Husk meg
Brukernavn
Passord

3. runde NM: FFK - Ranheim

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

PANATHA

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 aug 08
Innlegg: 18

Lagt til: 18 jun 09, 23:29

HEHE. Sitter dere  foran pc en og skriver D**TT?!!

Dra på stadion og støt laget i steden!

Til dem som ikke var po stadion.

---------------------------

Peleshi


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 19 jun 09, 00:15

Det jeg husker best fra denne kvelden på stadion - var de utrolig spennende sluttminuttene av ordinær tid. Lenge siden en kamp har vært så spennende på stadion. Velger å ikke si noe om kvaliteten på spillet nå, og heller gledes over avansement i cupen. Et annet pluss var at man fikk mer undeholdning (120 min) for penga. Det som var lite hyggelig var alle de som man hørte rope ukvemsord og sjikanerte våre spillere. Såkalte supportere som benyttet enhver anledning til å rope høyt og kraftig på enkelte av våre spillere. Det var såpass få mennesker på stadion i dag, så spillerne selv kan ikke ha unngått å høre det. Tror ikke det motiverer til lysende spill. Virker som det alltid er en kameratgjeng (gjerne middelandrende) på tre-fire stykker og hvor en av disse alltid må tøffe seg og slenge dritt for deretter å få anerkjennende nikk og latter fra kompisene sine. Synes det var veldig moro da en av disse kjefterne fikk nok da Ranheim scora 3-1 målet og gikk demonstrativt ut av stadion (og snudde seg for å se om de andre fulgte etter - noe de ikke gjorde) og forsvant uten å komme tilbake - og gikk glipp av opphentingen og seieren. Her er de yngre supporterne mer forståelsesfulle og støtter istedet for å støte bort. Takk til Plankehaugen som bidro til stemning og positiv roping.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 19 jun 09, 08:57

Opprinnelig postet av aavdst

Det jeg husker best fra denne kvelden på stadion - var de utrolig spennende sluttminuttene av ordinær tid. Lenge siden en kamp har vært så spennende på stadion. Velger å ikke si noe om kvaliteten på spillet nå, og heller gledes over avansement i cupen. Et annet pluss var at man fikk mer undeholdning (120 min) for penga. Det som var lite hyggelig var alle de som man hørte rope ukvemsord og sjikanerte våre spillere. Såkalte supportere som benyttet enhver anledning til å rope høyt og kraftig på enkelte av våre spillere. Det var såpass få mennesker på stadion i dag, så spillerne selv kan ikke ha unngått å høre det. Tror ikke det motiverer til lysende spill. Virker som det alltid er en kameratgjeng (gjerne middelandrende) på tre-fire stykker og hvor en av disse alltid må tøffe seg og slenge dritt for deretter å få anerkjennende nikk og latter fra kompisene sine. Synes det var veldig moro da en av disse kjefterne fikk nok da Ranheim scora 3-1 målet og gikk demonstrativt ut av stadion (og snudde seg for å se om de andre fulgte etter - noe de ikke gjorde) og forsvant uten å komme tilbake - og gikk glipp av opphentingen og seieren. Her er de yngre supporterne mer forståelsesfulle og støtter istedet for å støte bort. Takk til Plankehaugen som bidro til stemning og positiv roping.

Enig med deg her, det er så mange tragiske supportere på stadion.

Herregud, det er bare en lek :) fatter egentlig ikke  at folk skal synke så dypt og bruke så kraftige munnhuggeri mot egne spillere.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 jun 09, 12:25

Enig i dette, herre så mye negativt piss disse såkalt "kule" gubbene skal lire av seg for å få sine sekunder med annerkjennelse. Jeg ytrer mye piss selv i løpet av en slik kamp, men holder det på et lydnivå som kan høres av meg og fattern, og ikke ut på banen, for spillerne blir neppe bedre av å høre " faen for en gjeng udugelige sauepulere, adecco neste år!"

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24