Husk meg
Brukernavn
Passord

Grönhagen sykemeldes på ubestemt tid

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 16 13

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 jun 09, 08:21
Endret: 23 jun 09, 08:23
Endret av: Lex

Opprinnelig postet av Vitagen

Jeg, med svært mange andre, vet hva grunnen er. Det er ikke kreft.

 

Hva er det da?

Opprinnelig postet av Vitagen

Vet om personer FFK allerede har forsøkt å knytte til seg. Har ikke hatt noen brak-karriere som trenere, men det er vel heller ikke det viktigste som assist.

Hvem da?

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 09, 14:51

Noe nytt ang Grønnis og hjelpetrener?


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 01 jul 09, 15:07

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av Vitagen

Jeg, med svært mange andre, vet hva grunnen er. Det er ikke kreft.

 

Hva er det da?

Opprinnelig postet av Vitagen

Vet om personer FFK allerede har forsøkt å knytte til seg. Har ikke hatt noen brak-karriere som trenere, men det er vel heller ikke det viktigste som assist.

Hvem da?

Bare hold Rostad borte fra A-laget. TFA blir vel hovedtrener slik det ligger an, Jocke er med. Spekulasjonen på ny assist raser i klubben. Sarpsborg 08 - kællen kan være et scoop, og så er han svensk Surprised


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 jul 09, 15:31

Conny Karlson (er det det han heter?) er vel kjent for å være litt som KTE, god til å få lag opp i systemet, men klarer ikke å utvikle dem videre når man først er i toppligaen, slik at man blir slepende i bunnen.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jul 09, 18:32

Kommer ikke Grønhagen tilbake tror dere?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 05 jul 09, 18:21

Noen som har hørt no om Grønis eller?

---------------------------

Heia FFK


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 05 jul 09, 19:50

Sånn lite økonomisk spørsmål:

Når Grønhagen nå går sykemeldt, eller f.eks. nå som Opphaug har vært sykemeldt i lang tid. Må FFK dekke lønnskostnadene i denne perioden, eller går de som vanlige borgere og får penga ifra NAV?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 jul 09, 20:00

Jeg vet ikke helt hvordan dette foregår, men regnes Ophaug som sykemeldt? Han har jo vært på trening hver dag og trent seg opp... Vet ikke hvordan det var da han gikk på krykker. Men jeg så hvertfall Barsom på FFK-trening en gang i Østfoldhallen da han gikk på krykker.. Han gikk og skifta til FFK-tøy og bare var å så på treninga.

Muligens det er pliktig oppmøte uansett?


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 jul 09, 20:01

Opprinnelig postet av thorsen

Sånn lite økonomisk spørsmål:

Når Grønhagen nå går sykemeldt, eller f.eks. nå som Opphaug har vært sykemeldt i lang tid. Må FFK dekke lønnskostnadene i denne perioden, eller går de som vanlige borgere og får penga ifra NAV?

Det kommer an på spillernes avtale med klubben, om de skal ha full lønn under sykdom dekket av klubben, eller om de kun skal få opptil 6 ganger grunnbeløpet dekket av Nav. Hvis spillerne har avtale med full lønn under sykdom, får klubben refundert sykepenger fra Nav, opptil 6 G.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 06 jul 09, 00:49

Jeg også vet veldig godt hva grunnen er, og det  har ingenting med kreft og gjøre!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 jul 09, 10:40

Opprinnelig postet av Snæbbis

Conny Karlson (er det det han heter?) er vel kjent for å være litt som KTE, god til å få lag opp i systemet, men klarer ikke å utvikle dem videre når man først er i toppligaen, slik at man blir slepende i bunnen.

En liten digresjon, hvis man ser på Sarp 08 etter at Conny forsvant, så har de faktisk 2 strake seire mot adeccoens topplag....

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 06 jul 09, 13:40

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Opprinnelig postet av Snæbbis

Conny Karlson (er det det han heter?) er vel kjent for å være litt som KTE, god til å få lag opp i systemet, men klarer ikke å utvikle dem videre når man først er i toppligaen, slik at man blir slepende i bunnen.

En liten digresjon, hvis man ser på Sarp 08 etter at Conny forsvant, så har de faktisk 2 strake seire mot adeccoens topplag....

Hvem har tatt over Sarp nå?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 06 jul 09, 13:42

Roar Johansen

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 08 jul 09, 12:43

Jeg begynner virkelig å bli utålmodig i forhold til en avklaring rundt Grönhagen. Vet at det er spurt om mange ganger før, men er det ingen som har noe info å komme med?


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 jul 09, 16:33

Opprinnelig postet av Pk

Jeg begynner virkelig å bli utålmodig i forhold til en avklaring rundt Grönhagen. Vet at det er spurt om mange ganger før, men er det ingen som har noe info å komme med?

Han er sykemeldt og det blir han helt til legen sier han er friskmeldt.
Hva og hvordan det jobbes i kulissene bør helst bli i kulissene siden dette til de grader er en personal sak


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 11 jul 09, 19:20

Opprinnelig postet av rød og hvit

Han er sykemeldt og det blir han helt til legen sier han er friskmeldt.
Hva og hvordan det jobbes i kulissene bør helst bli i kulissene siden dette til de grader er en personal sak

Forstår selvfølgelig at Grönis ønsker at dette er en privatsak, men føler samtidig at det begynner å bli litt vel dumt. Han som alle andre vet at når man tar over en rolle som hovedtrener er man en "offentlig" person, derfor blir ikke dette en vanlig personalsak for Ola Nordmann på kontoret.

Er man hovedtrener for en klubb av FFK's størrelse, tar man på seg et stort ansvar. Ett av dem er å være en offentlig person, og en person som har en åpen dialog med supporterne.

Det som også er relativt (egentlig veldig) merkelig med denne saken er at da Grönis ble sykemeldt forrige gang gikk de ut med største selvfølgelighet om hans situasjon, og la ut om hvor viktig det er å være åpne om dette.

 

Dette går jo rett inn i diskusjonen om hvor stengt FFK har blitt for almennheten. Hvis man behandler en fotballklubb som en vanlig bedrift, er jo dette vanlig praksis. Men FFK er ikke en vanlig bedrift, det er faktisk byens, altså folkets, fotballklubb. Vi fortjener mer innsyn i klubben enn de mikrospokiske og overfladiske opplysningene Demo'n og FB jobber hardt med å grave frem, som også ofte viser seg å være ren løgn.

Når en klubb oppfører seg som de er større enn folket, har det dukket opp et alvorlig problem.

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 11 jul 09, 19:59

Opprinnelig postet av Truger

Opprinnelig postet av rød og hvit

Han er sykemeldt og det blir han helt til legen sier han er friskmeldt.
Hva og hvordan det jobbes i kulissene bør helst bli i kulissene siden dette til de grader er en personal sak

Forstår selvfølgelig at Grönis ønsker at dette er en privatsak, men føler samtidig at det begynner å bli litt vel dumt. Han som alle andre vet at når man tar over en rolle som hovedtrener er man en "offentlig" person, derfor blir ikke dette en vanlig personalsak for Ola Nordmann på kontoret.

Er man hovedtrener for en klubb av FFK's størrelse, tar man på seg et stort ansvar. Ett av dem er å være en offentlig person, og en person som har en åpen dialog med supporterne.

Det som også er relativt (egentlig veldig) merkelig med denne saken er at da Grönis ble sykemeldt forrige gang gikk de ut med største selvfølgelighet om hans situasjon, og la ut om hvor viktig det er å være åpne om dette.

 

Dette går jo rett inn i diskusjonen om hvor stengt FFK har blitt for almennheten. Hvis man behandler en fotballklubb som en vanlig bedrift, er jo dette vanlig praksis. Men FFK er ikke en vanlig bedrift, det er faktisk byens, altså folkets, fotballklubb. Vi fortjener mer innsyn i klubben enn de mikrospokiske og overfladiske opplysningene Demo'n og FB jobber hardt med å grave frem, som også ofte viser seg å være ren løgn.

Når en klubb oppfører seg som de er større enn folket, har det dukket opp et alvorlig problem.

Dette er en privatsak og den eneste som kan si noe om dette er Grønhagen selv. FFK verken kan - skal eller bør si noe. De bør faktisk ikke engang vite hvorfor han er sykeleldt (jeg vet at de gjør).

Selv om vi andre er opptatt av FFK så er det bare dumt å bruke så mange kalorier på noe som det ikke er verdt å bruke energi på.
Grønhagen er sykemeldt og kommer nok ikke tilbake.

Når det gjelder åpenhet i FFK - så bør PH få til en god dialog med administrasjon slik at vi kan få et par kanaler - utfordringen er herved gitt. Cool




Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 jul 09, 20:07

Opprinnelig postet av Pk

Jeg begynner virkelig å bli utålmodig i forhold til en avklaring rundt Grönhagen. Vet at det er spurt om mange ganger før, men er det ingen som har noe info å komme med?

Jeg kan si så mye at det kan ta lang tid å få bukt med sykdommen til Grønnis, så jeg regner ikke med at han kommer tilbake før sesongslutt...

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 jul 09, 20:12

Man kan nok hvertfall regne med at det hverken er tilbakefall av kreften eller en ryggoperasjon som er årsaken. De fleste skjønner at det er noe helt spesielt som er grunnen.

Grönhagen er muligens den klokeste treneren i Norge hva mediehåndtering angår, så han vet så altfor godt at hemmelighetshold av en småting ikke er gunstig.

Hverken for ham selv eller klubben.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 11 jul 09, 20:38

Det viktigste nå er at klubben gjør en grundig jobb med å kartlegge erstattere.



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 16 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f