Husk meg
Brukernavn
Passord

Hjertesukk om den allestedsnærværende TKK/Grönhagen-debatten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 28 jun 09, 22:37
Endret: 28 jun 09, 22:37
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Magnum

For the record: Jeg har ikke sagt et ord om moderering (så sant jeg kan huske. Før nå, i hvert fall). Men jeg syns det er litt lettvint å snakke om "sutring".

Nei, men du har påpekt og "akket og stønnet" over TKK-debatten i flere tråder nå. Da kan man kanskje ta selvkritikk og la være å lese tråder som åpenbart kommer til å touche innpå temaet?

Selvsagt skal vi forsøke å forhindre at trådene sklir ut, men poenget var at det blir ikke bedre om man kaster seg på og gir sin mening om en eventuell avsporing i selve tråden. Da er det bedre å ta kontakt med moderatorer eller starte en tråd i denne kategorien.

Vi har såvidt begynte å diskutere internt hvordan vi heve debattnivået igjen og redusere "SMS-nivået". At tråder avspores altfor ofte er en av tingene vi har vurdert å se på og eventuelt slå hardere ned på. Kanskje må vi rett og slett bli strengere på moderingsfronten, men da skal jeg lov deg at andre folk igjen kommer til å gi kraftig lyd fra seg. Uansett hvilken linje vi legger oss på, så klarer vi ikke å tilfredsstille alle. Det har vi erfart mange ganger i løpet av ffksupporter.nets drøye seks års levetid.

Forslag til hvordan vi kan heve nivået og få frem de gode diskusjonene mottas med takk.

 

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Tidspunkt Skrevet av
28 jun 09, 22:26 » Magnum
28 jun 09, 22:37 » Holters
29 jun 09, 08:58 » Magnum
Forumet er moderert av: arte et labore, marle, morten, per egil, Planken og Rey

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340