Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Fredrikstad - Lyn: 24 juni

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Fenrisulven

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 22 jun 09, 12:10

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Prøver meg på dette laget:

                                       Bråthen(virket trygg mot Molde og Staw spiller uten selvtillit)

Czwartek       Wehrmann(liker det ikke, men tror det er det beste alternativet) Piroija     Thomassen

Askar                     Ramberg                              Borges                        Kvisvik

                                    Everton                              Trulsen

Da må Wherman få klar instruks på å måke ballen så langt opp han kan hver gang han får den i beina. Kan ikke ta sjansen på horrible tversoverpasninger på midtstopperplass - det blir enda farligere enn på deffensiv midtbaneplass.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 jun 09, 12:15

Nå er vel Wehrman MYYE tryggere enn Piiroja med ballen i bena da. Smile


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 jun 09, 12:21

Tja, ikke i den formen Kasey har vist. Har nesten mere trua på Pål i midten der bak jeg..

---------------------------

Heia FFK


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 22 jun 09, 13:50

Dette midtstopperproblemet kommer vel til å forfølge oss resten av høsten - hvis det ikke mirakuløst nok kommer forsterkninger i sommer. Det er ikke mulig å unngå skader og suspensjoner. Burde én spiller midlertidig "delomskoleres" til midtstopper, og i tilfelle hvem? Hva med Thomassen, hvis Wallace snart er tilbake?

En annen ting: Gerrbrand får vel lønn i klubben ut juni. Det hadde saktens vært bruk for ham som back-up denne uka, hvis han ikke er skadet da.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På nest øverste rad, rett ovenfor 16-meter'n.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 jun 09, 13:59

Opprinnelig postet av Anders Strand

En annen ting: Gerrbrand får vel lønn i klubben ut juni. Det hadde saktens vært bruk for ham som back-up denne uka, hvis han ikke er skadet da.

Gerrbrand er ikke skadet. Han spiller dessuten for Hammarby, og har nok allerede flyttet hjem. Wink


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 22 jun 09, 14:15

Klar over det, men overgangen er vel ikke før 1. juli.

Nå ja. Det blir vel et lag på onsdag også. Og selvsagt skal vi møte opp, med håp i hjertet ... enda en gang.

 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På nest øverste rad, rett ovenfor 16-meter'n.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jun 09, 14:32

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 22 jun 09, 16:25

Opprinnelig postet av Anders Strand

Dette midtstopperproblemet osv....

Når vi snakker om midtstoppere, er det noen som har innsikt i skadene til Ophaug og Shabani. Hvor lenge blir de borte? Og hvor lenge må vi klare oss uten Vidar? 1 kamp? 2 kamper?

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 jun 09, 16:59

Jeg har også lurt på hvor lenge Shabani og Ophaug er ute. Shabani sin skade var tydeligvis verre enn antatt, mens Ophaug har vel et par mnd igjen kanskje??

Hva med denne Joakim Eyde? Når ankommer han klubben? Vil det bli aktuelt med han på a-laget i år tro? Man kan jo håpe siden vi har fått "ny" trener.

Vidar Martinsen får én kamps karantene, den saken er helt sikker.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jun 09, 18:22

Direkte rødt kort, blir nok to kamper.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 jun 09, 18:29

Opprinnelig postet av Patrioten

Direkte rødt kort, blir nok to kamper.

At man får rødt kort betyr ikke at man får to kampers utestengelse uansett.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 09, 20:06

Dommer       Dag Vidar Hafsås, SAUPSTAD
Assistentdommer 1     Roe Vidar Lien, ELNESVÅGEN
Assistentdommer 2     Dag Roger Nebben, ELVERUM
4. dommer     Mads Ahlsen, BORGENHAUGEN
Dommerveileder     Håkon Bondal, TØNSBERG

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jun 09, 20:12

Tipper begge to får èn kamps karantene hver.

Martinsen sin er ikke med vilje(ser det ut som), pluss at han går rett av banen.

Om Helgerud skriver i sin kamprapport at Gashi får gult kort nummer to på grunn av armbevegelser, tror jeg Gashi kun får èn kamps karantene. Om han derimot snakker på seg to gule er jeg usikker.. Men jeg tror uansett han kun får èn kamp.

Han gikk jo også rett av banen uten videre protester. Den "applausen" han kom med var vel til publikum også- ikke til linjemannen som det sto i flere medier? Mener at jeg så det på tv-bildene hvertfall, men kan hende jeg husker feil.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 jun 09, 20:52

Opprinnelig postet av Patrioten

Direkte rødt kort, blir nok to kamper.

Nå er det forskjell på direkte rødt kort for å ta ballen med hendene som bakerste mann, og en evt grusom nedslaktning med knotter i knehøyde midt på banen Patrioten.

Når fikk en spiller sist to kampers karantene for det Vidar gjorde? Det var en reflekshandling, en helt uskyldig sak. Og ja, han fikk sin straff, godtok den, og løp i garderoben. Eksemplarisk oppførsel.

Jeg er villig til å sette en del tusenlapper på at Vidar får én kamps karantene.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 22 jun 09, 21:27

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg har også lurt på hvor lenge Shabani og Ophaug er ute. Shabani sin skade var tydeligvis verre enn antatt, mens Ophaug har vel et par mnd igjen kanskje??

Jan Tore trente med jr-laget idag , og var overraskende frisk.. selv om han ikke var helt fornøyd med formen selv...

Tror ikke det er så alt for mange ukene før han er klar for spill igjen..

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 jun 09, 21:33
Endret: 22 jun 09, 21:34
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg har også lurt på hvor lenge Shabani og Ophaug er ute. Shabani sin skade var tydeligvis verre enn antatt, mens Ophaug har vel et par mnd igjen kanskje??

Jan Tore trente med jr-laget idag , og var overraskende frisk.. selv om han ikke var helt fornøyd med formen selv...

Tror ikke det er så alt for mange ukene før han er klar for spill igjen..

Aaaah, gledelig! Skal bli godt med trygge Jan Tore tilbake, nå er det mye kåbbåj og indianer i bakre firer.

Godt å se at FFK fortsetter sin hospiteringsordning forresten. Wink


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 jun 09, 15:09

Noen som har vært på noe trening idag? og fått øye på noe som kan ligne en startoppstilling. Mulig det kun har vært rest trening. Men en skulle jo tro det har blitt kjørt en del shadow trening, da omtrent hele sentrallinja vil være nykomponert. Har jo ikke vært helt fjellstøtt deffensivt i det siste heller...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jun 09, 17:36
Endret: 23 jun 09, 17:37
Endret av: Patrioten

Tegstrøm og Kasey starter i morgen, dette i følge Radio Fredrikstad. Everton blir vraket, for håpe at han blir ute en stund, vi er ikke tjent med å ha spillere med kiippekort, når de ikke klarer å prestere. Noe to mål på 15. kamper beviser. Synes det er viktig la andre få sjansen til å score og la det bli en konurranse om spissplassene


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 jun 09, 17:39

Er Gardar klar? Håper det..

Får håpe Tegan fortsetter der han slapp mot Ranheim..

Kasey på midten eller stopper?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jun 09, 17:40

Erstatter Gashi på midten.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f