Husk meg
Brukernavn
Passord

Grönhagen sykemeldes på ubestemt tid

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 16 2

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 16 jun 09, 20:32

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Merkelig åssen folk vender kappa etter vinden. Flesteparten her inne har genierklært Grønis til de grader. Men nå, tupp i ræva og rett ut. Må jaggu le av dette.

Rune, jeg har ALDRI gjort Grønhagen til supermann. Jeg har kritisert ofte,men fått mye dritt tilbake. Står forsatt for at han ikke er en god trener. Meget svak pedagogisk overfor mennesker og det er alment kjent fra tidligere klubber. Topp resultat første året og så bånn.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 16 jun 09, 20:33

Opprinnelig postet av Plankekæll

To drita fugler hvertfall.

Jørn Andersen skal trene et lag i BUNDESLIGAEN neste sesong. Han kan vi glemme. Det er heller ikke sikkert det hadde vært rett mann for jobben. Helt umulig å si.

He-He, jeg hadde det bare morro!

Men seriøst; Er tiden inne til å få nytt blod på trenersiden framfor kontinuitet med Grønis? G. virker umotivert og sliten for tiden.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 16 jun 09, 20:38

Opprinnelig postet av Willy Renè

Men seriøst; Er tiden inne til å få nytt blod på trenersiden framfor kontinuitet med Grønis? G. virker umotivert og sliten for tiden.

Ja, jeg mener tiden er inne. Men det hadde vært en stor fordel om en ny trener allerede hadde vært spikret. Jeg har ikke helt sansen for assistenttrener som hovedtrener, og assistenten til assistenttreneren som assistenttrener. (Dæsjken, den setningen var jeg fornøyd med!).

Som sagt tidligere hadde det vært knall med en trener som vil inkludere de beste juniorene mye mye mer!

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jun 09, 20:39

Opprinnelig postet av 1947modell

 Topp resultat første året og så bånn.

Synes Sølv andre året var ganske sterkt jeg da..


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 16 jun 09, 20:48

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Plankekæll

To drita fugler hvertfall.

Jørn Andersen skal trene et lag i BUNDESLIGAEN neste sesong. Han kan vi glemme. Det er heller ikke sikkert det hadde vært rett mann for jobben. Helt umulig å si.

He-He, jeg hadde det bare morro!

Men seriøst; Er tiden inne til å få nytt blod på trenersiden framfor kontinuitet med Grønis? G. virker umotivert og sliten for tiden.

Tøff tid han har hatt med sykdom. Det går sikkert mye energi med rundt dette. Det tar lang tid og mange prøver før en eventuelt er sikker på at dritten er borte. Men FFK er ikke tent med slappe trenere og omgivelser. Tror ikke Aune er rette mann før om et par tre år.............,10 minutter har gått i telefon, hold dere fast, Ole Bjørn Sundgodt, det må være kødd,men mannen i den andre enden er som regel godt informert. Det handler om ungdomsatsning mener han. FFK er kommet til et veiskille.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 jun 09, 20:49

Opprinnelig postet av Liraren

"Hæ Grønhagen?"  "svar?" "er spillerne blitt orientert?" "svar?". Faen, kommer til å bli sånn helvetes presseleven igjen da" Jaja, vi prates Tom. Det var det jeg hørte, eller hvertfall tror jeg hørte:)

 

For meg høres det ut som om Grønnis har gjort noe. Tror nok ikke det hadde blitt "presseleven" hvis en trener måtte gå for svake resultater....

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 16 jun 09, 20:51

Jeg er enig i at FFK står ved et veiskille. Virker som om de er gode til å hente talenter nå. Så gjelder det å utvikle de, noe FFK ikke er alt for gode til, selv om vi har fått opp noen i de senere årene.

Men Ole Bjørn Sundgodt? Det håper jeg virkelig ikke. Da kan vi heller ta Normark...... Og det sier vel litt.

---------------------------

Fredd


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 16 jun 09, 20:52

Opprinnelig postet av Bob Page

For meg høres det ut som om Grønnis har gjort noe. Tror nok ikke det hadde blitt "presseleven" hvis en trener måtte gå for svake resultater....

 

Det var min tanke også....

---------------------------

Svaberget for alltid!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 16 jun 09, 21:02
Endret: 16 jun 09, 21:07
Endret av: schpa84

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Merkelig åssen folk vender kappa etter vinden. Flesteparten her inne har genierklært Grønis til de grader. Men nå, tupp i ræva og rett ut. Må jaggu le av dette.

Rune, jeg har ALDRI gjort Grønhagen til supermann. Jeg har kritisert ofte,men fått mye dritt tilbake. Står forsatt for at han ikke er en god trener. Meget svak pedagogisk overfor mennesker og det er alment kjent fra tidligere klubber. Topp resultat første året og så bånn.

Haha. Så sølv i andre sesongen var et drittresultat? Før Grønis kom hit var vi i bunnstrid hvert år. Dersom dette stemmer er jeg enda mer flau over FFK. Finnes det en klubb i Norge med mer rot i styre og stell? Lover bra for kontinuiteten. Det er så klassisk. Tror nok problemene til klubben stikker langt dypere enn valget av trener.

 

Utrolig underholdende å lese denne tråden. Så naivt og lettvint å tro at en ny trener vil snu alt for FFK. Messiias kommer! Halleluja!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 16 jun 09, 21:04

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Liraren

"Hæ Grønhagen?"  "svar?" "er spillerne blitt orientert?" "svar?". Faen, kommer til å bli sånn helvetes presseleven igjen da" Jaja, vi prates Tom. Det var det jeg hørte, eller hvertfall tror jeg hørte:)

 

For meg høres det ut som om Grønnis har gjort noe. Tror nok ikke det hadde blitt "presseleven" hvis en trener måtte gå for svake resultater....

 

Tenker mere imot at  personen sammenlignet dette med TKA saken jeg, da var det jo ganske mye presseleven!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 16 jun 09, 21:04

Opprinnelig postet av schpa84

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Merkelig åssen folk vender kappa etter vinden. Flesteparten her inne har genierklært Grønis til de grader. Men nå, tupp i ræva og rett ut. Må jaggu le av dette.

Rune, jeg har ALDRI gjort Grønhagen til supermann. Jeg har kritisert ofte,men fått mye dritt tilbake. Står forsatt for at han ikke er en god trener. Meget svak pedagogisk overfor mennesker og det er alment kjent fra tidligere klubber. Topp resultat første året og så bånn.

Haha. Så sølv i andre sesongen var et drittresultat? Før Grønis kom hit var vi i bunnstrid hvert år. Dersom dette stemmer er jeg enda mer flau over FFK. Finnes det en klubb i Norge med mer rot i styre og stell? Lover bra for kontinuiteten. Det er så klassisk. Tror nok problemene til klubben stikker langt dypere enn valget av trener.

 

Så naivt og lettvint å tro at en ny trener vil snu alt for FFK. Messias kommer! Halleluja! Redningen er nær!! God underholdning å lese denne tråden

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 16 jun 09, 21:05

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av 1947modell

 Topp resultat første året og så bånn.

Synes Sølv andre året var ganske sterkt jeg da..

FFK er ikke det eneste laget han har trent. Cool


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jun 09, 21:07

ffksupporter.net: Grönhagen sykemeldes - igjen.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 16 jun 09, 21:13

Utrolig dårlig kvalitet på artikkelen

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 16 jun 09, 21:15
Endret: 16 jun 09, 21:16
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #79

Opprinnelig postet av schpa84

Utrolig dårlig kvalitet på artikkelen

Siden dette er ett debattforum synes jeg du burde ta deg tid til å beskrive hvorfor du synes dette.

Kan tenke meg artikkelen er litt kort fordi redaksjonen har veldig lyst til å være først ute.

 

Edit: tror jeg hadde en orddelingsfeil... ;)


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 jun 09, 21:17

Opprinnelig postet av schpa84

Utrolig dårlig kvalitet på artikkelen

Vanskelig å lage en kvalitetsartikkel når det er svært lite konkret som er bekreftet. Synes artikelen er mer en bra nok med tanke på at de er først ute og at ingenting er bekreftet fra FFK.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 16 jun 09, 21:23

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Opprinnelig postet av schpa84

Utrolig dårlig kvalitet på artikkelen

Siden dette er ett debattforum synes jeg du burde ta deg tid til å beskrive hvorfor du synes dette.

Kan tenke meg artikkelen er litt kort fordi redaksjonen har veldig lyst til å være først ute.

 

Edit: tror jeg hadde en orddelingsfeil... ;)

 

Faktisk, jeg var først ute;) hehe:)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 16 jun 09, 21:26

Opprinnelig postet av Liraren

 

Faktisk, jeg var først ute;) hehe:)

Du skal FÅ den ;).

Tenkte på som første medie jeg vettu... Forumet er vel ikke under den kategorien vel... Men, som du sier så var du jo først... :)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 jun 09, 21:27

mye spekulasjoner......ingen offisiell uttalelse....hva er som er hva her??


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 16 jun 09, 21:30

Opprinnelig postet av schpa84

...
Tror nok problemene til klubben stikker langt dypere enn valget av trener.

 

Utrolig underholdende å lese denne tråden. Så naivt og lettvint å tro at en ny trener vil snu alt for FFK. Messiias kommer! Halleluja!

Nå har ikke jeg lest alt av tråder her, men er vel ingen som tror at ett trenerbytte skal ordne alt vel? Er klar over at endel ønsker å bytte trener, men derfra til å tro at alt skal bli "perf" er det vel litt langt, korriger meg gjerne om jeg har oversett noe.

Når det gjelder klubbensproblemer kunne jeg gjerne tenkt meg at du utdypte dette noe, er som sagt ikke så oppdatert men blir nysgjerring når noen "kanskje" vet noe, så hvis du vet noe er jeg lutter øre. :)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 16 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24