Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 33 av 44 33

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 30 aug 09, 22:55

Det jeg fryktet... Da bærer det ned....

Men seriøst, er det noen som har noe info om de klarer å trylle fram en spiller eller 2? Ser vel stygt ut, men det er jo tross alt 25 timer igjen....Surprised


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 30 aug 09, 23:31

Opprinnelig postet av Gardarson

Det jeg fryktet... Da bærer det ned....

Men seriøst, er det noen som har noe info om de klarer å trylle fram en spiller eller 2? Ser vel stygt ut, men det er jo tross alt 25 timer igjen....Surprised

Sitter og dagdrømmer om at det på en pressekonferanse blir presentert en superrask ving, en målgarantist av en spiss og en midtbanemotor med vannvittig overblikk og teknikk. 

Samt at Wallace, Thommassen, Martinsen og Shabani er tilbake i full trening;)

Deilig drøm men neppe spesielt sannsynelig


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 31 aug 09, 12:06

Gardar Johannson og Stian Ohr bytter muligens klubb ifølge Drammens Tiende:

http://dt.no/article/20090831/GODSET/219580622/1004/mrss

 

Drammens Tidende vet at Strømsgodset har sjekket tilgjengeligheten til Fredrikstad-spissen Gardar Johansson. Islendingen har slitt med skader denne sesongen, og det er uklart om han figurerer i fremtidsplanene til den nye treneren Tom Nordlie. Johansson kom for øvrig inn fra benken da FFK tapte mot Tromsø i går.

Etter hva Drammens Tidende erfarer har SIF brukt Stian Ohr som lokkemiddel i samtalene med Fredrikstad.
31-åringen kan ikke lenger spille kamper fra start for SIF grunnet en mye omtalt klausul.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 09, 12:15

Greit nok at han er kantspiller, men hva i all verden skal vi med han? Slet vel benken i Godset også før klausulen om at de måtte betale 500 000 var en kamp unna?

Dessuten, han har vel rykket ned med nesten alle klubbene han har vært i.

Da vil jeg faktisk heller ha Gardar i stallen. Ohr er på hell og litt til.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 09, 12:16

au da.. nedrykk spiller til klubben vår Frown

hva med avtalen godset har da ?  (50 mill om han starter en kamp fra start. Dem penga skal molde ha)

Stian Ohr er vel ikke så dårlig spiller da

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


raio

Knøttespiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 31 aug 09, 12:26
Endret: 31 aug 09, 12:28
Endret av: raio

Syns 50 mill er litt mye, Keiko, men uansett, Gardar vs Ohr = ikke tvil om at jeg heller vil ha Gardar i klubben. Det er vel i tillegg dumt å selge han til en nedrykksrival.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 31 aug 09, 12:28

Opprinnelig postet av keiko99

au da.. nedrykk spiller til klubben vår Frown

hva med avtalen godset har da ?  (50 mill om han starter en kamp fra start. Dem penga skal molde ha)

Stian Ohr er vel ikke så dårlig spiller da

Det er nok snakk om en halv million, ikke 50. Og det er i avtalen til Molde og Strømsgodset, det betyr at vi ikke må punge ut for det (siden han ikke får sin 50de kamp fra start).

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 31 aug 09, 12:33

En fantastisk dårlig ide, en middelmådig, aldrende og usympatisk spiller jeg håper vi slipper å se i klubben.
Og i alle fall helt hodeløst å kvitte seg med Gardar før sesongslutt.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 09, 12:35

var bare 1/2 mill ja, men at vi slipper den avtalen er vel greit sånn sett, men han sliter jo bare benk + at han er en ekte nedrykk spiller... nei takk

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 31 aug 09, 12:49

For meg virker han som en ganske udregelig type, men som spiller bra i starten når han kommer til en ny klubb. Mener å huske at han har hatt veldig gode perioder tidligere i både godset, vif og stabæk, men at det stort sett har vært i hans første sesong? Kan uansett ikke kvitte oss med Gardar uten å få inn en lik spillertype som erstatter synes jeg


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 31 aug 09, 13:02

Er det bare jeg som mener Ohr har hatt en god/knall sesong, helt til han ikke fikk starte lengre?

Men ja, 31 år er nesten for mye.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 31 aug 09, 13:04

Jostein Flo sier jo også mer eller mindre rett ut at det er ikke er pengene som har satt Ohr på benken.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 aug 09, 13:06

Er nok stort sett bare deg ja. Han har havnet bak Steffen Nystrøm og Øyvind Storflor i køen som ving. Han har vel vært mer eller mindre fast på høyreback, der han har vært ganske så svak.

Han kan brukes kun som høyreving synes jeg, men å satse på en mann som fyller 32 år neste sesong er galskap i mine øyne.

Og kvitter vi oss med Gardar har vi kun Trulsen, Everton og Adiyiah som kan spille midtspiss. Jeg regner ikke med Borges, fordi jeg synes han skal spille på midtbanen.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 31 aug 09, 13:06
Endret: 31 aug 09, 14:09
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av GoFFK

Gardar Johannson og Stian Ohr bytter muligens klubb ifølge Drammens Tiende:

Da er det hele komplett. Kan noen vekke meg og si at dette er en vond drøm?

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 aug 09, 13:09

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Jostein Flo sier jo også mer eller mindre rett ut at det er ikke er pengene som har satt Ohr på benken.

Og det tror jeg på akkurat så mye jeg vil...


suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09
Innlegg: 79

Lagt til: 31 aug 09, 13:42

Ikke Stian Ohr. Heller Gardar da. At jeg har begrenset med fotball kunnskaper innrømmer jeg gjerne men det er da med stor uro jeg registrerer at flere har det, spesielt i klubben FFK.


PA

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 09
Innlegg: 4

Lagt til: 31 aug 09, 14:02

jeg må si som en Lillestrøm supporter at jeg faktisk føler med dere om byttehandelen blir et faktum.

Ohr ? å fy f.!!!

---------------------------

eLSKer


freddy g-paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 09, 14:29

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

En fantastisk dårlig ide, en middelmådig, aldrende og usympatisk spiller jeg håper vi slipper å se i klubben.
Og i alle fall helt hodeløst å kvitte seg med Gardar før sesongslutt.

 

Enig, da er det bedre å forlenge med Gardar... Ser også at DT ikke har fulgt så veldig nøye med på Gardar i år, ettersom de tror at han står med 0 mål denne sesongen...

---------------------------

Adecco 2010


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 31 aug 09, 15:43

Opprinnelig postet av PA

jeg må si som en Lillestrøm supporter at jeg faktisk føler med dere om byttehandelen blir et faktum.

Ohr ? å fy f.!!!

NEEEEEEEEEEEEEI! Stian hor skal IKKE til klubben i mitt hjerte! Her må noen gjøre noe...
Greit at vi trenger spillere, men gjennomfører vi denne byttehandelen styrker vi en rival og svekker oss selv!

Husker med skrekk å gru den stygge fyren dra shortsen langt opp i ræva når han scora mot oss! Fysj for en ufordragelig spiller......Surprised


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 31 aug 09, 16:27
Endret: 31 aug 09, 16:28
Endret av: Lemmy

Godsetsupporterne rangerer ham faktisk som den 3. eller 4. beste høyrevingen i Godset om dagen... Ikke mye positivitet til ham der.

Når det er sagt, så ser jeg på denne dealen som sannsynlig. Godset vil bli kvitt Ohr, Ohr vil vekk pga. lite spilletid, og FFK ønsker nok ikke å forlenge med Gardar. Jeg ønsker derimot ikke Ohr til klubben. Aldrende, på hell og en dust. Ufattelig om FFK velger dette.

Men er det ikke dette klubben ba om da de ga jobben til Tom Nordlie?



Flat Trådet Nøstet
Side 33 av 44 33

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24