Husk meg
Brukernavn
Passord

Grønhagen må gå!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 21 jun 09, 22:04

Jeg beklager at jeg sier det her altså, men Anders Grønhagen må ta hatten sin å gå, sammen med tom freddy, spillere viser ikke innsatsvilje og viser heller ikke gløden de skal ha,,,

Grønhagen er sykemeldt og bør ta hatten sin å gå, sammen med hele det udugelige styret og han adm dir Henriksen som tror han er kongen på stadion. Inn med Tor Kristian Karlsen og noen som har peiling på fotball..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 jun 09, 22:05

Nok en stor tråd har jeg på følelsen av... Hahaha.


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 21 jun 09, 22:06

Du kan kanskje komme med et forslag på hvem som skal lede laget etter at begge trenerene er sparket? Jokke alene?

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 jun 09, 22:16

Det er faen ikke måte på hvilke dyptpløyende analyser man skal kunne risikere å støte på her på forumet til tider. Hadde man bare overrakt styringen av landet til brukermassen på FFKsupporter.net, så hadde både innvandringsspørsmålet og bruken av oljefondet blitt løst pronto, og kansje kunne man fått med seg et par verdensspørsmål som krig og fred og sånn i slengen.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Fenrisulven

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 21 jun 09, 22:25

Er ikke dette diskutert nok i disse trådene?

En eventuell ny trener

Grønhagen sykemeldes på ubestemt tid


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 21 jun 09, 22:29

Dette blir litt vel lite gjennomtenkt for min del...jeg tror FFK vil være akkurat like ræva selv om Grønhagen og Aune forsvinner. Hvem i all verden skal gjøre det noe bedre med den amatørklubben vi faktisk snakker om her?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3