Husk meg
Brukernavn
Passord

Keepersituasjonen

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 12 5

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 jul 09, 14:19

Har vi leid Andreas Lie?

- Vi har Andreas Lie som er på utlån til Fredrikstad. Problemet er at han mangeler kamptrening, og vi trenger rutine i alle ledd, sier Rekdal til VG Nett.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 jul 09, 14:45

nei det kan jeg aldrig tenke meg.. mener han ble leid bort til en adecco klubb jeg

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 09, 16:26

Andreas Lie er på utlån til Nybergsund han, men har vel ikke spilt noen kamper selv der. Bra det ikke var et ordrett sitat fra Rekdal, da kunne man jo begynt å lure.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jul 09, 16:44
Endret: 13 jul 09, 16:45
Endret av: Patrioten

Det jobbes med å forsterke med en keeper. Ser ut som ledelsen har skjønt at det må gjøres noe.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 09, 17:41

Opprinnelig postet av Patrioten
Det jobbes med å forsterke med en keeper. Ser ut som ledelsen har skjønt at det må gjøres noe.

Ser at RBK kanskje er på jakt etter en iransk keeper. Da får de vel fire keepere i stallen som alle er på TL-nivå. Er det kanskje noen derfra som er på vei inn? Kan ikke akkurat si at noen av dem frister. Lund Hansen og Johnsen er vel de som er aktuelle. Sistnevnte klarer vel ikke å rive seg vekk fra Snorroeggen og Johnsen har vel ikke noe mer å tilføre laget enn Staw og Bråthen vil jeg tro.

Ligner vel litt på Staw i grunn. Utrolige reflekser, men ikke helt patent i feltet og har vel ikke verdens beste utspill. Går jo glipp av noen TV-redninger riktignok. Fyren slenger seg som en ballerinaløve selv på lomper...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jul 09, 18:17

Kanskje Snoreggen vil være med på satsingen til FBK?


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 13 jul 09, 19:08

Opprinnelig postet av Patrioten

Det jobbes med å forsterke med en keeper. Ser ut som ledelsen har skjønt at det må gjøres noe.

Jaha, og hvor skal så de pengene taes i fra. Om så i tillfelle skjer vil muligens klubben gå i baret.

Men klart keeperene når laget ikka kan score, i går 9-3 i sjangser og de fleste i første, en vilke som helst som har vært i nærheten av et mål skjønner at keepere som er så unge gjør feil, og de skjønner at tryggheten der blir større om det blir satt sjangsene i den andre enden..

Har ledelsen skjønt problemet, så kommer det to spisser, to midtbanespillere, samt to til tre nye forsvarere, samt keeper. Glad jeg ikke får regningen...


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 13 jul 09, 19:24

 Her kan vi jo se hvordan spillebørsen til suporternett frem til nå i sesongen er..

  • 5,66: Agim Shabani (3)
  • 5,47: Raio Piiroja (17)
  • 5,00: Celso Borges (10)
  • 4 poeng

    Om en ser bort fra agim som har tre kamper og det i starten av sesongen da det var litt flyt, og tar for seg de andre spilleren så ser det for meg ut som om Lasse er rangert som en av lagets beste spillere i år.

    Dette får det ikke helt til å rime med at det her er det største problemet, noe bra må jo ha skjedd i det bakre leddet?? Eller skal de som setter børs her også byttes.

    Om det blir sjekket i en del av riksavisene så vil dere finne mye av de samme tallene, Min mening om Lasse er at han var bra tilogmed runde 11 og at han i sine tre til fire siste kamper hadde en formsvikt.


    Plaskesak

    Juniorspiller

    Ble medlem: 17 jun 08
    Innlegg: 108

    Lagt til: 13 jul 09, 19:32

    [Det blir for dumt å rope etter keeper nå, folkens!  Da skulle vi ha gått i protesttog da Mellevold fomla inn den lompa for et par helger sida, ikke nå!  Alle som var på stadion igår så at problemet ikke er på den siden av banen. Vi vinner sjansestatistikken stort, og ingen av måla kan tilskrives Mellevold. Da er det i overkant å plante skylda på hans unge, men dog kraftige skuldre. Ser at det snakkes om RBK reservene, og at de liksom skal komme å frelse oss. Nei, skal det tynes ut noe penger til et spillerkjøp så bruk nå for ALL del de på et alternativ framover. Vi får ikke kjøpt oss til en trygg og god keeperløsning for knapper uansett..

    ---------------------------

    En konge; Tore Pedersen!


    Tiger

    A-lagspiller

    Ble medlem: 08 jan 06
    Innlegg: 660

    Lagt til: 13 jul 09, 20:06

    Opprinnelig postet av Anne

    Opprinnelig postet av Patrioten

    Det jobbes med å forsterke med en keeper. Ser ut som ledelsen har skjønt at det må gjøres noe.

    Jaha, og hvor skal så de pengene taes i fra. Om så i tillfelle skjer vil muligens klubben gå i baret.

    Men klart keeperene når laget ikka kan score, i går 9-3 i sjangser og de fleste i første, en vilke som helst som har vært i nærheten av et mål skjønner at keepere som er så unge gjør feil, og de skjønner at tryggheten der blir større om det blir satt sjangsene i den andre enden..

    Har ledelsen skjønt problemet, så kommer det to spisser, to midtbanespillere, samt to til tre nye forsvarere, samt keeper. Glad jeg ikke får regningen...

    Det holder lenge med en ny keeper, laget har god kvalitet ellers.

     


    solano2

    Landslagsspiller
    Ble medlem: 30 mar 07
    Innlegg: 1217

    Lagt til: 13 jul 09, 20:10

    Opprinnelig postet av Tiger

    Opprinnelig postet av Anne

    Opprinnelig postet av Patrioten

    Det jobbes med å forsterke med en keeper. Ser ut som ledelsen har skjønt at det må gjøres noe.

    Jaha, og hvor skal så de pengene taes i fra. Om så i tillfelle skjer vil muligens klubben gå i baret.

    Men klart keeperene når laget ikka kan score, i går 9-3 i sjangser og de fleste i første, en vilke som helst som har vært i nærheten av et mål skjønner at keepere som er så unge gjør feil, og de skjønner at tryggheten der blir større om det blir satt sjangsene i den andre enden..

    Har ledelsen skjønt problemet, så kommer det to spisser, to midtbanespillere, samt to til tre nye forsvarere, samt keeper. Glad jeg ikke får regningen...

    Det holder lenge med en ny keeper, laget har god kvalitet ellers.

     

    Ja, spesielt på topp, hvor målene bare renner inn...


    keiko99

    Landslagsspiller

    Ble medlem: 05 jul 04
    Innlegg: 11332

    Lagt til: 14 jul 09, 01:14

    jeg tror ny keeper vl ødlegge fot begge av våre keepere. jeg mener vi bør ha dem. kanskje dem også har gått av en liten pause nå så kommer dem tilbake i stor form... nei jeg er skeptisk til innkjøp av ny keeper. Ja jeg ser dem har tabber, men vi trenger mere en som sette sjangser mener jeg da

    ---------------------------

    Eu iubesc fredrikstad

    Imi este dor de Dagfinn


    Matiashs

    A-lagspiller

    Ble medlem: 30 jul 07
    Innlegg: 306

    Lagt til: 14 jul 09, 01:37

    Erik og Lasse har min fulle støtte. Hvem som bør spille av de to bør vurderes av de som jobber tettest med de, selv om jeg kanskje har størst tro på Lasse. 

     

    Lykke til begge to, jeg er ganske sikker  på at de hever seg i takt med FFK når serien begynner etter pausen nå!


    FFK pra sempre

    Landslagsspiller

    Ble medlem: 08 okt 08
    Innlegg: 1147

    Lagt til: 14 jul 09, 01:41

    Opprinnelig postet av keiko99

    jeg tror ny keeper vl ødlegge fot begge av våre keepere. jeg mener vi bør ha dem. kanskje dem også har gått av en liten pause nå så kommer dem tilbake i stor form... nei jeg er skeptisk til innkjøp av ny keeper. Ja jeg ser dem har tabber, men vi trenger mere en som sette sjangser mener jeg da

    Ja enig i at det ikke nødvendigvis er bra for dem personlig, og kanskje ikke det viktigste vi kan gjøre nå.
    Men det er ganske mye dyrere og vanskeligere å finne en såkalt målgarantist enn en keeper som er stabil.

     


    stjernengutt

    Landslagsspiller
    Ble medlem: 31 aug 05
    Innlegg: 826

    Lagt til: 14 jul 09, 11:53

    Vi får håpe den keeperen er en jævel på å score mål også da. Dette er noe av det verste tilfelle av skylapper jeg har sett på lenge. Eller er det noe personlig ute å gårTiger?

    ---------------------------

    1. Prio Stjernen
    2. Pri FFK
    3. Fârjestad
    4. ManU


    Patrioten

    Landslagsspiller

    Ble medlem: 06 jun 03
    Innlegg: 9586

    Lagt til: 14 jul 09, 12:12
    Endret: 14 jul 09, 12:15
    Endret av: Patrioten

    Opprinnelig postet av keiko99

    jeg tror ny keeper vl ødlegge fot begge av våre keepere. jeg mener vi bør ha dem. kanskje dem også har gått av en liten pause nå så kommer dem tilbake i stor form... nei jeg er skeptisk til innkjøp av ny keeper. Ja jeg ser dem har tabber, men vi trenger mere en som sette sjangser mener jeg da

    Er det ikke mer ødeleggende om vi rykker ned, enn at vi skal tenke på hva som best for de?

    Trodde at laget var viktigere enn et par spillere?

    Det er jo ikke noe som skulle tilsi at de skal komme tilbake i storform, slik de har spilt fram til nå.

    Selvtilliten og tryggheten deres må jo være lik null til neste kamp og samtidig vet de sikkert at de ikke har lov til å gjøre flere bomerter, siden vi snart ligger i bunnen av tabellen og vær tabbe de gjør er et skritt nærmere nedrykk.

    Tror ikke de har nerver til å takle et slikt press framover. Nei, vi trenger en keeper som er rutinert og som har vært i uvær før og som takler press.


    keiko99

    Landslagsspiller

    Ble medlem: 05 jul 04
    Innlegg: 11332

    Lagt til: 14 jul 09, 12:33

    så du ønsker og ødlegge hele dems fremtid med og hente inne en keeper (stor keeper) hvor skal vi ta penga fra.. tror du virkelig en stor keeper vil hit  for knapper og glansbilder ?

    skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan ha troa. som tv 2 sier: det er lettere og se en keeper feil en forsvars feil. keepere blir alltid hengt ut. Jeg tror ikke vi rykker ned   om dem 2 står i mål. jeg tror begge er mere en gode nok, men at dem har vært u-heldig i en noen kamper ja, men Det skåres ikke mål på sjangser heller. hva hjelper det FFK om vi hadde hatt en klasse keeper når det ikke skåres mål ? 

    Så til slutt ingen keepere er perfekte selv om dem heter: Gianluigi Buffon

    ---------------------------

    Eu iubesc fredrikstad

    Imi este dor de Dagfinn


    FFK pra sempre

    Landslagsspiller

    Ble medlem: 08 okt 08
    Innlegg: 1147

    Lagt til: 14 jul 09, 12:50

    Opprinnelig postet av keiko99

    så du ønsker og ødlegge hele dems fremtid med og hente inne en keeper (stor keeper) hvor skal vi ta penga fra.. tror du virkelig en stor keeper vil hit  for knapper og glansbilder ?

    skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan ha troa. som tv 2 sier: det er lettere og se en keeper feil en forsvars feil. keepere blir alltid hengt ut. Jeg tror ikke vi rykker ned   om dem 2 står i mål. jeg tror begge er mere en gode nok, men at dem har vært u-heldig i en noen kamper ja, men Det skåres ikke mål på sjangser heller. hva hjelper det FFK om vi hadde hatt en klasse keeper når det ikke skåres mål ? 

    Så til slutt ingen keepere er perfekte selv om dem heter: Gianluigi Buffon

    Det scores mål, kun i 3 kamper har vi gått målløse av banen!
    Og i 3 kamper har vi holdt nullen.


    KeJ

    Landslagsspiller

    Ble medlem: 21 apr 03
    Innlegg: 1756

    Lagt til: 14 jul 09, 13:14

    Opprinnelig postet av FFK pra sempre

    Det scores mål, kun i 3 kamper har vi gått målløse av banen!
    Og i 3 kamper har vi holdt nullen.

    Er jo hyggelig at det ikke er en sammenheng mellom disse hendelsene da...

    ---------------------------

    Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


    FFK pra sempre

    Landslagsspiller

    Ble medlem: 08 okt 08
    Innlegg: 1147

    Lagt til: 14 jul 09, 13:18

    Opprinnelig postet av KeJ

    Opprinnelig postet av FFK pra sempre

    Det scores mål, kun i 3 kamper har vi gått målløse av banen!
    Og i 3 kamper har vi holdt nullen.

    Er jo hyggelig at det ikke er en sammenheng mellom disse hendelsene da...

    Selvfølgelig, men hva er det enklest å gjøre noe med?



    Flat Trådet Nøstet
    Side 5 av 12 5

    Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

    Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

    26/04/2024 22:15 | c8124340