Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor har vi vår kaptein?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 05 jun 09, 09:05

Hva skjer med vår kaptein Abbe?  Er han klar for retur til Sverige allerede?  Har han som venn på Facebook, og han sprer om seg med vage og flertydige meldinger som; "bilen är packat och startklar" og "countdown". Det at han ble benka på mandag var kanskje også litt suspekt, eller er han ikke fit for 90 minutter enda?  La også merke til at han ikke var bortom PH å takket for støtten etter kampen. Som eneste mann dro han rett inn i garderoben.  Med fare for å bli tatt for å være en paranoid kjerring som overtolker og dikter opp sine egne sannheter..

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 05 jun 09, 15:41

Hvis du har han som venn, så kjenner du han vel? Eller? Da hadde jeg ringt han og spurt.

Ellers kan det jo kanskje tyde på at du har rett, hadde egentlig ikke gjort meg noe.


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 05 jun 09, 23:17

Facebook-venner er ikke som andre venner..  Abbe har 1700 venner på FB, og er neppe interessert i tett dialog med så mange av oss. Men seriøst; var det andre grunner enn rent sportslige som lå bak vrakingen på mandag?  Han er jo tross alt kaptein på skuta.. 

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jun 09, 23:20

abbe har jo vært skadet og er vel ikke helt i topp form enda.. det er vel derfor han ble vraket

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 05 jun 09, 23:30

Hvorfor i allverden er du "venn" med han da?? DET skjønner ikke jeg en pøkk av.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 05 jun 09, 23:33

Opprinnelig postet av Plaskesak

Men seriøst; var det andre grunner enn rent sportslige som lå bak vrakingen på mandag?  Han er jo tross alt kaptein på skuta.. 

Hjelper ikke å være kaptein når man ikke forsvarer en plass på laget. Han har ennå ikke klart å spille seg inn i førsteelleveren, så det blir nok benken neste kamp også.

Skal man få utdelt klippekort selvom man er i dårlig form fordi man er kaptein?

Abbe har spilt dårlig, de andre har vært bedre. Da er det helt i orden at han sitter på benken.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 jun 09, 23:41

Nå gikk han vel skadet i 2 mnd, så at han ikke er i toppform er vel ikke veldig rart..


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 05 jun 09, 23:45

Hissig eller, Plankekæll??  Jeg syns det var et betimelig spørsmål, og spurte derfor om noen her visste mer enn meg. Du syns tydeligvis både Abbe, spørsmålet og Facebook er like dumt..   Beklager.

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 06 jun 09, 01:37

Neida. Hissig er jeg ikke.

Mulig noen her vet mer enn deg om Abbe, men jeg tror ikke man skal legge noe mer i det enn at han har spilt dårlig, og altså ikke blir vurdert som god nok til å være blandt de elleve beste. At han er kaptein blir helt uvesentlig. Han er nok tilbake på laget igjen hvis han hever spillet sitt og spiller bedre enn de som allerede er der.

Når det gjelder Facebook synes jeg det bare blir tåpelig å være "venn" med noen hvis man ikke kjenner dem. Mulig dere er på hilsern, da er det kanskje ok. Hvorfor skulle jeg vært "venn" med noen jeg ikke kjenner? Det er helt ulogisk i mitt hode.

Spørsmålet ditt var vel ok det, men jeg tror ikke det er noe mer dramatisk enn at Abbe fortsatt er i opptreningsmodus.


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 10 jun 09, 15:33

vi har ikke vår kaptein tror jeg, han ble nok benket mot start siden han har skrevet kontrakt med orgryte, ser ut som han får åge hareide som trener også

---------------------------

CUPVINNER 06


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 10 jun 09, 16:08

Opprinnelig postet av TothNR1

vi har ikke vår kaptein tror jeg, han ble nok benket mot start siden han har skrevet kontrakt med orgryte, ser ut som han får åge hareide som trener også

Skrevet under for örgryte? kilder??

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jun 09, 16:59
Endret: 10 jun 09, 17:02
Endret av: keiko99

Åge hareide

ÖIS tv

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 jun 09, 17:25

Opprinnelig postet av keiko99

Åge hareide

ÖIS tv

 

Tror kim_andre_c mente Abbe...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jun 09, 17:31

ja jeg vet bob, men det fant jeg ikke så jeg ønsket bare og vise at hareide stemte slik at den biten var på plass...

kanksje abbe stemmer selv om ikke noe er kommet opp enda

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 10 jun 09, 19:38

Noen som har tenkt tanken at Barsom skal hjem til Sverige i Spillepausen?? 


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 10 jun 09, 21:47

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Noen som har tenkt tanken at Barsom skal hjem til Sverige i Spillepausen?? 

 

Ja, håper faktiskt at det skjer. Laget blir ikke svekket og vi sparer penger...

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 10 jun 09, 23:54

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av TothNR1

vi har ikke vår kaptein tror jeg, han ble nok benket mot start siden han har skrevet kontrakt med orgryte, ser ut som han får åge hareide som trener også

Skrevet under for örgryte? kilder??

jeg skrev jeg tror, skulle nok også skrevet at jeg tror han er klar for ogryte. så har nok ikke noen skilder, selvom når grønhagen benker barsom syns jeg det er skilde nok

---------------------------

CUPVINNER 06


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 11 jun 09, 03:24

Opprinnelig postet av TothNR1

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av TothNR1

vi har ikke vår kaptein tror jeg, han ble nok benket mot start siden han har skrevet kontrakt med orgryte, ser ut som han får åge hareide som trener også

Skrevet under for örgryte? kilder??

jeg skrev jeg tror, skulle nok også skrevet at jeg tror han er klar for ogryte. så har nok ikke noen skilder, selvom når grønhagen benker barsom syns jeg det er skilde nok

jaja, er ikke rart det kommer mange rare rykter....

 


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 13 jun 09, 02:54
Endret: 13 jun 09, 02:58
Endret av: Truger

Opprinnelig postet av TothNR1

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av TothNR1

vi har ikke vår kaptein tror jeg, han ble nok benket mot start siden han har skrevet kontrakt med orgryte, ser ut som han får åge hareide som trener også

Skrevet under for örgryte? kilder??

jeg skrev jeg tror, skulle nok også skrevet at jeg tror han er klar for ogryte. så har nok ikke noen skilder, selvom når grønhagen benker barsom syns jeg det er skilde nok

Hvis alle som blir benka er på vei til ny klubb, hadde det vært utrolig mye med overganger i fotballen :P

Når det er sagt, håper jeg at Barsom drar til sommeren. Han er en helt ok spiller på kanten, men har en del håpløse valg (feks i "skudd"-posisjoner), og virker for meg som en virkelig klysete og til tider sutrete spiller.

Vil vel også tro at han sitter på en dugelig stor lønningspose som FFK sikkert kunne vært foruten...

Til trådens emne: FFK har ingen ledertype, med unntak av Wehrman. Han er vel kanskje ikke et særlig godt alternativ fro tia...

Ramberg duger ikke, det gjør heller ikke Piiroja, Martinsen, Gashi, Staw eller Czwartek heller. Kvisvik, muligens?

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3