Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 44 15

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 11 aug 09, 21:10

Skal prøve å få fiksa linken...


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 11 aug 09, 21:11

av samme grunn lot jeg meg lure....Wink


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 11 aug 09, 21:14

Opprinnelig postet av TheDude

WTF!? Kan vel ikke stemme? gidder du å linke rett til artikkelen? fant den ikke....

   Går rykter om at faren til den tyske spissen er norsk.  Surprised


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 11 aug 09, 21:23

å du mener han som har så flotte bølger i håret? Wink .


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 11 aug 09, 21:49

Faktisk sant. Faren til spilleren er norsk. Ikke mange årene siden han "oppdaget" sin norske far, da han ble kontaktet av han i forbindelse med VM i fotball.

Han har vært innom det tyske landslaget da han var yngre, men har stagnert litt under Jørn Andersens sin ledelse.

Han ønsker seg nå til Norge, for å oppdage sine røtter. Han har uttalt at FFK er den eneste aktuelle klubben for ham.

Han heter Klaus Bittman.

Kan også  legge til at han har en kort skuespillerkariere bak seg.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 11 aug 09, 21:58

Her er linken til spilleren

 

Dersom vi ikke blir kvitt et par mann kjapt, så renner vel dette også ut i sanden tenker jeg


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 11 aug 09, 21:59

Opprinnelig postet av shaggy

Faktisk sant. Faren til spilleren er norsk. Ikke mange årene siden han "oppdaget" sin norske far, da han ble kontaktet av han i forbindelse med VM i fotball.

Han har vært innom det tyske landslaget da han var yngre, men har stagnert litt under Jørn Andersens sin ledelse.

Han ønsker seg nå til Norge, for å oppdage sine røtter. Han har uttalt at FFK er den eneste aktuelle klubben for ham.

Han heter Klaus Bittman.

Kan også  legge til at han har en kort skuespillerkariere bak seg.

  Her må det handles omgående.  Orker ikke å se at han går til RBK eller andre norske klubber.  Forsberg og Høili må på banen før det er for seint.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 11 aug 09, 21:59

Opprinnelig postet av shaggy

Faktisk sant. Faren til spilleren er norsk. Ikke mange årene siden han "oppdaget" sin norske far, da han ble kontaktet av han i forbindelse med VM i fotball.

Han har vært innom det tyske landslaget da han var yngre, men har stagnert litt under Jørn Andersens sin ledelse.

Han ønsker seg nå til Norge, for å oppdage sine røtter. Han har uttalt at FFK er den eneste aktuelle klubben for ham.

Han heter Klaus Bittman.

Kan også  legge til at han har en kort skuespillerkariere bak seg.

Lange flate ballær eller?


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 11 aug 09, 22:32

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av 1947modell
Er du en av de som overhodet ikke forstår at TH vil kun det besste for FFK ? Så snart hans navn dukker opp i en eventuell spiller så kommer den samme " dritten " omgående.Det gjelder flere her inne.

Som sagt, der ikke bare Høili som sitter i Spillerinvest, det sitter en del flere der. Mennesker som har blitt rike ved å tenke egen profitt igjennom karrieren. Det er vel ikke helt utenkelig at det ikke kun er FFKs beste, men også sitt eget beste, som ligger til grunn for hvilke spillere de sier ja til, og hvilke de sier nei til. Når enkelte da brått kommer med egne spillere, så kan man jo lure.

Tror du virkelig at Høili trenger å tjene småkroner på å selge inn en spiller til FFK? For det er vel det du insinuerer?

Seriøst det blir for dumt. Men at man synes folk kan få prøvespille er vel ikke så dumt. Kan ikke se at dere som er så imot prøvespillere og mener TTK s magiske formler for kjøp av spillere er manna fra himmelen,  ha svart på innlegget mitt med denne linken heller;)

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2681358.ece

koster jo ikke noe å la interesserte få prøvespille, og noen ganger er det ganske så lukerativt og;)

Som regel er de flopper, men diamanter finnes. Man ser ikke noen i diamantgruvene bli skuffet hver gang de finner en bit med køl..Det er regelen men unntaket er så forbaska lukrativt;)

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 aug 09, 01:57

Ok, så du mener at alt i livet er basert på flaks?? Eller bare fotballen?

 

Ved å ha regler for hvordan overganger burde gjøres, kan man spare verdifulle resurser for en klubb,


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 12 aug 09, 01:59
Endret: 12 aug 09, 02:03
Endret av: Matiashs

[quote=jambo]

Her er linken til spilleren

 

Dersom vi ikke blir kvitt et par mann kjapt, så renner vel dette også ut i sanden tenker jeg

[/quote]

 

Av ren kuriositet sjekket jeg han på Wikipedia. 12 kamper, 1 mål. Akkurat spissen vi trenger! PS, ifølge FM09 (som kan være (u)pålitelig) scoret ikke Everton noen mål i Gremio før han gikk til FFK.

 

EDIT: 12/1 i Mainz altså.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 aug 09, 10:45

Jeg vet at han har skåra noen mål for gremio jeg så det er ikke noe å si på det:)

Blant annet i semifinalen i coppa libertadores.

Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=36Fbmj5fnlA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=y7qvPyfqMaw

http://www.youtube.com/watch?v=GVRkhTJ-apU

 


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 12 aug 09, 13:02
Endret: 12 aug 09, 13:06
Endret av: Plankehue

Kjære Onkel Terje.

Dette hadde vært spilleren vi trenger, men da må det gjøres kjappt ;) hehe

Kansje han klarer å score mål

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/danmark//artikkel.php?artid=566463

http://en.wikipedia.org/wiki/Freddy_Adu


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 aug 09, 16:28

Det med jørn andersen er bare bull.

Grønnis har en kontrakt og han er sykmeldt.Man kan ikke sparke en som er sykmeldt!!!

Grønnis har sikkret seg der


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 12 aug 09, 16:40

Opprinnelig postet av kjellemann

Det med jørn andersen er bare bull.

Grønnis har en kontrakt og han er sykmeldt.Man kan ikke sparke en som er sykmeldt!!!

Grønnis har sikkret seg der

Ja, det er det mange som har gjort der....Yell

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 aug 09, 21:11

Opprinnelig postet av kjellemann

Det med jørn andersen er bare bull.

Grønnis har en kontrakt og han er sykmeldt.Man kan ikke sparke en som er sykmeldt!!!

Grønnis har sikkret seg der

Det er feil, man kan få sparken som sykemeldt, og etter 12 mnd kan man få sparken pga sykemeldingen hvis det medfører probemer for bedriften.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 aug 09, 22:29

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av kjellemann

Det med jørn andersen er bare bull.

Grønnis har en kontrakt og han er sykmeldt.Man kan ikke sparke en som er sykmeldt!!!

Grønnis har sikkret seg der

Det er feil, man kan få sparken som sykemeldt, og etter 12 mnd kan man få sparken pga sykemeldingen hvis det medfører probemer for bedriften.

Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Man kan etter 12 mnd gå sammen og avtale en fratredelse, men er ganske sikker på at rettsvernet passer på at du ikke blir sparket...

 

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 12 aug 09, 22:48
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Ok, så du mener at alt i livet er basert på flaks?? Eller bare fotballen?

 

Ved å ha regler for hvordan overganger burde gjøres, kan man spare verdifulle resurser for en klubb,

Nei, mener ikke det men man skal aldri utelukke flaksen hvis den ikke koster mer enn å la noen være med på treninger for å se hva de duger til. Man må selvsagt i hovedsak lete aktivt med scouter, og samarbeide med andre for å prøve å finne den rette. men..Går ann å gå, og tygge tyggegummi samtidig vettu;)

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 12 aug 09, 23:06

joda, det er vanskelig å sparke en som er sykemeldt. Men når Ivar Morten Nordmark kunne sparkes dagen etter sin nye kontrakt var gjeldende, er det nok ikke vanskelig for en klubb å sparke en trener den dagen han er friskmeldt. Hvis de betaler, selvfølgelig. Og hvis klubben ønsker det...

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 aug 09, 23:14

Vel i situasjonen klubben er i nå, vil jeg si at å hente inn en tilfeldig person på prøvespill vil være demoraliserende for troppen. Man skaper misstilit, fremfor å hente inn en spiller der medspillerne vet at, jepp her har klubben hentet inn kvalitet så nå må jeg stå på.

 

Men liker samenligningene dine dårlig, tyggis og gåtur.. hva f har det med kunskap om spillermarked å gjøre? 

 

Ok hade en spiller vi vet har kvalitet vært bosman og han ved formodning skulle ønske ett prøvespill med ffk så ville jo det vært en vinn vin sitasjon. Men som jeg prøver å komme frem til må man som liten profesjonel klubb basere driften sin på kunnskap og ikke på flaks. Det gjennomsyres jo i flere ledd om man tenker at, ja vi prøver å ser han.. eller kanskje han..  blir faenskap av slikt.

 

Kunnskap og kvalitet derfor vil vi bli bedre...



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 44 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f