Husk meg
Brukernavn
Passord

Grönhagen sykemeldes på ubestemt tid

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 16 4

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jun 09, 21:49
Endret: 16 jun 09, 21:55
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av hasse33

Har også tro på info fra Holters, men det hadde vært bra en offisiell uttalelse fra ledelse i klubben for å bekrefte eller avkrefte

Generelt kan jeg si at vi ikke akkurat har for vane å finne på ting i våre nyhetsoppslag. Om noen går oss etter i sømmene, så vil man nok oppdage at treffprosenten er høy. Av og til må vi formulere oss på en spesiell måte for å beskytte kilder, selv om vi kanskje har fått mer bekreftet enn vi kan gi uttrykk for. Én ting er i hvert fall sikkert: Vi har aldri tatt ting ut av løse luften eller funnet de opp selv, men kontrollerer ting før vi publiserer

Spesifikt angående denne saken, så kan jeg jo si at FFK ønsker ikke å kommentere saken i kveld. Samtidig ryktes det at spillerne blir informert i morgen, og noen skal allerede ha fått det bekreftet i kveld...

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 16 jun 09, 21:58

Opprinnelig postet av bateman

Aune inn som hovedtrener ryktes det, hmmm. Viste klare taktiske mangler, og har et irriterende prinsipp om å benytte samme 11er som vant sist, "never change a winning team".

Hadde Aune fått frie tøyler sist hadde det kanskje blitt annerledes. Det han gjorde med laget sist var tilnærmet det Grönis ville ha gjort, hadde han plutselig lagt om til 3-5-2 og en helt annen filosofi tror jeg det hadde blitt bråk. Han fikk nok instrukser om å mer eller mindre følge på i samme spor som Grönis.

Men hvis han får frie tøyler kan det godt hende han gjør ting ganske så annerledes. Vet ikke om du la merke til intervjuet med Vegard Skogheim etter at Arne Erlandsen fikk fyken? Det la han vel ikke akkurat skjul på at han ikke likte måten laget spilte på før, om enn ikke direkte, så hvertfall indirekte. Han antydet sterkt at fra nå skulle Kamma begynne å spille langs bakken, korte pasninger, holde ballen i laget, få tilbake spillegleden og at folk skulle glede seg til å pakke bagen og komme på trening igjen. Jeg er ingen rakettforsker, men selv jeg skjønte at det var et dårlig forsøk på kritikk av Erlandsen. Og ja, jeg må si jeg frydet meg litt. Arne Erlandsen står for en type fotball jeg intenst hater!

Noen nevnte Ole-Bjørn Sundgot. Han har gjort det bra med Hønefoss. Bedre enn hvertfall jeg hadde forventet. Om det er rett mann for FFK vet jeg ikke. Det viktigste for meg er hvertfall å få en trener som involverer ungguttene våre. (Med fare for å gjenta meg selv for hundrede gang).


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 16 jun 09, 22:00

Opprinnelig postet av Pk

Hva er det som skjer i klubben a? Har forresten hørt svært mye negativt om direktør Henriksen fra folk som kjenner han fra hans tidligere jobber. Har visst rykte på seg for å være en smule arrogant. Kanskje han er noe av problemet her også? Jeg bare spør...

Folk jeg har snakket med beskriver han som en kjernekar og en mann som er utrolig dyktig. Hvem har rett?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 jun 09, 22:01
Endret: 16 jun 09, 22:08
Endret av: Lemmy

Jeg har hørt dårlige rykter om han.

Skal visstnok være veldig mediekåt og ta æren for ting andre har jobbet lenge med... Visstnok likt av de færreste.

Ta kosepraten på PM eller utveksle msn og ta det der.. Diskuter sak!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 jun 09, 22:06
Endret: 16 jun 09, 22:13
Endret av: hasse33

Blir for mye rykter om hvem som er likt eller ikke likt. Hadde noen spurt om hvilken fyr jeg er hadde vel endel sagt negative ting og del hadde sagt positive. Det er vel normale mennesklige mekanismer...(noen liker mora, andre liker dattera variant)

Hvis det er tilfelle om Grønnis avgang, la oss heller diskutere om hvem vi ønsker  som ny trener ??

Jeg har Semb høyt på lista mi og tror også T Nordli kunne ha vært en morsomt mann å hatt i den rollen


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 16 jun 09, 22:13

TKK er i Sverige for tia :)


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 16 jun 09, 22:13

Etter det f-b kjenner til så har Anders full tillit i klubben


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 jun 09, 22:15

Tom Norlie og styret i FFK. Ja de hadde nok vært venner lenge. NOT!

Semb har litt lite og vise til på tippeliganivå. Jeg har ikke peiling jeg, på hvem vi kan håpe på.

Skulle ønske Grønis var med videre jeg.

---------------------------

Heia FFK


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 jun 09, 22:17

Runar H og T Nordli i diskusjon....sikkert show det Cool


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 16 jun 09, 22:18

Konge. Vi klarer å avsette TKK og SÅ gi Grönis fyken

Det er jo faen ikke mulig å dumme seg ut mer.

Hvem skal ta over nå. Det er jo en ``masse´´ ledige trenere på markedet.

Hvis nå FFK ender opp med en eller annen som skal ha uss til å måke langt og spille skit i poengnød. Yell 

Møkkafotballen er aldri veien å gå.

Hent for guds skyld ikke en av dem.   Nå er det på tide å tenke nytt og hente en fra et land hvor man spiller, ikke sparker fotball.

 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jun 09, 22:18

Opprinnelig postet av ommb

Etter det f-b kjenner til så har Anders full tillit i klubben

TV 2 Sporten referer, men vi er for små og ubetydelige for Fredriksstad Blad. ;-)

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jun 09, 22:19

Av økonomiske grunner ser jeg det som veldig lite sannsynlig at det ansettes en hovedtrener eksternt denne sesongen. Kanskje til neste sesong, avhengig av hvordan Aune evt. gjør det dette året.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 jun 09, 22:21

Det er vel ikke på trener siden det bør spares?? Og er Aune kapabel nok til oppgaven på heltid??? Undrer litt bare


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 jun 09, 22:23

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av ommb

Etter det f-b kjenner til så har Anders full tillit i klubben

TV 2 Sporten referer, men vi er for små og ubetydelige for Fredriksstad Blad. ;-)

 

Det virker som du er sikker i din sak Holters. f-b lærer aldrig vettu Hehe

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 09, 22:40

vg.no: bruker supporter.net og f-b.no

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jun 09, 22:46

Regner med at mange her inne synes det er bra rent sportslig at Grønhagen går ut av trenerteamet. Det gjør ikke jeg. Må si jeg er mer bekymret for vår Tippeligaeksistens etter denne sesongen nå, enn jeg var for ett par timer siden.

    Har Aune den nødvendige pondus til å håndtere sterke personligheter, noen av dem blaserte og overbetalte? Får han like mye ut av Kvisvik og Ramberg? Har Barsom og Gashi nok respekt? Blir det bedre stemning på treningsfeltet? Ja, kanskje. Bare det ikke blir for godslig... Vel, håper Aune motbeviser bekymringene...  Uansett, Grønhagen førte oss til en overraskende sølvmedalje ifjor, og alle dem som nærmest idiotforklarer Grønis nå fordi vi har fått en nedtur har aldri jeg kjøpt...


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 16 jun 09, 22:57

skal prøve å få Per Morten tilbake fra sarp  ??

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 09, 22:58
Endret: 16 jun 09, 23:03
Endret av: keiko99

må bare slenge inn denne: Jeg skjønner at du ringer, for det er det flere som har gjort. Jeg har hørt de samme ryktene som du har, men bare gjennom andre, sier Ardian Gashi til Dagbladet.

Aftenposten: Etter det ffksupporer.net erfarer er Anders Grönhagen ferdig i klubben... ffksupporter.net ønsker å takke Anders Grönhagen for å ha ledet laget til sølvmedalje, og ønsker ham en god bedring og en snarlig retur til fotballen, står det i artikkelen.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 jun 09, 23:06

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Bare det ikke blir for godslig...

"For godslig", med Aune som trener?? Neppe:-)

 

Uansett, helt seriøst...styret bør virkelig ta sin hatt og spaserer ut av lokalene med en sinnsykt flau smak i munnen. Snakker om nikkedokker og pappindivider,  tragikomisk! Og hvem sin skyld er det?? Hvem kuppet inn dette styret?? Joda, selveste PH, som likte Gjeldnes så kjempegodt, for han var så blid og hyggelig mot dem! Haha, så latterlig. Dette blir reneste Falcon Crest..

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 jun 09, 23:09

Forumet her blir ivertfall godt omtalt i landets netaviser Cool



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 16 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f