Husk meg
Brukernavn
Passord

Keepersituasjonen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 12 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 09, 13:06

Opprinnelig postet av Patrioten

Lurer på hvem denne Anne er? Kanskje det er Lasse selv?

herre gud..lurer på hvem du er ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 09, 15:09

Kan jo begynne lure slik hun skriver om Lasse, tydeligvis kjenner hun han godt


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 jun 09, 15:16
Endret: 30 jun 09, 15:17
Endret av: Bedreviteren

Blir vel litt som paco og Morgan i sin tid.. Hvor har det blitt av han æ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 09, 15:56

Vi trenger en ny Paco,med rykter og sannheter.


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 jun 09, 16:09

Opprinnelig postet av Patrioten

Lurer på hvem denne Anne er? Kanskje det er Lasse selv?

Eller kjæresten han ?

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 30 jun 09, 16:20

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Holters

Nå er jo noe av problemet (ifølge Anne) at keeperne ikke får trent noe særlig på feltarbeidet under treningene, da det ikke er prioritert...

Mulig det er rett, men samtidig har jeg hørt fra flere hold at Jerry er blant de aller beste til å utvikle keepere!
Det uansett veldig lett å peke på andre når man ikke har den utvklingen man håper på. Og Anne kommer alltid på banen for å unnskylde Staw uansett hva.

Om du ser hva jeg skriver så har jeg ikke unskyldt noen, verken den ene eller andre. faktisk hender jeg at jeg er inne på en del andre temaer også. Men til saken, det er ikke sikkert dette går på Jerry. Feltarbeid med to keepere sammen på trening er noe helt annet en et fosrsvar samt angripende som er i et felt. Her er det vel heller snakk om at eventuelt keepertrener får bruke de resurser som trenges. Mulig en del her er på treningene og kan si hvordan keeperene, da gjelder det begge to får trent på ferdigheter i feltet. For helt enig i at dette ikke bør trenes på i kamp men på treningsfeltet. Men mener i tillegg uansett hvem av de som står Lasse, eller Erik at de bør bli spart for en del av hetsen fra noen her inne. Dette er som mange hevedre meget unge spillere som ikke skal være utviklet, og vil gjøre feil. Det er faktisk klubbledelsen som har tatt dette valget og de hvet at de to vil svinge. Også mulig begge to får med seg hetsen og dette er ikke noe som vil hjelpe de nevnverdig i utviklingen.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 30 jun 09, 16:28

Opprinnelig postet av Patrioten

Lurer på hvem denne Anne er? Kanskje det er Lasse selv?

I stenefor og lure kan du jo komme med de tallene jeg spurte deg om, men kanskje vanskelig da det allerede er en tabbe at lasse tar på seg fotballsko:-) Men du kan være sikker på en ting at Erik vil bli forsvart på samme måte om det er han du hetser. Og en del av de tingene du hevder er keepertabber, ja se de på nytt, det hender faktisk veldig ofte at feilen ligger et annet sted en hoss keeper. Som jeg også tiligere har sagt så er det meg klekkende likegyldig hvem som står, dette regner jeg med at trenerteamet fikser selv. Et spørsmål til, hvor mange B kamper har du sett i år???

Denne skulle kansklje vert sendt pm, men kan ikke noe for at jeg ikke har sansen for din måte og hetse spillere på, dette gjelder ikke bare keeperne, men også andre spillere. Vil moderator slette så er det ok:-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 09, 16:39

Opprinnelig postet av Anne

Opprinnelig postet av Patrioten

Lurer på hvem denne Anne er? Kanskje det er Lasse selv?

I stenefor og lure kan du jo komme med de tallene jeg spurte deg om, men kanskje vanskelig da det allerede er en tabbe at lasse tar på seg fotballsko:-) Men du kan være sikker på en ting at Erik vil bli forsvart på samme måte om det er han du hetser. Og en del av de tingene du hevder er keepertabber, ja se de på nytt, det hender faktisk veldig ofte at feilen ligger et annet sted en hoss keeper. Som jeg også tiligere har sagt så er det meg klekkende likegyldig hvem som står, dette regner jeg med at trenerteamet fikser selv. Et spørsmål til, hvor mange B kamper har du sett i år???

Denne skulle kansklje vert sendt pm, men kan ikke noe for at jeg ikke har sansen for din måte og hetse spillere på, dette gjelder ikke bare keeperne, men også andre spillere. Vil moderator slette så er det ok:-)

Hvorfor kan du ikke si noe om din tilknyttning til Lasse, flere jo på dette?

Skal sjekke tabbene for deg, siden du ikke vil det selv, kommer tilbake med det.

Har ikke hetset Lasse, sier bare min ærlige mening, trodde man kom lengst med å være ærlig?

Det er jo bra at du at også vil forsvare Erik, kommer til å sin mening om han også.

Men, vil ikke kritisere han på en stund, hvis han skulle gjøre like mange tabber som Erik, etter 10 kamper, da er det kanskje berettighet, inntil det, vil jeg gi han tillitt og trygghet til å prestere.

 


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 30 jun 09, 23:49

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Holters

Nå er jo noe av problemet (ifølge Anne) at keeperne ikke får trent noe særlig på feltarbeidet under treningene, da det ikke er prioritert...

Mulig det er rett, men samtidig har jeg hørt fra flere hold at Jerry er blant de aller beste til å utvikle keepere!
Det uansett veldig lett å peke på andre når man ikke har den utvklingen man håper på. Og Anne kommer alltid på banen for å unnskylde Staw uansett hva.

 

Dersom du har hørt dette om Jerry så ville du også visst at han ber gutta satste.

Som tidligere keeper vil jeg påstå at Staw har hatt sine skogturer i år, men det er fordi han ikke stoler på egne ferdigheter. Kan garantere deg at han har fått beskjed av trenerapparatet om å gå ut i feltet for å plukke balller, men av en eller annen årsak går han bare ut med 90% innsats. Dette er ting som kommer etterhvert, han må først finne flytsonen, så skal dere se at han kommer til å bli bunnsolid. Mulig Staw bør ta en tur til optiker eller lignende dersom han behøver linser med solbeskyttelse, ikke vet jeg. Kanskje han blir lurt av denne nye ballen de bruker i år, den er jo klin umulig å beregne, for med sine 190 og noen cm bør det ikke være den spissen i landet som kan måle seg mot ham i lufta så snart han timer opphoppene riktig...

Samme kan vel kanskje sies om Bråthen, men hans utfordring ligger i strekarbeidet, men det kommer, la gutta få føle litt på nivået, de beste keeperene nærmer seg 30, vel de beste har faktisk passert 30 også...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 01 jul 09, 06:56

Her har klubben 2 av de aller beste unge keepere i landet, så klager folk...???????????

Jeg ser det heller slik at vi sitter på gull, som vil glede både FFK og A-landslaget i fremtiden  Laughing.......og andre klubber i Norge og utlandet også.  Frown

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 jul 09, 08:36

om det er gull er vel usikkert, det er gansek mange U21 spillere som har sluknet karriere messig. Detr gjenstår og se om de får den nødvendige utviklingen som skal til for å bli topp keepere


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 01 jul 09, 08:38

FFk har valgt å satse på 2 unge lokale keepere. Det synes jeg er veldig bra, og veldig riktig. Men, som jeg også skrev før denne sesongen, og før forrige sesong, det vil nok koste noen poeng. På trenbare ferdigheter er disse 2 keeperne på ett meget høyt nivå til tross for sin unge alder. Det de mangler er erfaring. Den beste måten de kan tilegne seg erfaring på er å få tillitt i Tippeligaen. Det er en grunn til at keepere stort sett er på sitt beste når de har passert 30 år.

Jeg hørte en gang en god definisjon på erfaring: Erfaring = summen av alle feil du har gjort.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 01 jul 09, 08:40

Opprinnelig postet av tomroar

 det er gansek mange U21 spillere som har sluknet karriere messig.

.....som har fått spilletid på norsk toppnivå? Og vi nevner i fleng?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 06 jul 09, 13:43
Endret: 06 jul 09, 14:17
Endret av: Per Egil

FFK bør satse videre på Staw og Bråthen.

MOD: Slettet noen kommentarer om utenomsportslige forhold.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 07 jul 09, 08:58

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av tomroar

 det er gansek mange U21 spillere som har sluknet karriere messig.

.....som har fått spilletid på norsk toppnivå? Og vi nevner i fleng?

Roger Eskeland, Terje Skjeldestad, Per Morten Kristiansen, Espen Johnsen, Tor Egil Horn, Jan-Kjell Larsen står vel i fare for å havne i den kategorien snart... Sikkert mange eksempler til også, tok de jeg kom på i farten uten å lete.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 07 jul 09, 09:51

Opprinnelig postet av TheDude

.....som har fått spilletid på norsk toppnivå? Og vi nevner i fleng?

Roger Eskeland, Terje Skjeldestad, Per Morten Kristiansen, Espen Johnsen, Tor Egil Horn, Jan-Kjell Larsen står vel i fare for å havne i den kategorien snart... Sikkert mange eksempler til også, tok de jeg kom på i farten uten å lete.

[/quote]

Roger Eskeland kan jeg ikke huske å ha hørt om så der kan jeg ikke uttale meg.

Terje Skjeldestad lyttet til gode rådgivere og ble i Sogndal. Det og mange skader har vel hemmet hans utvikling.

Per Morten Kristiansen har vel ikke mange Tippeligakampene? Han har vel holdt ett ok adecco nivå hele tiden?

Tor Egil Horn fikk vel en del TL kamper? Vet ikke hvor han er nå.

Espen Johnsen har mange TL kamper og landskamper. Tror de fleste norske keepere ønsker seg hans karriere, minus skadene.

Larsen er det nok for tidlig å avskrive.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 07 jul 09, 14:00

Horn, var ikke han aktuell for Arsenal en stund?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 07 jul 09, 14:08

Opprinnelig postet av Liraren

Horn, var ikke han aktuell for Arsenal en stund?

tja, her står i alle fall noe

Horn

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 jul 09, 15:09

Opprinnelig postet av Liraren

Horn, var ikke han aktuell for Arsenal en stund?

Du tenker på Knut Borch.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jul 09, 15:40

Kompiser og keeperrivaler i FFK

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 12 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340