Husk meg
Brukernavn
Passord

Wehrman

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 28 jun 09, 20:45

Kasey spilte jo sin beste kamp for året i dag. Tilbake til god gammel fjorårsform spør du meg.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jun 09, 20:58

Enig, FFKs beste.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 28 jun 09, 21:15

Han var FFKs desidert beste synes jeg. Tilbake til gammel godform.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jun 09, 21:19

Kapteinene går vel ikke akkurat foran om dagen. Begge på benken neste kamp? Wehrman Kaptein... Ja, ting snur fort..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 28 jun 09, 21:26

Piiroja overtok kapteinsbindet. Det som var litt gøy var at Piiroja ikke ville ta imot kapteinsbåndet fra Wehrman da australieren overrakte det. Raio ville tydeligvis at Wehrman skulle ha det. Men nå fikk da Piiroja det tilslutt da.

En litt rar situasjon egentlig.

 


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 28 jun 09, 23:05

Hyll hyll! Uten Kasey idag hadde vi fort tapt!

En annen ting jeg har lagt merke til de to siste kampene er lagånden og positiviteten hans! Både idag og forrige kamp er han den eneste som er borte ved spillere som gjør feil og backer dem opp! Idag gikk han rett bort til Bråthen etter 0-1 og gav ham ett klapp på skuldra, gjør noen av kapteinene våre det? Nei! Det samme gjør han ofte ved andre situasjoner også. En slik lagånd er veldig viktig, bare synd ikke flere viser det samme!

Nei, om ikke Kasey blir tilbudt ny kontrakt bør hoder rulle!


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 jun 09, 23:23

Støtter Gardarson 100%


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 01 jul 09, 12:40

Hadde Kasey kjørt en Raymond, og bare gjort sitt beste på banen så hadde kontrakten vært i havn allerede.

Han er velkommen av meg i hvertfall, hvis de blir enige om en lønn klubben kan leve med.

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 08 jul 09, 12:48
Endret: 08 jul 09, 13:12
Endret av: Plankekæll

Dagbladet.no : Wehrman kan få ny kontrakt likevel

Nettavisen.no : Døren åpen for Wehrman

f-b.no : - Holder døren åpen for ny Wehrman-kontrakt

 

Signér med denne mannen snarest sier jeg bare. Slik han spiller nå er han igjen blandt Tippeligaens beste ryddegutter på midtbanen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jul 09, 13:17

Hvis Wehrman blir værende, så åpner det kanskje for en formasjonsendring? Gashi, Wehrman og Borges er vel alle tiltenkt rollen på midten, men ingen av de vil mest sannsynlig bli benkeslitere. Med mindre trenerteamet fortsetter å bruke Borges på topp...

Blir glad om Wehrman blir værende, da har vi en skikkelig kaptein i stallen. En som tør å være litt drittsekk og få med seg andre til å prestere. Om han drar så åpner vel det for mer spilletid for Elvestad. De som har sett han i aksjon oftere enn meg ser i hvert fall ut til å spå han en lysende karriere.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 08 jul 09, 15:13
Endret: 08 jul 09, 15:15
Endret av: Supreme NTM

Altså tar jeg feil eller har Henriksen tatt på seg et ansvarsfelt han egentlig ikke skal ha? Det er da ikke adm direktør som bestemmer hvilke spillere det skal satses på, men sportslig leder og treneren? Henriksen skal vel egentlig bare kunne si fra om hvor mye klubben har råd til å tilby spillerene? Eller er jeg på jordet?

 

(Litt tilfeldig at dette akkurat omhandlet Wehrman, som har vist at han faktisk kan og gidder når han trives. Soleklar kapteinsmateriale hvis han får ny kontrakt)

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 jul 09, 16:31

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Altså tar jeg feil eller har Henriksen tatt på seg et ansvarsfelt han egentlig ikke skal ha? Det er da ikke adm direktør som bestemmer hvilke spillere det skal satses på, men sportslig leder og treneren? Henriksen skal vel egentlig bare kunne si fra om hvor mye klubben har råd til å tilby spillerene? Eller er jeg på jordet?

Jeg tror du har helt rett og jeg er ganske sikker på at når Henriksen sier som han gjør så er det fordi andre har gitt positive signaler ad Wehrman. Henriksen styrer økonomien og skal i samråd med sprotslig leder og trener si noe om hvor mye en har råd til å satse på spillere. - kjøp - lønn osv. Så blir det hele en debatt om hvordan en kan tyne de kronene en har til å få en best mulig stall,


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 08 jul 09, 19:23

[quote=Supreme NTM]

Altså tar jeg feil eller har Henriksen tatt på seg et ansvarsfelt han egentlig ikke skal ha? Det er da ikke adm direktør som bestemmer hvilke spillere det skal satses på, men sportslig leder og treneren? Henriksen skal vel egentlig bare kunne si fra om hvor mye klubben har råd til å tilby spillerene? Eller er jeg på jordet?

 

(Litt tilfeldig at dette akkurat omhandlet Wehrman, som har vist at han faktisk kan og gidder når han trives. Soleklar kapteinsmateriale hvis han får ny kontrakt)

 

Tror du ikke Henriksen og de andre i sportslig ledelse snakker sammen????

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 08 jul 09, 19:59

Nå har vel Henriksen tidligere sagt at oppgavene til sportsdirektør er delt mellom han og trenerteamet.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 08 jul 09, 21:35

Wehrman sier at det er uaktuelt å gå ned i lønn, ifølge TV2
Dermed ser alt vel mye mørkere ut igjen med tanke på forlengelse.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jul 09, 21:40

Ikke si det, bare vent og se


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 jul 09, 21:46

Opprinnelig postet av Patrioten

Ikke si det, bare vent og se

Vet du noe Patrioten?

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Davisak

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jun 09
Innlegg: 44

Lagt til: 08 jul 09, 22:19

                   Everton        Johanson       Lala

 

                       Gashi                        Borges

                                       Wehrman

Wallace           Piroja                 Martinsen/ny?          Askar

                                    Bråthen/Staw   

 

Dette laget tar gull år 10! Cool

                                        

---------------------------

Den personen som ga Svein E. Edvardsen dommerlisens skulle aldri satt sin fot i et kontor som omhandlet fotball...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jul 09, 23:31

Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Wehrman sier at det er uaktuelt å gå ned i lønn, ifølge TV2

Dermed ser alt vel mye mørkere ut igjen med tanke på forlengelse.

Om han kan gå med på å beholde den gamle lønnen, så er det ikke umulig at FFK slår til. Han tjener ikke gress med penger i FFK. Det var vel lønnsforhøyelsen som ble for mye for FFK. Begge parter har vel jekket seg kraftig ned de siste par månedene egentlig. Kanskje møtes de på midten?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 08 jul 09, 23:36

Ja jeg mener de sa noe rundt  1.3 mill, men fikk det ikke helt med meg.
Det var visst klubben som hadde bedt om lønnsreduksjon i følge TV2 da, men sammenlignet med andre er ikke det så gal lønn.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3