Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Molde - Fredrikstad 2-0

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 jun 09, 20:18
Endret: 21 jun 09, 20:19
Endret av: ffk-4ever

RÆVA kamp igjen................................ Gashi viser seg som den fengselsfuglen og kronidioten han alltid har vært... Staw igjen gjør det tøft for oss. Barsom er like ille som gashi omtrent idag pluss resten av hele laget er så og si fraværende.

Noen som så intervjuet med Gashi på TV2 ang. Grønhagens sykemelding? Det glise fyren satte opp lyste opp av at dette er protester innad spør du meg.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 21 jun 09, 20:19

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Noen som så intervjuet med Gashi på TV2 ang. Grønhagens sykemelding? Det glise fyren satte opp lyste opp av at dette er protester innad spør du meg.

Selvsagt er det det. Grönis er IKKE godt likt blandt flertallet av spillerne. Sånn er det bare.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 jun 09, 20:21

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Noen som så intervjuet med Gashi på TV2 ang. Grønhagens sykemelding? Det glise fyren satte opp lyste opp av at dette er protester innad spør du meg.

Selvsagt er det det. Grönis er IKKE godt likt blandt flertallet av spillerne. Sånn er det bare.

Benk alle spillerne som er med på dette, klubben kjenner garantert til dette og la de unge slippe inn


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 21 jun 09, 20:55

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Noen som så intervjuet med Gashi på TV2 ang. Grønhagens sykemelding? Det glise fyren satte opp lyste opp av at dette er protester innad spør du meg.

Selvsagt er det det. Grönis er IKKE godt likt blandt flertallet av spillerne. Sånn er det bare.

Og det vet du fordi???


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 jun 09, 21:03

Det kan godt hende verken Wenger eller Ferguson er godt likt blant flertallet av spillerene. Men det blir nok koseligere å gå på trening fremover(for dem som synes det er viktig fremover). Jeg er ikke iblant dem...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 jun 09, 20:28

For meg var dette nok et eksempel på hva som har mangla FFK i år. Spillere som har bretta opp ermene og stått på.

Spillere som etter sølvet i fjor trodde de var stjerner i egne øyne, samt i enkelte supportere sine. Derfor når krav om jobbing ble satt på dagsorden, begynte det jeg vil kalle for "sabotering" eller en gå sakte aksjon som de fikk sympati for av  altfor mange.

For meg står Raymond kvisvik som eksempel på en person som forsto han treneren krevde jobbing, han begynte å jobbe helt fram til treneren ble sjukemeldt (Jfr. 2 siste kamper mot de forgående).

Tom Freddy Aune framstår ( for meg) som en snill, grei , høflig  og "vel dressert" mann, men ikke som en som kan hamle opp med "egosentriske" fotballspillere.

Kanskje begynte nedturen da de lot PMH gå til Moss og ansatte ny sportsdirektør, som virkelig klarte å sette negative spor etter seg. Hvorfor i all verden splitte opp ett team Grønhagen, Per Morten Haugen, Tom Freddy Aune og Joachim Jõnsson som virkelig beviste at de kunne dra lasset sammen,

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 21 jun 09, 21:21
Endret: 21 jun 09, 21:44
Endret av: Lemmy

Opprinnelig postet av ffk-4ever

RÆVA kamp igjen................................ Gashi viser seg som den fengselsfuglen og kronidioten han alltid har vært... Staw igjen gjør det tøft for oss. Barsom er like ille som gashi omtrent idag pluss resten av hele laget er så og si fraværende.

Noen som så intervjuet med Gashi på TV2 ang. Grønhagens sykemelding? Det glise fyren satte opp lyste opp av at dette er protester innad spør du meg.

 

Og Grønhagens sykemelding har ingenting med sykdom å gjøre. Finnes det fortsatt folk i denne byen som ikke vet hva dette dreier seg om?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 21 jun 09, 21:25

Opprinnelig postet av Tom!

Opprinnelig postet av ffk-4ever

RÆVA kamp igjen................................ Gashi viser seg som den fengselsfuglen og kronidioten han alltid har vært... Staw igjen gjør det tøft for oss. Barsom er like ille som gashi omtrent idag pluss resten av hele laget er så og si fraværende.

Noen som så intervjuet med Gashi på TV2 ang. Grønhagens sykemelding? Det glise fyren satte opp lyste opp av at dette er protester innad spør du meg.

 

Hva kan vi egentlig forvente av en kosovoalbaner? Det er faktisk en grunn for at serberne tiltet som de gjorde. ;-)

Og Grønhagens sykemelding har ingenting med sykdom å gjøre. Finnes det fortsatt folk i denne byen som ikke vet hva dette dreier seg om?

Dette her er lavmål. Sånn drittslenging kan du holde for deg selv.


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 21 jun 09, 21:28

Hva er låvmål? Gashi eller Grønhagen?

 

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 21 jun 09, 21:42

Opprinnelig postet av Tom!

Hva er låvmål? Gashi eller Grønhagen?

DU er lavmål.


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 21 jun 09, 21:47

Her er det utrolig mye lavmål og drittslenging faktisk..Dritt om etnisitet og gaterykter bør ikke leses på dette forumet,Og ang laget,DET ER NÅ VI MÅ VISE AT VI STØTTER GUTTÆNE!Det betyr alle som til en hver tid er på banen!Meninger om hvem det skal være er selvsagt lov,men trakkasering av noen av våre,som faktisk gjør sitt beste må man slutte med!Det er ikke fans verdig!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 21 jun 09, 21:51
Endret: 21 jun 09, 21:52
Endret av: Plankekæll

Helt enig med (nesten) alt du sier GodeGeir, men må påpeke en ting;

Du skriver at spillerne våre gjør sitt beste. Hmmm, den biter ikke jeg på. Gjør Gashi sitt beste når han prater på seg utvisning? Små barn oppfører seg slik, ikke en mann på 28 år.

Ellers er jeg enig i at Tom!s tirade mot raser og grupper var noe av det laveste jeg noengang har lest inne på forumet, og etter min mening burde han bli kastet ut herfra.


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 21 jun 09, 22:02

Enig at Gashi sutrer alt for mye på banen,det iriterer meg uke etter uke,Og det er lov å være sinna og oppgitt på sånt vås! Jeg tenkte mer på at de gjør sitt beste for å spille godt og vinne kamper.Ikke for å forsvare Gashi ,men han har ofte oppført seg verre enn idag..På det første kortet dra han en spøk til hoseth og ray..mens dommeren tror han protesterer,på det andre er det barsom som skriker noe lite  flaterende til dommeren som tror det er fra Gashi,pga at han veiver med hånda.Dette er jeg sikker på at Hoseth og Barsom kommer til å bekrefte.Men at han bør slutte med tullballet sitt generelt er helt klart!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jun 09, 22:09
Endret: 21 jun 09, 22:10
Endret av: Patrioten

Er ikke mye å skryte av at vi har lokale spillere, når de ikke klarer å prestere, fortsetter de slik, har de kjørt oss ned i Addeco.

Da er det bedre å ha utlendinger som kjemper og skaffer oss poeng, slik at vi ligger i toppen av Tippeligaen.

Saken fra VG angående lokale spillere. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=576320


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 21 jun 09, 22:16

Synes det er latterlig å rakke ned på alt og alle fordi man har tapt en kamp. Jeg er enig i at FFK ikke var gode i denne kampen. Dessuten var Martinsen igjen sterkt involvert i baklengsmålene. Så lenge man ikke har alternativer på benken så må forsvarsspillerne spille selv om de ikke er i form.

Men hvor mye dårligere var FFK enn ett Molde lag som ligger på 2. plass rent spillemessig?

 

En annen ting som provoserer meg er dommerene i TL. Staw fikk ikke frispark etter taklingen fra Berg Hestad. Dette har det vært en rekke lignende eksempler på. Mer profilerte TL keepere får frispark for langt mindre forseelser(f.eks Opdahl i dag).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 21 jun 09, 22:26

Opprinnelig postet av kanogvetalt

En annen ting som provoserer meg er dommerene i TL. Staw fikk ikke frispark etter taklingen fra Berg Hestad. Dette har det vært en rekke lignende eksempler på. Mer profilerte TL keepere får frispark for langt mindre forseelser(f.eks Opdahl i dag).

Det kan du jo godt mene. Jeg mener det ikke er frispark i det hele tatt. Han er høyere oppe enn Staw og vinner ballen klokkeklart. At han uheldigvis kommer borti Staw (ja, det så vondt ut) etterpå spiller ingen rolle. Hele situasjonen er dårlig keeperspill av Staw, dårlig timing.

Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg orker å begynne en ny diskusjon med deg... Wink


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 jun 09, 22:34

Kom akkurat tilbake etter å ha kost meg med å se Brasil knuse Italia, meget god måte å glemme kampen på.
Ser at hetsing og klaging har nådd nye høyder her, det ser jeg på som ett tegn på at vi alle er meget skuffet.
Derfor håper jeg ledelsen og styret tar dette på alvor og innkaller til krisemøte tidlig til uka. Nå må hele klubben se realitetene i øynene og vise hva de vil med klubben vår.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 jun 09, 22:46

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Kom akkurat tilbake etter å ha kost meg med å se Brasil knuse Italia, meget god måte å glemme kampen på.
Ser at hetsing og klaging har nådd nye høyder her, det ser jeg på som ett tegn på at vi alle er meget skuffet.
Derfor håper jeg ledelsen og styret tar dette på alvor og innkaller til krisemøte tidlig til uka. Nå må hele klubben se realitetene i øynene og vise hva de vil med klubben vår.

Enig, men jeg er engstelig for at klubbledelsen ikke har kriseforståelse i det hele tatt.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 22 jun 09, 01:36

Herregud da folkens, er det rart det blir krig her i verden? Nå må vi kunne slappe av littegrann. Hele tråden dreier seg om usaklig hets av meddebattanter. Skjerpings.

 

 

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 22 jun 09, 08:01

Opprinnelig postet av Liraren

Herregud da folkens, er det rart det blir krig her i verden? Nå må vi kunne slappe av littegrann. Hele tråden dreier seg om usaklig hets av meddebattanter. Skjerpings.

 

 

   Det startet vel med hets av enkeltspillere og trenere.  Mange usaklige og slemme sådanne.  Ha en god dag.  Satser på seier til onsdag.Laughing



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340