Husk meg
Brukernavn
Passord

4. runde NM: Odd - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 07 jul 09, 16:38
Endret: 07 jul 09, 16:40
Endret av: FFK pra sempre

Jacob Sørensen spiller ikke, og Fevang hangler og er usikkerLaughing


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 07 jul 09, 16:39

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Lex

Som jeg sa før kampen mot Brann, at jeg frykter Karadas mot FFK. På lik linje frykter jeg Kovacs. Han er trøbbel for oss vær jævla gang. Gruer meg. Men om Piiroja får duellene er det kanskje greit, men vidar har ikke nubb, dessverre.

Kovacs er vel suspendert?

Det er riktig, Kenneth Dokken tar hans plass.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 07 jul 09, 19:02

Sendes denne kampen på TV?


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 07 jul 09, 22:27

Etter å ha lest at Kovacs er suspendert er sjansene for å gå videre mye større. Men uansett ser jeg Odd som store favoritter.

Har begynt å gruglede meg til Sandefjord-kampen..... Tror også spillerne er mer opptatt av den kampen. Kanskje det kan gi utslag positivt? Altså mot Odd......


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 jul 09, 22:51

Den jeg mener vi bør være mest obs på er Simen Brenne. Vi har forsvarsspillere som er elendige èn mot èn, og som misliker å få spillere mot seg i stor fart rettvendte.

Det blir svært viktig at midtbanen vår er kompakt. De kampene jeg har sett Odd, så har de prøvd(og veldig ofte fått til) å spille gjennom midtbaneleddet til motstanderne, altså at de har høye indreløpere som de trer gjennom i mellomrommet. Da er det viktig at vi har tette lagdeler og at vi ligger kompakt defensivt. Vi må hindre å skape mellomrom, for i bakrommet pleier vi å ha bra kontroll med en forholdsvis rask forsvarsfirer.

Bentley må også passes på. Ganske bra spiller.

Blir uansett spennende å se hvordan vi går ut. Velger Aune å kjøre et aggressivt press fra start, som jo lønte seg mot Brann? Det spørs vel om spillerne orker det etter den tøffe kampen i Bergen.. Jeg tipper heller vi senker laget litt og satser på å ligge kompakt, hvertfall i starten av kampen.


Davisak

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jun 09
Innlegg: 44

Lagt til: 08 jul 09, 00:42
Endret: 08 jul 09, 12:28
Endret av: Per Egil

Jeg håper og tror at vi vinner 1-3. Laget er skjerpet nå! Cool

---------------------------

Den personen som ga Svein E. Edvardsen dommerlisens skulle aldri satt sin fot i et kontor som omhandlet fotball...


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 08 jul 09, 12:17

Opprinnelig postet av Lemmy

Den jeg mener vi bør være mest obs på er Simen Brenne. Vi har forsvarsspillere som er elendige èn mot èn, og som misliker å få spillere mot seg i stor fart rettvendte.

Kan vel ikke akkurat si at dette stemte i kampen mot Brann med Huseklepp som fikk til veldig lite mot oss.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 08 jul 09, 12:52

Er det mange som skal nedover? Jeg jobber i Larvik denne uka, så tenkte meg å ta turen nedover etter jobb =)

Fungerer det greit å kjøpe billetter der nede i morra? Skal ringe kontoret der i ettermiddag, stengt nå, men kanskje noen som vet noe fra tidligere turer?

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 08 jul 09, 13:20

Går greit å kjøpe i døra!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 08 jul 09, 13:35

Spank you very much...

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 08 jul 09, 17:24

Hvor kan man se denne kampen?

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 08 jul 09, 17:36

Hei,jeg har vært i kontakt med FFK idag fordi Tv2 zumo ikke skulle sende kampen,og dette bryter jo med hva som ble lovet da jeg kjøpte bortekampkortet.etter en lang dags forhandlinger med zumo har de fått på plass visning!De manglet foreløpig komentator..,men får nok det på plass også!All ære til FFKs medieansvarlige Thomas Torjusen!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 jul 09, 17:41

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Kan vel ikke akkurat si at dette stemte i kampen mot Brann med Huseklepp som fikk til veldig lite mot oss.

Hvor mange ganger var Huseklepp rettvendt mot oss da? Veldig få.

Grunnen til det var at FFK var gode til å stresse Brann, pluss at Brann var forferdelig dårlige i pasningsspillet sitt. I tillegg er Raio Piiroja god til å bryte foran når det spilles opp på feilvendt spiss i møte.

Det Odd derimot er gode på, er å spille gjennom indreløperne sine i mellomrommet mellom motstandernes midtbane og angrep, og det blir noe helt annet. En indreløper som kommer i stor fart er noe helt annet for forsvaret enn en spiss som spilles opp.

Vet ikke om du husker kampen mot LSK? Da viste vel stopperne våre at de er elendige som 1F og at de misliker rettvendte spillere i stor fart mot seg..


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 08 jul 09, 18:02
Endret: 08 jul 09, 18:03
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Lemmy

Hvor mange ganger var Huseklepp rettvendt mot oss da? Veldig få.

Grunnen til det var at FFK var gode til å stresse Brann, pluss at Brann var forferdelig dårlige i pasningsspillet sitt. I tillegg er Raio Piiroja god til å bryte foran når det spilles opp på feilvendt spiss i møte.

Akkurat, det er jo nettopp mitt poeng. Og få i Tippeligaen er så god en mot en som Huseklepp er. Og hvem andre enn Simen Brenne og muligens Bentley er egentlig god en mot en hos Odd? Ingen vil jeg si rimelig bastant.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 jul 09, 18:03

Bentley.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 08 jul 09, 18:05

Opprinnelig postet av Lemmy

Bentley.

Som uansett ikke er bedre enn Huseklepp, ser ikke helt den store trusselen her. Odd er først og fremst et godt LAG, og kan neppe sies å være farlige en mot en.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 08 jul 09, 19:57

Opprinnelig postet av GodeGeir

Hei,jeg har vært i kontakt med FFK idag fordi Tv2 zumo ikke skulle sende kampen,og dette bryter jo med hva som ble lovet da jeg kjøpte bortekampkortet.etter en lang dags forhandlinger med zumo har de fått på plass visning!De manglet foreløpig komentator..,men får nok det på plass også!All ære til FFKs medieansvarlige Thomas Torjusen!

Så det betyr at vi som betaler for TV2 Sport kan glemme og se kampen?


Khan11

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mar 09
Innlegg: 20

Lagt til: 08 jul 09, 20:02

vis dere går på tv2 sumo så går d på kampsenter så er Odd- FFK oppført og skal vises 19.00 imorra....


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 jul 09, 20:44

Mener du da at kampen vises på tv2sport 1?

---------------------------

Heia FFK


Khan11

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mar 09
Innlegg: 20

Lagt til: 08 jul 09, 20:53

det vet jeg ikke fordi jeg ser kampene på nett ,men den skal vises i morra på tv2 sumo da regner jeg med at den kommer på tv 2 sport...



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24