Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Molde - Fredrikstad 2-0

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 21 jun 09, 21:16

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Espen

Framover: Eneste glede er at TL er utvida til 16 lag. Hvis ikke hadde dette gått rett ned. 

Så du mener at det ikke går rett ned med dette spillet selvom det er 16 lag i serien?

Ja, faktisk nekter jeg å tro at vi kan rykke ned, nå som vi har to lag til å ha bak oss. Selv om vi spiller ræva for tiden, så er vi såpass gode hjemme, at jeg tror vi skal hanke inn nødvendige poeng for å berge oss. Men vedde 10.000 spenn på det? Nja.....

 


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 21 jun 09, 21:19

Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Takk for i år , det var 6 fine år i tippeligaen. Sees i Adecco neste år.

Dust!!

Kan ikke si noe annet en det når man kommer med en slik dårlig kommentar.

   Du får se det positive med det.  Vi slipper å høre han slenge dritt mot spillere og trenerteamet på stadion. Er vi heldig blir enda flere drittslengere hjemme Wink  Er sikkert veldig motiverende for spillerene å lese dette forumet.


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 21 jun 09, 21:21
Endret: 21 jun 09, 21:44
Endret av: Lemmy

Opprinnelig postet av ffk-4ever

RÆVA kamp igjen................................ Gashi viser seg som den fengselsfuglen og kronidioten han alltid har vært... Staw igjen gjør det tøft for oss. Barsom er like ille som gashi omtrent idag pluss resten av hele laget er så og si fraværende.

Noen som så intervjuet med Gashi på TV2 ang. Grønhagens sykemelding? Det glise fyren satte opp lyste opp av at dette er protester innad spør du meg.

 

Og Grønhagens sykemelding har ingenting med sykdom å gjøre. Finnes det fortsatt folk i denne byen som ikke vet hva dette dreier seg om?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 21 jun 09, 21:25

Opprinnelig postet av Tom!

Opprinnelig postet av ffk-4ever

RÆVA kamp igjen................................ Gashi viser seg som den fengselsfuglen og kronidioten han alltid har vært... Staw igjen gjør det tøft for oss. Barsom er like ille som gashi omtrent idag pluss resten av hele laget er så og si fraværende.

Noen som så intervjuet med Gashi på TV2 ang. Grønhagens sykemelding? Det glise fyren satte opp lyste opp av at dette er protester innad spør du meg.

 

Hva kan vi egentlig forvente av en kosovoalbaner? Det er faktisk en grunn for at serberne tiltet som de gjorde. ;-)

Og Grønhagens sykemelding har ingenting med sykdom å gjøre. Finnes det fortsatt folk i denne byen som ikke vet hva dette dreier seg om?

Dette her er lavmål. Sånn drittslenging kan du holde for deg selv.


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 21 jun 09, 21:28

Hva er låvmål? Gashi eller Grønhagen?

 

 


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 jun 09, 21:41

Opprinnelig postet av Tom!

Hva kan vi egentlig forvente av en kosovoalbaner? Det er faktisk en grunn for at serberne tiltet som de gjorde. ;-)

Og Grønhagens sykemelding har ingenting med sykdom å gjøre. Finnes det fortsatt folk i denne byen som ikke vet hva dette dreier seg om?

Jeg siterer forumets regler:2.3 - Personangrep, sjikane og banning

ffkupporter.net tillater ikke innlegg som er trakasserende, bevisst sprer usannheter eller som på annen måte vil oppfattes som upassende. Du skal vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre.

Moderator: Fjern dette, og gi dusten en advarsel.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jun 09, 21:42

Opprinnelig postet av Tom!

Hva er låvmål? Gashi eller Grønhagen?

DU er lavmål.


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 21 jun 09, 21:47

Her er det utrolig mye lavmål og drittslenging faktisk..Dritt om etnisitet og gaterykter bør ikke leses på dette forumet,Og ang laget,DET ER NÅ VI MÅ VISE AT VI STØTTER GUTTÆNE!Det betyr alle som til en hver tid er på banen!Meninger om hvem det skal være er selvsagt lov,men trakkasering av noen av våre,som faktisk gjør sitt beste må man slutte med!Det er ikke fans verdig!


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 21 jun 09, 21:50

...rasistiske komentarer burde bety utestengelse fra forumet etter min mening!

Det er ikke noe vi vil ha hverken her ,elller innenfor fotballen generelt.

---------------------------

Go Tottis!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jun 09, 21:51
Endret: 21 jun 09, 21:52
Endret av: Plankekæll

Helt enig med (nesten) alt du sier GodeGeir, men må påpeke en ting;

Du skriver at spillerne våre gjør sitt beste. Hmmm, den biter ikke jeg på. Gjør Gashi sitt beste når han prater på seg utvisning? Små barn oppfører seg slik, ikke en mann på 28 år.

Ellers er jeg enig i at Tom!s tirade mot raser og grupper var noe av det laveste jeg noengang har lest inne på forumet, og etter min mening burde han bli kastet ut herfra.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 jun 09, 21:53

Noen som har tenkt at en kreftsykdom kan ha psykiske virkninger? Mye møkhuer her nå...


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 21 jun 09, 21:54

Her blir Gashi beskyldt for å være "kronidiot og fengselsfugl" og jeg vet ikke hva, uten at noen reagerer.

Men så fort noen spøkefullt nevner hans opprinnelse, går rullgardina ned. Hvem er egentlig lavmål her?? ;-)))))))

Og Grønhagens situasjon er faktisk ikke "gaterykter".

For en gjeng med tapere....

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jun 09, 21:55

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Noen som har tenkt at en kreftsykdom kan ha psykiske virkninger? Mye møkhuer her nå...

Har du tenkt å dra alle her inne over samme kam? Å kalle folk for møkhuer er voksent. Omtrent på samme nivå som Gashi vil jeg tro. Undecided


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 jun 09, 21:56

Enig med Tom faktisk. Plankekæll går like langt, og sprer mer eder og galle her enn noen annen. Bedre å utestenge hanWink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jun 09, 21:57

Opprinnelig postet av Tom!

For en gjeng med tapere....

Der la du vel egget vil jeg tro. Hade bra, vi prekæs en annen gang.

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 jun 09, 21:57

Har jeg dratt alle over en kam? jeg gjentar, mye møkhuer her nå...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jun 09, 22:01

Opprinnelig postet av ffkmufc

Enig med Tom faktisk. Plankekæll går like langt, og sprer mer eder og galle her enn noen annen. Bedre å utestenge hanWink

Deg om det. Jeg går hvertfall ikke rasistisk tilverks. Hvis du mener jeg sprer eder og galle fordi jeg synes en voksen mann som Gashi oppfører seg som en tulling må du gjerne mene det. Hvis mod har lyst til å utestenge meg må de jo gjerne gjøre det, men da ligger ikke lista veldig høyt. Smile


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 21 jun 09, 22:01

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Noen som har tenkt at en kreftsykdom kan ha psykiske virkninger? Mye møkhuer her nå...

 

Dette dreier seg faktisk ikke om "psykiske virkninger". At du i det hele tatt kan antyde dette er virkelig injurierende mot Grønhagen. Skam deg.


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 21 jun 09, 22:02

Enig at Gashi sutrer alt for mye på banen,det iriterer meg uke etter uke,Og det er lov å være sinna og oppgitt på sånt vås! Jeg tenkte mer på at de gjør sitt beste for å spille godt og vinne kamper.Ikke for å forsvare Gashi ,men han har ofte oppført seg verre enn idag..På det første kortet dra han en spøk til hoseth og ray..mens dommeren tror han protesterer,på det andre er det barsom som skriker noe lite  flaterende til dommeren som tror det er fra Gashi,pga at han veiver med hånda.Dette er jeg sikker på at Hoseth og Barsom kommer til å bekrefte.Men at han bør slutte med tullballet sitt generelt er helt klart!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 jun 09, 22:08

Opprinnelig postet av Tom!

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Noen som har tenkt at en kreftsykdom kan ha psykiske virkninger? Mye møkhuer her nå...

 

Dette dreier seg faktisk ikke om "psykiske virkninger". At du i det hele tatt kan antyde dette er virkelig injurierende mot Grønhagen. Skam deg.

Javel. Hvis en leder f.eks går av fordi han føler han ikke kan gjøre en god nok jobb pga alvorlig sykdom, synes jeg det er tøft gjort. Skamme meg. Hvorfor? Fortell meg hvorfor han tredde av du da..



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24