Husk meg
Brukernavn
Passord

Ulf Berg beunderer Tyrkia

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 08 jun 09, 08:17

Vil til Tyrkia

Plankehaugens Ulf Berg husker godt møtet med Hammarby på bortebane.
- Jeg var innlagt på Glitreklinikken, men ble sponset med privatfly til Stockholm. Vi leverte et solid resultat der, men det var ergerlig at vi ikke tok oss videre. Nå får vi isteden prøve å klare det.
- Og drømmen er?
- Jeg kunne godt tenke meg en tur til Tyrkia. Der lager de liv og røre og vi har sikkert noe å lære av deres supporterkultur.

http://www.f-b.no/article/20090605/FFK/638366409/1009/AKTUELT

Satte litt maten i halsen når jeg leste dette. Ble litt overasket over at Ulf Berg uttaler seg positivt om tyrkisk supporterkultur. Jeg har lenge beundret tyrkisk supporterkultur, men at Ulf Berg gjorde det overasker meg. Han har jo virket kritisk tidligere til den type supporterkultur

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 08 jun 09, 15:45
Det interessante her er hvordan Ulf Berg definerer hva som er tyrkisk supporterkultur. Akkurat det sier støkket i FB fint lite om. Døm fleste kan nok beundre trøkket på diverse fotballarenaer rundtomkring i verden, men døm færreste vil nok ha med gateslag på kjøpet.

---------------------------

www.fredrikstadblogg.no


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 08 jun 09, 17:07
Endret: 08 jun 09, 17:08
Endret av: schpa84

Herregud. De fleste av supporterne lager trøkk på fotballbanen, selv om det er noen som gjør det etterpå også. Er vel ingen her som trodde han mente gateslagsmål. Så utrolig kjedelig det må være å se alt i svart hvitt.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 09 jun 09, 09:18

Plankehaugen utestenger medlemmer som blusser og blir i overkant ivrige på bortekamper. Plankehaugen samarbeider godt med klubben og har nå vært i småkrig med en liten gruppe som vil skape liv på sin egen måte i 2-3 år. Samtidig sier plankehaugens leder at det hadde vært mye å lære av tyrkisk supporterkultur.. Skal man le eller gråte av en slik uvitenhet..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 09 jun 09, 13:37

Ikke gidd engang foyn. Blir dette tråd nr 469 om PH vs. BRH? Eller er det tråd nr 964?

Må vi overanalysere alt her inne. Så Ulf Berg liker hva tyrkene gjør på tribunen? So f%¤&#g what??


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 09 jun 09, 13:44
Endret: 09 jun 09, 14:27
Endret av: schpa84

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ikke gidd engang foyn. Blir dette tråd nr 469 om PH vs. BRH? Eller er det tråd nr 964?

Må vi overanalysere alt her inne. Så Ulf Berg liker hva tyrkene gjør på tribunen? So f%¤&#g what??

Hehe, men å overanalysere Grønhagens jobb, og hvilke spillere som forsvinner er helt greit. Det er vel ingen her inne som har snakket om BRH? Det går ann å diskutere supportekultur, uten hele tiden å trekke fram BRH. Min verden er hvertfall litt bredere. Hva er vitsen med å hisse seg opp sånn? Er ikke bra for blodtrykket har jeg hørt

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 09 jun 09, 14:05

Synes dette svaret fra foyn var nok et forsøk på å dra igang en debatt om den lille gruppa som vil skape liv på sin egen måte og Plankehaugen. Mulig jeg var den dummeste siden jeg bet på, men jeg skjønner ikke vitsen med nok en tråd om PH/BRH. Fordi det er akkurat det som kommer til å skje med denne tråden også.

Det er jaggu ikke greit å være Ulf Berg og i tillegg uttale seg til media heller. Da kaster ulvene seg over han og drar opp gamle historier.

Opprinnelig postet av schpa84

Det er vel ingen her inne som har snakket om BRH?

Jo, les neste sitat.

Opprinnelig postet av foyn

Plankehaugen samarbeider godt med klubben og har nå vært i småkrig med en liten gruppe som vil skape liv på sin egen måte i 2-3 år.

Jeg vet ikke hvem han sikter til her? Kan det være Gressvik barnehage? Ikke vet jeg...


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 09 jun 09, 14:26
Endret: 15 jun 09, 09:23
Endret av: schpa84

Opprinnelig postet av Plankekæll

Synes dette svaret fra foyn var nok et forsøk på å dra igang en debatt om den lille gruppa som vil skape liv på sin egen måte og Plankehaugen. Mulig jeg var den dummeste siden jeg bet på, men jeg skjønner ikke vitsen med nok en tråd om PH/BRH. Fordi det er akkurat det som kommer til å skje med denne tråden også.

Det er jaggu ikke greit å være Ulf Berg og i tillegg uttale seg til media heller. Da kaster ulvene seg over han og drar opp gamle historier.

Opprinnelig postet av schpa84

Det er vel ingen her inne som har snakket om BRH?

Jo, les neste sitat.

Opprinnelig postet av foyn

Plankehaugen samarbeider godt med klubben og har nå vært i småkrig med en liten gruppe som vil skape liv på sin egen måte i 2-3 år.

Jeg vet ikke hvem han sikter til her? Kan det være Gressvik barnehage? Ikke vet jeg...

Han har ikke nevnt BRH med ord og tror han sikter til alternative supporter. Grunnen til at han ikke nevner BRH er vel i intensjonen om at det ikke skal bli enda en debatt om det. Jeg tror og håper at folk ikke er så ensporet at de sidestiller alt med en alternativ supporterkultur til å omhandle akkurat BRH. Grunnen til at Fyon nevner akkurat dette er vel at mange av Ultras- grupperingene, ønsker å skape trøkk og det ses i sammenheng til denne uttalelsen. Det er sikkert fler enn BRH som ønsker at det skal være litt sydlandsk trøkk.

Jeg mener ikke det som noen anklage mot Ulf Berg, men må si jeg ble overasket. Det er kanskje ikke den personen man forbinder med beundring av sydlandsk supportekultur:)

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 09 jun 09, 14:30

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ikke gidd engang foyn. Blir dette tråd nr 469 om PH vs. BRH? Eller er det tråd nr 964?

Må vi overanalysere alt her inne. Så Ulf Berg liker hva tyrkene gjør på tribunen? So f%¤&#g what??

 

Jeg har ikke noen link til brigade rosa eller er spesielt opptatt av hva de sier/gjør, men det parodiske i ulf bergs uttalelser ligger da rimelig opp i dagen, enten man er juletre, tante, travhest eller en sliter på langsiden. Spesielt hvis man har noe kunnskap av hvordan fotballen er utenfor østfolds grenser..


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 09 jun 09, 14:34

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Jeg vet ikke hvem han sikter til her? Kan det være Gressvik barnehage? Ikke vet jeg...

 

Jeg legger skylden på Peoples Front of Judea


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 09 jun 09, 20:49

neinei, Judean People's Front har skylda!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 13 jun 09, 23:42
Endret: 13 jun 09, 23:47
Endret av: tgtgtgtg

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ikke gidd engang foyn. Blir dette tråd nr 469 om PH vs. BRH? Eller er det tråd nr 964?

Må vi overanalysere alt her inne. Så Ulf Berg liker hva tyrkene gjør på tribunen? So f%¤&#g what??

Vi nærmer oss 1000 000. Ihvertfall føles det sånn. Må ALLE trådene ende sånn.

EDIT: Er det mulig å state en tråd for all unødvendig. Håpløs og irriterende krangling om dritt.

Og så i tillegg holde det der.  Og spare oss for møkka

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24