Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny Elyounoussi klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jun 09, 18:52
Endret: 16 jun 09, 18:53
Endret av: Patrioten

Klart man håper på at det er Tarik, synes du bør skjerpe deg med spykommentarene dine.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 16 jun 09, 20:29

Må bare si at den gutten er et STORT talent :)

Her har vi noe å glede oss til.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 jun 09, 12:04

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvordan uttaler han kallenavnet da? "Mo-a" (fransk) eller "måjj" (østfoldsk)? Laughing

Vær så snill la det bli mojj

EDIT:  mOjj

Pff, jeg går for "mini-youssi" eller "lille-youssi". Smile

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 17 jun 09, 13:03

Opprinnelig postet av schpa84

Hvis man trodde det var Tarik må man jo være lettere møblert. Hvorfor i all verden skulle han det?

 

Jeg er jo tydeligvis en av disse du mener er lettere møblert som du så fint uttrykker det!!!  sms-en jeg fikk inn på min mobil ga meg et solid inntrykk / håp om at Tarik kom tilbake på utleiebasis, hvis man ikke er like krystallklar i tankene som deg så var det ikke så vanskelig å bli "lurt " av denne meldingen. Da må man kunne få uttrykke litt skuffelse over at det ikke ble slik man hadde håpet.Sealed

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 17 jun 09, 13:43

Jeg går for YoussiNinho Cool


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 jun 09, 15:16
Endret: 17 jun 09, 19:35
Endret av: schpa84

Opprinnelig postet av Memyselfandi

Opprinnelig postet av schpa84

Hvis man trodde det var Tarik må man jo være lettere møblert. Hvorfor i all verden skulle han det?

 

Jeg er jo tydeligvis en av disse du mener er lettere møblert som du så fint uttrykker det!!!  sms-en jeg fikk inn på min mobil ga meg et solid inntrykk / håp om at Tarik kom tilbake på utleiebasis, hvis man ikke er like krystallklar i tankene som deg så var det ikke så vanskelig å bli "lurt " av denne meldingen. Da må man kunne få uttrykke litt skuffelse over at det ikke ble slik man hadde håpet.Sealed

Den er grei. Mulig jeg var litt krass der. Jeg tenkte med en gang at det var nok en i familien, siden jeg ikke anser det som sannsynlig at Tarik vender hjem såpass ung. Så var nok litt krass.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


nysgjerrig

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jan 09
Innlegg: 13

Lagt til: 17 jun 09, 15:32

jeg skjønner ikke problemet folkens, tipper dette ga noen extra klikk på siden, ser på det som noe positivt



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24