Husk meg
Brukernavn
Passord

Tur Åråsen-Full mobilisering

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 jun 09, 16:18

Det var da svært til negativ surmuling, Keiko.. Prøv heller å se positivt på det!

Ros til BRH og PH og alle som var på tribunene mot LSK. På TV hørtes det til tider kjempebra ut! At Kanarifansen sang "er det alltid så stille over der?", gjorde bare at de dret ut seg selv..


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 jun 09, 16:20
Endret: 16 jun 09, 16:22
Endret av: danan

Opprinnelig postet av Kvam

Hvordan fungerte PH på Åråsen? Hørtes ut som det var et veldig bra trykk i 1. omgang, men det kan jo ha vært noe med hvordan mikreofonene var plassert osv.


PH fungerte ræva. Var vel kanskje 150 FFKsupportere der hvor 60-70 av dem sto og 40-50 av dem sang til tider. Mikkinga var uten tvil feil i forhold til det man hørte på stadion. 1 omgang var godkjent, 2 omgang bør gå i glemmeboka, men selfølgelig har det noe med resultatet på banen å gjøre også. Morro at Brigaden fikk vist seg litt skikkelig frem og nok en gang poengterer at PH er avhengi av oss.

Keiko: Vi sang alkohol og kvinner 1 gang på åråsen for første gang(?) på tribunen i år. Ikke at stemninga akkurat fallt så drastisk selv om vi sang den 1 gang på søndag... Haha. Bortsett fra ditt lille raserianfall på PHs tribunemøte om sangen vår så har vel det tribunemøte visst seg å være veldig positivt. Vi har fått et tettere sammarbeid med PH og den nye plassen vår på midten funker fett.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 09, 16:24
Endret: 16 jun 09, 16:29
Endret av: keiko99

Opprinnelig postet av Lemmy

Det var da svært til negativ surmuling, Keiko.. Prøv heller å se positivt på det!

Ros til BRH og PH og alle som var på tribunene mot LSK. På TV hørtes det til tider kjempebra ut! At Kanarifansen sang "er det alltid så stille over der?", gjorde bare at de dret ut seg selv..

(tuller: nå skal ikke du være brå sjekk her Wink )  ja sa tross alt at det til tider var bra trykk og at jeg håpet på vidre frem gang... måtte bare komme med det.. forsvarer meg Laughing

Til danan vi har alle lært: 1 gang er en for mye.... Wink så er jeg mann nok til og skvære opp danan.. skal vi forsette og rote med gammelt stoff ?

 

Jeg må Rose en om jeg bare hadde vist hva han het, men han satt noen stoler borten for meg og han hjalp til og dro i gang ett par sanger. Jeg tok han i hånda på vei ut og sa: kjempe bra til han.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


stheike

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 29

Lagt til: 16 jun 09, 17:04

ingen som bryr seg om hva du sier uansett keiko. du har null å si hva sanger som skal synges og ikke synges.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 09, 17:07

Opprinnelig postet av stheike

ingen som bryr seg om hva du sier uansett keiko. du har null å si hva sanger som skal synges og ikke synges.

slutt og oppfør deg som du styrer alle sangene.. skal vi forsette sånn tar det ikke lang tid føre tråden blir stengt.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 16 jun 09, 17:49

Opprinnelig postet av keiko99

Det var bra til tider, men så falt trykket ned og jeg for vel si igjenn viser BRH at dem gir faen i møter om tribune liv. Jeg ba om at "fredrikstad,alkohol og kvinner" legges død for at den sangen bare gjør ting vondt værre. Dem klarte altså ikke det, men vi for håpe at vi blir bedre en mot LSK i fremtiden

Du ba om det Keiko. Ingen andre, og det har ingenting med at innsatsen dalte i PH

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


stheike

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 29

Lagt til: 16 jun 09, 17:58

er vel eneste du som klager på den sangen?. er eneste du som nevner det hver gang. kansje det er meningene dine det er noe galt med? har du tenkt på det? noen ganger begynner jeg å lure på hvor lite ett problem må være før du ikke bryr deg.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 09, 18:07

jeg er nok ikke den eneste.....  jeg flere ganger positiv en negativ

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 16 jun 09, 18:20

Fredspipe anyone? Den smaker skikkelig digg! Cool


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 09, 19:11

ja henger med på den plankekæll Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 16 jun 09, 21:50
Endret: 16 jun 09, 21:54
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av keiko99

Det var bra til tider, men så falt trykket ned og jeg for vel si igjenn viser BRH at dem gir faen i møter om tribune liv. Jeg ba om at "fredrikstad,alkohol og kvinner" legges død for at den sangen bare gjør ting vondt værre. Dem klarte altså ikke det, men vi for håpe at vi blir bedre en mot LSK i fremtiden




Hadde det ikke vært for BRH på søndag, hadde det maks vært 30 syngende supportere fra Plankehaugen på Åråsen. BRH sto for all styring, "forsangeren¨" er jo et kapittel humor for seg selv.

Forresten interessant å se at Plankekæll, Gardarson, Bob Page og andre hobbykritikere av BRH sitter på dette forumet og skriver under kampen på Åråsen... Slo dere ikke å møte opp selv og synge litt da?

Mod (Rey) Diskuter sak ikke person.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 09, 21:52
Endret: 16 jun 09, 21:52
Endret av: Lemmy

skjerp deg litt vær så snill

Mod(Lemmy): Skjerp dere BEGGE to!

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 17 jun 09, 14:19

Komisk at du ber andre skjerpe seg så fort du får litt kritikk Keiko. Hvis det er noen her inne som kritiserer alt og alle så er det nettopp deg!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jun 09, 14:26

Det hjelper ikke om er posetiv eller negativ

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 17 jun 09, 14:32

Hva mener du?

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jun 09, 14:34
Endret: 17 jun 09, 14:52
Endret av: keiko99

kanskje jeg som føler sånn, men noen ganger er det galt selv om jeg er posetiv eller negativ.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 jun 09, 14:43

Forstår du selv hva du har skrevet om du leser det i ettertid, keiko?

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jun 09, 14:53

nei. jeg var litt klønete der, men retta på det da. håper det var bedre

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3