så langt ser det vanskelig ut. Kunne vært artig med en shoppingtur til Kina igjen. Noen som vet om noen billige flyselskaper til Østen (som helst ikke benytter Airbus-fly...)?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/pages/ffksupporternet


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 03 jul 09, 11:04

Kongen av avvsporing er vel Morten Harket.

 

Grosvold spurte Morten Harket 'hvordan føler du deg nå' etter å ha gitt ut ny plate. 
 
Harket svarte, og dette er ordrett:
 
'Jeg har vært så fokusert nå på så mange ting, så lenge, at det du slåss mest med, min største slåsskamp, det er å klare å holde avstand, sånn at du klarer å ha et slags overblikk over hva du egentlig gjør. Det er lenge siden jeg forsto, slik jeg forstår ting da, at det er mye viktigere å kunne fokusere med sideblikket enn med selve fokus. Det er der du er i tune med alle ting. Det ser du, altså, naturen rundt deg oppfører seg jo sånn. Det er bare vi som ikke gjør det. Ville dyr vet at i det øyeblikk de slipper sideblikket, kan du si da, det som er koblet til resten av sanseapparatet, så kan de bli drept hvert øyeblikk. De fokuserer bare i et split second, de, så er det opp igjen.'

 Grosvold: 'Det er sånn du synes du har hatt det i det siste, da?'
 Harket: 'Nei.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 03 jul 09, 11:33

Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Snæbbis

Ellers er jeg er feks. forbauset over at ingen har tatt opp graden av spredning vedrørende temaet om IQ-testen.

 

det var jo en slik iq-test på Facebook. 

dessuten kan det henne frøkna er skoleflink som få, men så var det de sosiale antennene da...

Gidder ikke hisse meg opp over den kommentaren, men kan love deg at jeg aldri har tatt noen test på fjesboka. Til orientering var det en test som jeg fikk av min lege. Jeg har tatt den hos min lege etter etterspørsel.

Har inngått i et  studie av unge mennesker med ADHD som gjør det bra på skolen, så den er nok ikke en test fra facebook. Unødvendig å opplyse deg om dette, men siden du insinuerer at det var en useriøs test. så ser jeg meg nødt til å svare på tiltale.  Dessuten vet du pent lite om mine sosiale antenner! Du har aldri noensine møtt meg og kjenner meg ikke.

Ha en forsatt fin sommer!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 jul 09, 12:05

Opprinnelig postet av schpa84

Gidder ikke hisse meg opp over den kommentaren...

div unødvendig info

... Du har aldri noensine møtt meg og kjenner meg ikke.

Jeg tar det siste først; Det vet du faktisk ikke med 100% sikkerhet...

 

Og så det første, visst hisser du deg opp, ellers hadde du ikke følt behov for å besvare disse postene, eller fortelle om diagnoser, hva du skal bli når du blir stor eller hvor smart du er.

jeg har aldri sagt at du eller andre er dumme eller mangler sosiale antenner, derimot har vi trykket på de riktige knappene for å se hvor lett det er å trekke deg opp.

alt er skrevet med glimt i øyet, men den har du ikke klart å catche all den tid rullegardina gikk ned på et særdeles tidlig tidspunkt...

 

Så joda, en god sommer til deg også, se opp for humor...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jul 09, 13:31

Opprinnelig postet av shaggy
Harket svarte, og dette er ordrett:

Pøh, det er da altfor få "du vet" og "altså" i det svaret til at Harket kunne ha sagt det. Tongue out

Tror vi skal være glad han ikke skriver alle sangene sine på norsk. Det hadde fått selv Kaizers Orchestra sine sanger til å høres normale ut.

Gi Morten Harket et radioprogram nå, slik at jeg kan få sove i varmen! *starte Facebook-gruppe*


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 03 jul 09, 14:28

Opprinnelig postet av FFK1903

Tror vi skal være glad han ikke skriver alle sangene sine på norsk. Det hadde fått selv Kaizers Orchestra sine sanger til å høres normale ut.

 

Er det noe galt med Kaizers og nå! De er jo bare Keisere! Cool Neste sjans til å se dem er på Månefestivalen.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 03 jul 09, 14:48
Endret: 03 jul 09, 14:49
Endret av: danan

Shaggy siterer Morten Harket: Haha det er det beste jeg har lest, skjønte ikke en dritt av det men det kan ha noe med IQ størrelsen (eventuelt skostørrelsen) min å gjøre.

Morgaine: Når kommer Kaizers? Må prøve å få med meg det, håper det blir en god del folk.

Herlig tråd forresten!

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 03 jul 09, 15:15
Endret: 03 jul 09, 16:59
Endret av: eliot

Opprinnelig postet av danan

Shaggy siterer Morten Harket: Haha det er det beste jeg har lest, skjønte ikke en dritt av det men det kan ha noe med IQ størrelsen (eventuelt skostørrelsen) min å gjøre.

Morgaine: Når kommer Kaizers? Må prøve å få med meg det, håper det blir en god del folk.

Herlig tråd forresten!

      Spiller 25 juli.  Gruppa før er Tommy Tokyo.  Er mange spennende grupper i år.  Gleder meg.   http://maanefestivalen.com/


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 jul 09, 16:23

Wohoo, blir bra med Kaizers på Månefestivalen. Gleder meg! =D

Når man snakker om kongen av asvporinger er det vel ikke mulig å komme utenom Aune Sand? Huff, det er flaut å se på ham.. Han har avsporinger så det holder, og de fleste dreier seg om hvor kåt han er...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 03 jul 09, 21:52

Aune sporer vel egentlig aldri av, han holder seg alltid på samme spor. Wink

---------------------------

Hater hat!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 jul 09, 21:53

Seg selv, sitt liv og virke, champagne, sex og damer?Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3