Husk meg
Brukernavn
Passord

En eventuell ny trener

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 19 jun 09, 09:53

Hva ønsker vi av en eventuell ny trener.

PÅ kort sikt ut sesongen kunne jeg ønske meg Nordli, han er vel snart ledig pga dårlig økonomi. Om ikke kan han sikkert løses ut av kontrakten med Kongsvinger. Om klubben ikek har økonomi bør Plankehaugen starte en krone rulling til dette formålet, jeg er klar.

Aune tror jeg ikke bør være hovedtrener, syntes det var like mye mangel på kampledelse i går som under Grønhagen. Ser ut som enkelte har klippekort uanhegngig av prestasjoner, bytter kommer altfor sent igjen.

Han passer nok beste som reserve trener i mange år.

Neste trener bør være en ala Berg i LSK, en som har noen vyer og kan videreutvikle yngre spillere og lage et spillermønster.

 


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 jun 09, 10:02

Opprinnelig postet av tomroar

Neste trener bør være en ala Berg i LSK, en som har noen vyer og kan videreutvikle yngre spillere og lage et spillermønster.

Ikke bare ala, neste trener bør være Henning Berg :)

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 jun 09, 10:25

Som nevnt i en tidligere tråd; Skulle vi mot formodning få en ny trener av ulike grunner, kunne jeg tenke meg;

Tor Thodesen som Hovedtrener og resten av støtteapparatet som det er.
Bengt Eriksen som Sportssjef
TKK som sjefsspeider og Jokke som høyre hånd!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 jun 09, 10:48

Fri meg for Tor ThodesenMoney mouth

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 19 jun 09, 11:36

For det første er Grönhagen sykemeldt, og man kan ikke ansette noen fast i hans stilling. For det andre er nok Aune det eneste alternativet FFK har råd til nå. Er nok bare å slå seg til ro med det.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 19 jun 09, 11:42

Kan ikke tenke meg at det blir hentet inn en ny trener dersom Grønis ikke kommer tilbake.. Klubben har ikke penger, og er avhengig av ekstern hjelp dersom man skal hente en ny trener.. 

Så da får vi håpe Tommy fikser jobben


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 19 jun 09, 11:46

Opprinnelig postet av Planken

Opprinnelig postet av tomroar

Neste trener bør være en ala Berg i LSK, en som har noen vyer og kan videreutvikle yngre spillere og lage et spillermønster.

Ikke bare ala, neste trener bør være Henning Berg :)

 

Hva skal vi gjøre de fem åra i mellom før Berg er ferdig i Lillestrøm og kanskje fått prøve seg i en svensk eller dansk klubb?

Lite sannsynlig.

Hvis, og bare hvis det viser seg at Grønhagen gir seg, tror jeg et mer REALISTISK navn vil være f.x. Kåre Ingebrigtsen. Ikke sagt at han er min store favoritt, men tror han kunne gjort det bra. Virker som en ok fyr også. Står for artigfotball. Det ble vist i fjor.

---------------------------

dommær a' dommær!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 19 jun 09, 11:56

kronerulling må til om det ikke er midler, tror det kunne være greit med en midllertidig trener, ellers tror jeg det kan se stygt  ut.

Håper Plankahaugen tar initiativ til dette om ikke klubben  har penger.

Jeg er ihvertfall med: stiller med 5000,-


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 19 jun 09, 12:15

Mons Ivar Mjelde

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 jun 09, 12:17

Opprinnelig postet av Svein

Mons Ivar Mjelde

Gud forby...!!!  Yell

---------------------------

You`ll never walk alone...


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 19 jun 09, 12:22

Rune Skarsfjord?

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 jun 09, 12:25

Tror vi bare skal være glade for å ha så dyktig assistent (nå hovedtrener mest sannsynlig)

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 jun 09, 12:33

TFA er flink han, men tror det er litt tidlig og at oppgaven blir litt for stor...!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 jun 09, 12:44

Nå skal ikke jeg akuratt si at Tom Freddy skal samenlignes med topptrenere og FFK med toppklubber, men se på Barca før denne sesongen, de lot en lokal gutt fra egene rekker få muligheten, litt treig start, men etterhvert så begynte det jo å gå aldri så bra. La nå Tom Freddy få prøve, han rår over ett godt mannskap med både talent og erfaring som med de rette justeringene kan gjøre det veldig bra. Må bare sørge for at gutta begynner å dra i samme retning, få justert hodene deres rett også tror jeg resultatene vil komme.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 jun 09, 12:47

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Nå skal ikke jeg akuratt si at Tom Freddy skal samenlignes med topptrenere og FFK med toppklubber, men se på Barca før denne sesongen, de lot en lokal gutt fra egene rekker få muligheten, litt treig start, men etterhvert så begynte det jo å gå aldri så bra. La nå Tom Freddy få prøve, han rår over ett godt mannskap med både talent og erfaring som med de rette justeringene kan gjøre det veldig bra. Må bare sørge for at gutta begynner å dra i samme retning, få justert hodene deres rett også tror jeg resultatene vil komme.

Kanskje..? Men det kan bli en stor og kostbar risiko å ta....

---------------------------

You`ll never walk alone...


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 jun 09, 13:17

Opprinnelig postet av Grasrota

Opprinnelig postet av Planken

Ikke bare ala, neste trener bør være Henning Berg :)

Hva skal vi gjøre de fem åra i mellom før Berg er ferdig i Lillestrøm og kanskje fått prøve seg i en svensk eller dansk klubb?

Lite sannsynlig.

 

Selvsagt er det lite sannsynlig, egentlig ganske urealistisk. Men like fullt mitt ønske ;)

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 19 jun 09, 13:22

 

Bare vi slipper Tor Todesen så er jeg fornøyd. Jeg orker ikke selvgode trenere med kjempeego. De har vi hatt før med dårlig resultat.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 jun 09, 13:37

Opprinnelig postet av tomroar
PÅ kort sikt ut sesongen kunne jeg ønske meg Nordli, han er vel snart ledig pga dårlig økonomi. Om ikke kan han sikkert løses ut av kontrakten med Kongsvinger. Om klubben ikek har økonomi bør Plankehaugen starte en krone rulling til dette formålet, jeg er klar.

På kort sikt - sikkert en fin løsning. Men hva tror du skjer om Nordlie imponerer resten av sesongen og klarter til en finfin fjerdeplass eller noe. De lar en som reddet klubben få "sparken" og henter en annen trener? De fleste blir så blendet av den umiddelbare effekten Nordlie gjør med laget at de ser blindt på de langsiktige faresonene han har. Jeg frykter i hvert fall at en snuoperasjon fra Nordlie denne høstsesongen vil gjøre at styret gir mannen en langtidskontrakt og ødelegger hele klubben.

Hvis det var misnøye i spillergruppa med Grönhagen som trener, så blir det peanuts sammenlignet med hva Nordlie kommer til å stelle i stand. Det blir litt som å kjøpe en Lamborghini til 2 millioner og finansiere det med et forbrukslån. Utrolig gøyalt til å begynne med, før du skjønner hvilken pris man egentlig betaler for moroa.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 jun 09, 14:25

Eneste som er sikkert er at den nye treneren ikke får noe godt ettermæle når han drar uansett. Eggen fikk oss fra driten og opp i Tippeligaen og avsluttet med cupgull, for mange ikke godt nok. Grønhagen fikk først en 8 plass og deretter en sensasjonell og overraskende sølvmedale. Alikevel ble hodet hans ropt på før sesongstart...

    Eller jo, den nye treneren har en mulighet. The Double 4 år på rad, med spillere kun under 20 år, og alle fra Fredrikstad. Da vil jeg tippe at 80% her inne er fornøyd...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 19 jun 09, 14:48

Det skal du ikke være sikker på. Wink

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24