Husk meg
Brukernavn
Passord

Rekdal: -Ha deg vekk, du er en alkis

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jun 09, 23:09

Rett eller ikke rett, så syns jeg det fint med slitk. Det gir tippeligaen klovneri. Var derfor særdeles skuffa da Tom Nordlie ble kalt inn på teppet i LSK ang oppførselen hans.

Hm. Reka som FFK-trener ? Han har ihvertfall pondus til å fortelle spillerene hvor skapet skal stå.. Dyktig strateg er han også, jfr hjemmekampen mot AaFK..

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 27 jun 09, 07:25

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Hm. Reka som FFK-trener ? Han har ihvertfall pondus til å fortelle spillerene hvor skapet skal stå.. Dyktig strateg er han også, jfr hjemmekampen mot AaFK..

Rekdal er en fotballnerd. Han lever og ånder for og med fotball, men har ikke like godt utviklede sosiale ferdigheter. At han kan få seg til å si det han gjorde til Bakke beviser det, selv om han ble kraftig provosert. Når han vet at kameraene surrer og går burde han ha erfaring og pondus nok til å holde kjeft. Hans utbasuneringer mot egne spillere tidligere i år, der blant andre Trond Fredriksen fikk unngjelde, er nok et bevis. Reka evner ikke å kommunisere på måter som gjør at grupper bygges opp, snarere tvert imot. Fotballfaglig kan det godt være han er god nok som trener, selv om han vel aldri har bevist det heller. Men det er hans sosiale kompetanse som ødelegger for han, ja, som til tider later til å være helt fraværende. Ydmykhet er fremmedord, og i tider med motgang får han både egne spillere, arbeidsgivere og fans imot seg. I en by som Fredrikstad, der folkelighet og jordnærhet prissettes høyt, vil aldri Reka kunne bli noen suksess. Ei hans magnifike karriere som fotballspiller kan veie opp mot hans mangler på elementære trenerferdigheter. Han er litt som sønnen min på 4 år, som ALDRI gjør feil, og som alltid har vanntette begrunnelser for hvorfor ting ble som de ble, med årsaksfaktorer langt utenfor seg selv. Dette funker dårlig i sankassa, og enda dårligere i toppfotballen.

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 27 jun 09, 11:28

Hva er egentlig så jævlig farlig med å bli kalt alkis? Med mindre man føler seg veldig truffet så klart!

Jeg hadde skjønt oppstyret hadde det vært en svart som han kalte jævla neger eller liknende, men alkis???
Hvor mange her inne hadde blåst seg opp så jævlig for å bli kalt alkis i en opphetet diskusjon?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jun 09, 09:32

Opprinnelig postet av Gardarson

 

Jeg hadde skjønt oppstyret hadde det vært en svart som han kalte jævla neger eller liknende, men alkis???
Hvor mange her inne hadde blåst seg opp så jævlig for å bli kalt alkis i en opphetet diskusjon?

Hvor mange her inne har blitt kalt alkis direkte på NRK i beste sendetid?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 28 jun 09, 10:17

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Hm. Reka som FFK-trener ? Han har ihvertfall pondus til å fortelle spillerene hvor skapet skal stå..

Han er en av de få som fortsatt tror at man kan motivere folk ved å kjefte på dem, og drite dem ut. Lederegenskaper fra steinalderen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 jun 09, 12:16
Endret: 28 jun 09, 12:19
Endret av: dracula

"Reka" beviser nok en gang at han har et ego på størrelse med "Gardemoen", og ikke eier evnen til sjølkritikk.

Slutter meg ellers fullt ut til "Plaskesak" og hans sammenlingning med hans 4 åring. Meget treffende på "Reka".

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 jun 09, 12:44

Opprinnelig postet av dracula

"Reka" beviser nok en gang at han har et ego på størrelse med "Gardemoen", og ikke eier evnen til sjølkritikk.

Nå har han jo tatt selvkritikk da...


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 01 jul 09, 23:24
Endret: 01 jul 09, 23:24
Endret av: tgtgtgtg

Fint med trenere som snakker rett i fra levra. Tom Freddy er i likhet med 90% av norske fotballprofiler. DRIIIIT kjedelig

Kjetil gikk litt over streken denne gangen Men Men

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340