Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Fredrikstad - Lyn: 24 juni

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 jun 09, 17:42

Hadde håpa på Borges på midten jeg.. Borges og Tegan på topp da..


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 jun 09, 18:01

Opprinnelig postet av Patrioten

Tegstrøm og Kasey starter i morgen, dette i følge Radio Fredrikstad. Everton blir vraket, for håpe at han blir ute en stund, vi er ikke tjent med å ha spillere med kiippekort, når de ikke klarer å prestere. Noe to mål på 15. kamper beviser. Synes det er viktig la andre få sjansen til å score og la det bli en konurranse om spissplassene

Tommel opp for det patrioten sier herSmile

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jun 09, 18:06
Endret: 23 jun 09, 18:08
Endret av: Lemmy

Kan du nevne elleve spillere som har prestert jevnt over i hele år, Patrioten? Er spent på om du kan sette opp en lagoppstilling hvor det kun er spillere som har spilt bra gjennom hele sesongen. Gleder meg! Smile


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 23 jun 09, 18:41

Hvis vi kun skal ha en spiss på topp blir det nok mye action med Tegan.
Synes det virker lite smart psykologisk å sette ut Everton nå som han har scoret.
Tar for gitt at vi da i alle fall starter med Celso som hengende spiss?

Sagt det før og sier det igjen, Tegan er liten supersub, har til gode å se han prestere når han har startet.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jun 09, 18:59

Opprinnelig postet av Lemmy

Kan du nevne elleve spillere som har prestert jevnt over i hele år, Patrioten? Er spent på om du kan sette opp en lagoppstilling hvor det kun er spillere som har spilt bra gjennom hele sesongen. Gleder meg! Smile

Blir nok ikke lett å finne det, men hvorfor holder du deg ikke til saken?


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 23 jun 09, 19:05

Opprinnelig postet av ffkmufc

Er Gardar klar? Håper det..

Får håpe Tegan fortsetter der han slapp mot Ranheim..

Kasey på midten eller stopper?

Hørte at Gardar var midtstopper sammen med Raio på treningen idag


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jun 09, 19:09

Du sa vi ikke er tjent med å ha spillere med klippekort som ikke presterer...

Syns egentlig ikke det er noen utenom Borges og Piiroja som har prestert i år, hvem mener du da skal starte kampen?


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 23 jun 09, 20:33

Om dette med Wehrman i startelleveren stemmer må jeg si at jeg er litt mye skuffa. Tidligere har jeg ment at man bør få på plass en noenlunde fast startellever. Da dette nå utover i sesongen pga. yo-yo-prestasjoner, skader og karantener har vist seg praktisk umulig å få til, hvorfor ikke få inn et par nye koster eller tre?

Stort verre enn en god del av det vi har sett av våre etablerte spillere i enkelte av de siste kampene skal det mye til å prestere vel?

 Jeg sier til trener`n: Kjør på! Gi ungt blod sjansen. Start med Elvestad. Start med Trulsen. Ikke sitt og vent på at de kanskje skal komme til å kanskje vise sitt fulle potensiale i en kanskje noe uinspirerende 2. divisjon! Greit nok at de i utgangspunktet ikke er gode nok. Men hvem f##% har vist seg gode nok i år da?

Slik det nå har blitt har vi lite å tape på hvertfall å prøve.

 

Kasey Wehrman! En mann for framtiden!

---------------------------

dommær a' dommær!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 jun 09, 20:58

Jeg forstår ingenting om Borges ikke nå kan plasseres der han hører hjemme: på midtbanen.

Ellers bør Gardar, om han er skadefri, være førstevalg på topp.

Litt usikker på hvem som bør spille ved siden av Borges sentralt på midten: Ramberg, Elvestad eller Wehrman. Er fristet til sistnevnte, fordi han er sterkest av de tre defensivt, men er også fristende å gi Elvestad sjansen...


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 23 jun 09, 22:44

Kjære vene- dette er nå vel ikke tiden til å gamble med Elvestad og Trulsen i førsteelveren synes dere.

Denne kampen må bare vinnes og vi må stille med vårt sterkeste og mest erfarene lag .

Wehrman er naturligvis den beste vi har som defensiv midtbane og MÅ inn. (Eneste grunn til at han ikke er med lenger er at han er for KOSTBAR for oss (FFK) ).

Dette bør bli 1. elveren  (Hørte dette med Gardar som midtstopper og tente øyeblikkelig).

 

                                                                FFK - LYN  2 -0  (2 mål av Everton).

 

                                                                                  Bråthen

                         Askar                                 Gardar                          Piroija             Thomassen

                         Ramberg                      Wehrmann                     Borges                     Kvisvik

                                                                 Everton                        Tegstrøm

---------------------------

theiv


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 23 jun 09, 22:56

Opprinnelig postet av Patrioten

Tegstrøm og Kasey starter i morgen, dette i følge Radio Fredrikstad. Everton blir vraket, for håpe at han blir ute en stund, vi er ikke tjent med å ha spillere med kiippekort, når de ikke klarer å prestere. Noe to mål på 15. kamper beviser. Synes det er viktig la andre få sjansen til å score og la det bli en konurranse om spissplassene

Så hvem skal skaffe sjansene for Tegstrøm? Målene han scorer er jo stort sett på retur fra 2 meter eller ved at ha blir truffet av ballen.... Nei, den fyren bør få så lite spilletid som mulig, så kanskje hn tar hintet og forsvinner!

Everton er så å si den eneste som klarer å skape noe, da sier det seg selv at han MÅ starte! Borges MÅ også spille på midten, ellers har vi jo Tippeliganes dårligste midtbane. La han få den rollen han har på landslaget, da virker det jo som om han kommer på farlige løp bakfra hele tia i tillegg til at vi trenger den fantastiske pansingsfoten hans! 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jun 09, 23:09

Opprinnelig postet av Gardarson
Så hvem skal skaffe sjansene for Tegstrøm? Målene han scorer er jo stort sett på retur fra 2 meter eller ved at ha blir truffet av ballen.... Nei, den fyren bør få så lite spilletid som mulig, så kanskje hn tar hintet og forsvinner!

Ikke helt enig i den vurderingen. Han kan da meget vel skape sjanser på egenhånd, og de målene jeg husker best (dog ikke så mange å huske) så har det vært mål som var langt fra ferdigscora da han fikk ballen. Éverton kommer til langt flere sjanser enn Tegan, men setter jo svært få av dem. Med Kvisvik på venstrekanten, så kan svensken få baller i bakrommet og ta med seg ballen videre. Med Celso Borges litt mer offensivt på midtbanen, så kan kanskje han begynne å servere spissene med pasningsfoten sin også.

Det som taler i mot Tegström er derimot at han er ræva hver gang han får sjansen fra start, og ser ut til å fungere best mot slitne forsvarere når han blir byttet inn i kampene.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 23 jun 09, 23:48
Endret: 23 jun 09, 23:48
Endret av: Nugattistjerna

Borges på midten og la Tegstrøm få sjansen. Ellers er jeg så sinnsykt nervøs for kampen - dette er en kamp som bare MÅ vinnes


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jun 09, 08:25
Endret: 24 jun 09, 08:33
Endret av: keiko99

fb.no Han har aldri spilt i forsvaret før, men i kveld kan FFK-spissen Gardar Johannsson (29) få sin ilddåp som Raio Piirojas (29) stoppermakker.

fb.no I kveld får "Tegan" sjansen på topp mot Lyn

Da blir laget sånn: Staw

askar,gardar,raio,Jokke (Joachim Thomassen)

barsom,ramberg, vet ikke ?, kvisvik

borges og tegan

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 jun 09, 09:40
Endret: 24 jun 09, 09:41
Endret av: kanogvetalt

Håper inderlig ikke Wehrman blir valgt på midtbanen. Har bedre tro på en motivert Elvestad enn en dvask og umotivert Wehrman til å hamle opp med Gustavinho.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 jun 09, 09:46

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Håper inderlig ikke Wehrman blir valgt på midtbanen. Har bedre tro på en motivert Elvestad enn en dvask og umotivert Wehrman til å hamle opp med Gustavinho.

Enig, men er redd det blir Wehrman Frown


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jun 09, 09:56

spørs om klubben tørr og satse på evestad. Jeg mener det er smart...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 158

Lagt til: 24 jun 09, 10:07

Lynraske og plasseringssikre Gardar som midtstopper.

Herreminhatt.

Jeg håper han gamle mannen med det lange hvite skjegget ser i nåde til oss (julenissen altså).

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På nest øverste rad, rett ovenfor 16-meter'n.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 24 jun 09, 10:09

Skjønner ikke problemstillingen! Vi har en av landets beste midtbanespillere, men skal bruke ham på topp når vi som mest trenger ham på midten? Han bør jo være selskreven sentralt, så kan heller Elvestad eller Kasey ta plass ved siden av ham. Da kan vi også bruke Everton på topp, idioti å benke ham nå!

Hvorfor skal FFK alltid omrokkere mest mulig på laget og bruke spillere på uvante posisjoner når det finnes bedre alternativ??


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jun 09, 10:11

Klubben tør helt sikkert satse på Elvestad. Spm er om det er riktig idag? Jeg har ihvertfall ett håp om å se en revansjelysten Wehrman i godt gammelt slag idag. Og når sant skal sies var både spillet og resultatene bedre tidligere i sesongen enn dem har vært i det siste uten Wehrman. Selvom verken Wehrman eller spillet var mye å skryte av tidligere i sesongen heller...



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24