Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Molde - Fredrikstad 2-0

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 jun 09, 20:20

hvor er spillesystemet......jeg ser kun støttepasninger etter støttepasninger og gjerne en 4-5 trekk i forsvarsrekka før det kommer et langt oppspill.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 jun 09, 19:59

Neste år:

Follo-FFK i Adecco, og FFK2-Selbak i 3.divisjon.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 jun 09, 20:00

Har vel aldri vært så skuffet siden vi rykket opp som jeg er nå.
Veldig spent på hva vårt eminente styre spekket med lokalpolitisk erfaring gjør med dette, unnfallenhet er vel det beste tipset.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jun 09, 20:03

Mot Lyn blir det årets minst besøkte hjemmekamp. Tipper 7-8000. mennesker.

Tipper de fleste er lei falske forhåpninger og at spillerne skal skjerpe seg


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 21 jun 09, 20:00

Og til de som trøster seg med at vi møtte et av TLs topplag: Molde spilte faktisk temmelig ræva i dag. Rosenborg hadde valsa over oss med et tosifret tall. Når det gjelder Gashi: Han er en dustemikkel og en sutrepave, og skaper problemer for laget sitt. Aune: Mulig spillerne liker ham (???) Men det må i så fall være fordi han behandler dem som små persilleblad. Det var ikke mye Rekdal i kommentarene Aune hadde om Gashi etter kampen. Tror rett og slettt mannen ikke har stake nok til å være vår hovedtrener. 

Framover: Eneste glede er at TL er utvida til 16 lag. Hvis ikke hadde dette gått rett ned. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 jun 09, 20:03

Opprinnelig postet av Espen

Framover: Eneste glede er at TL er utvida til 16 lag. Hvis ikke hadde dette gått rett ned. 

Så du mener at det ikke går rett ned med dette spillet selvom det er 16 lag i serien?


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 jun 09, 20:08

Dette var et overraskende resultatFrown. Innse det: FFK er et bunnlag. Er vel ikke så mye mer å diskutere. Glem kampen og sats liv og helse på å slå Lyn og Bodø i de to neste kampene.

 


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 21 jun 09, 21:16

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Espen

Framover: Eneste glede er at TL er utvida til 16 lag. Hvis ikke hadde dette gått rett ned. 

Så du mener at det ikke går rett ned med dette spillet selvom det er 16 lag i serien?

Ja, faktisk nekter jeg å tro at vi kan rykke ned, nå som vi har to lag til å ha bak oss. Selv om vi spiller ræva for tiden, så er vi såpass gode hjemme, at jeg tror vi skal hanke inn nødvendige poeng for å berge oss. Men vedde 10.000 spenn på det? Nja.....

 


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 21 jun 09, 20:28

Opprinnelig postet av Espen

Framover: Eneste glede er at TL er utvida til 16 lag. Hvis ikke hadde dette gått rett ned. 

Går ikke an å trøste seg med det! Det spiller egentlig ikke noen rolle heller for med det spillet som presteres ute på banen om dagen så hjelper det ikke om det er 16 lag i TL, det lukter Adecco lang vei!

Forundrer meg ikke om jeg sitter på stadion og ser FFK tape hjemme for Lyn på onsdag! Så dårlig er det nå... Æsj!!!

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 jun 09, 20:00

Idag er jeg fky forbanna, og har fortsatt ikke hissa meg ned, så hvis det kommer mye dritt her nå, så får dere skylde på det.. Jeg syns vi er elendige fremover og bakover.. Lasse Staw gjorde en feil idag IGJEN og bør kanskje byttes ut, forover skaper vi nesten ingenting og når vi skaper noe blir ballen tilslutt rota bort i intet.

Gashi begynner jeg å bli drittlei, fortsetter å kjefte etter det gule kortet, da må det ende i rødt da vettu! Han har bare godt av det, syns han har vært tåpelig i hele sesongen.

Hva Barsom anngår, så kan dere sende den oppblåste langhårete diego maradona kopien tilbake til Sverige for min del.. Elendige cornere og elendige pasninger i hele kampen.

Nå vil jeg at FFK tar et skikkelig oppvaskmøte der nede og spørr hva spillerne virkelig vil, om de vil spille i Tippeligaen, for det her, det er noe av det dårligste, elendigste og rævaeste jeg noensinne har sett.. Jeg er flau, og deppa og forbanna lei av å se laget vårt spille som de gjør om dagen.. Og tror det fortsetter sånn her fremover..

For å si det sånn.. de overbetalte døgnikerne der nede har godt av ett år i 1 divisjon..

Som sagt, nå er jeg sur og lei og skriver mye usaklig her.. Men noe bør gjøres der nede før det blir for seint, for nå går det ikke på uflaks lenger, men på vilje, tæl og innsats om å spille for den rød hvite drakta!

Takk for meg, går og tar meg en gravøl..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 jun 09, 20:00

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Magnum

Ett minutt igjen nå, så trur jeg at jeg skal prøve å glømme FFK fram til neste kamp (minst), gitt! Så kan dere få diskutere BRH, Grönhagen og TKK i fred her inne mens underbevisstheten min håper på skjerpning et eller annet nødvendig sted...

hehe enig, jeg personlig skal forsøke å glemme  med å se Brasil banke hatlag nummer 1 Italia

I og for seg ingen dårlig idé, det! Smile

Signing off,
Magnum

---------------------------

Hater hat!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 jun 09, 20:11
Endret: 21 jun 09, 20:14
Endret av: FFK1903

mener å huske at han sa til reporteren i pausen, vi går for å få med oss et poeng.

Er det motivasjonen han sprer om seg med i garderoben og før kamp ! Det var jo slike holdninger landslagstrenerene før Drillo hadde.

Det blir mer og mer tydelig at han er feil mann. Hvordan kunne ha starte med Ramberg nok en gang, som alle så skulle han vært tatt av etter 5 minutt.

Nå må vi få på plass et defensivt anker som binder laget sammen.

Hva med hans evne til å syke ungutter ned, det er jo  det som skjer når Wehrman settes inn isteden for Elvestad.

og Werhman ikke leverer nok en gang.

Rød kort til både Gashi, MArtinsen og Aune

Mod: Slengte innlegget inn her, ettersom det er relatert til kampen og neppe nødvendig med helt ny tråd.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 jun 09, 20:33

Opprinnelig postet av tomroar

Nå må vi få på plass et defensivt anker som binder laget sammen.

Hvem da? Vi har to kandidater, nemlig Wehrman og Elvestad. Hente inn en ny spiller kan du bare glemme.


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 jun 09, 20:39

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av tomroar

Nå må vi få på plass et defensivt anker som binder laget sammen.

Hvem da? Vi har to kandidater, nemlig Wehrman og Elvestad. Hente inn en ny spiller kan du bare glemme.

 

Var det ikke derfor vi kjøpte inn Borges ?????????


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 jun 09, 20:46

Opprinnelig postet av sklitakling

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av tomroar

Nå må vi få på plass et defensivt anker som binder laget sammen.

Hvem da? Vi har to kandidater, nemlig Wehrman og Elvestad. Hente inn en ny spiller kan du bare glemme.

Var det ikke derfor vi kjøpte inn Borges ?????????

Tanken bak kjøpet vet jeg ikke. Var vel bare et lykketreff at Karlsen visste om han og at han sa ja. Ingen i Costa Rica hadde trodd det. Nei, han ble ikke kjøpt inn som noe defensivt anker. Borges er en offensiv midtbanespiller. At han er blitt brukt som defensiv er i tilfelle i mangel på noe bedre.


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 jun 09, 20:52
Endret: 21 jun 09, 20:54
Endret av: sklitakling

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av sklitakling

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av tomroar

Nå må vi få på plass et defensivt anker som binder laget sammen.

Hvem da? Vi har to kandidater, nemlig Wehrman og Elvestad. Hente inn en ny spiller kan du bare glemme.

Var det ikke derfor vi kjøpte inn Borges ?????????

 Tanken bak kjøpet vet jeg ikke. Var vel bare et lykketreff at Karlsen visste om han og at han sa ja. Ingen i Costa Rica hadde trodd det. Nei, han ble ikke kjøpt inn som noe defensivt anker. Borges er en offensiv midtbanespiller. At han er blitt brukt som defensiv er i tilfelle i mangel på noe bedre.

 

Uansett burde vi bruke ham på midtbanen. Der er det jo katastrofalt dårlig for tiden. Ikke det at vi ruler på spiss-plass heller. Men  som offensiv midtbanespiller har han jo ofte mulighet til å komme inn i boksen også. Det her minner litt om gamle KTE-takter med å bruke spillerne på alle andre steder enn der de er best  Frown


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 jun 09, 20:11

Takk for i år , det var 6 fine år i tippeligaen. Sees i Adecco neste år.

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340