Husk meg
Brukernavn
Passord

Abgar Barsom på vei tilbake til Sverige?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 27 mai 09, 20:49

Jøss, nå står ikke væla til påske! Jeg trur jeg har vært enig i 95 % av det schpa84 har skrevet de siste dagene. Smile

---------------------------

Hater hat!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 09, 21:00

Det handler ikke om rykter, men realiten og det er det forskjell på.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 mai 09, 22:31
Endret: 28 mai 09, 09:05
Endret av: schpa84

Ja, alle her inne hvet realiteten før både trenere og styre i FFK! Hehe...

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 mai 09, 01:06

Opprinnelig postet av Patrioten

Det handler ikke om rykter, men realiten og det er det forskjell på.


Og denne månedens ord er; tada realitet. Brukes gjerne i overdrevet omfang.

Og rykter er rykter til de blir bekreftet. Og en bekreftelse er ikke en som kjenner en som er naboen til Raymond som har hørt....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 mai 09, 11:08

Uansett hvor mye vi syter og klager, tror jeg man overvurderer sin egen vikitighet ganske godt hvis man tror det er vi som skaper konfliktene i klubben.
Dessuten viser de aller fleste her inne stor  kjærlighet til klubben og engasjement, til tross for kritiske røster.
Likegyldighet og happy go lucky holdninger hadde vært veldig mye værre..


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 11:15

Jeg er totalt uenig med deg. Sutring, klaging og konfliktskaping skaper bare dårlig stemning og konflikter, som fører til mindre engasjement. Det er mange som er utrolig lei av den sutrekulturen i byen her, og orker ikke lengre engasjere seg som følge av det. Det ødelegger hele supportermiljøet og skremmer folk vekk.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 09, 14:25
Endret: 28 mai 09, 14:45
Endret av: Holters

ffksupporter.net: FFK-kapteinen forlenger neppe

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 09, 14:29
Endret: 28 mai 09, 14:44
Endret av: Holters

kan vel bare si takk for for alt han gjordet i FFK. Tror nok Barsom forsvinner.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 28 mai 09, 15:32
Endret: 28 mai 09, 16:29
Endret av: Plankekæll

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 18:32

Haha, den karen har litt vel god tro på seg selv. For dere som ikke leste artikkelen så sa Barsom:

- Man får se hva man vil gjøre i framtiden. Jeg kan tenke meg Real Madrid og Milan også. Jeg utelukker ingenting.

Jeg lo ganske godt da jeg leste det, heheTongue out Tror han overvurderer seg selv litt der

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 28 mai 09, 19:01

Har det falt deg inn at han kan tulle?

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 19:10

Hehe, ikke Barsom. Han tror han er noe. Normale mennesker hadde tullet med det

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 mai 09, 19:28

Send han hjem.. Aldri hatt sansen for fyren..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 mai 09, 20:52

Hvis en spiller skal både være sympatisk og god på banen stiller vi høye krav synes jeg.
Han har ikke spilt bra så langt i år, men det er fult fortstålig etter det lange skadeavbrekket.
Men i fjor var han mer en god nok for laget, og jeg tror han vil bli like god igjen.
For meg så virker det som han er en av de mest profesjonelle vi har på laget når det gjelder holdninger.


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 28 mai 09, 21:42

Synes detta virker litt kjent. En fra FFK sier noe som helt klart er ment som tull og det blir en overskrift av det. Som f.eks. i Aftenposten.

 


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 mai 09, 21:54

hehe ja sa han ikke at han skulle ha en Ferrari og en elefant i lønn også?


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 28 mai 09, 22:00

Hehe... Ja, to ferrarier, en elefant og en sykkel for å være nøyaktig. Også det til aftenposten.

 


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 23:56

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Hvis en spiller skal både være sympatisk og god på banen stiller vi høye krav synes jeg.
Han har ikke spilt bra så langt i år, men det er fult fortstålig etter det lange skadeavbrekket.
Men i fjor var han mer en god nok for laget, og jeg tror han vil bli like god igjen.
For meg så virker det som han er en av de mest profesjonelle vi har på laget når det gjelder holdninger.

Jeg vil ikke si meg enig der. Synes han har vært overvurdert og skjønner ikke hvorfor han fikk kapteinsbindet. Ganske komisk å se hvor mange skudd han skyter utenfor målet.

Greit dette var en spøk, men tror det florerer ganske mange høye tanker i hodet på den fyren. Hva mener du med at han virker som en av de mest proffesjonelle når det gjelder holdninger?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 29 mai 09, 00:56
Endret: 29 mai 09, 01:04
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av schpa84

Jeg vil ikke si meg enig der. Synes han har vært overvurdert og skjønner ikke hvorfor han fikk kapteinsbindet. Ganske komisk å se hvor mange skudd han skyter utenfor målet.

Greit dette var en spøk, men tror det florerer ganske mange høye tanker i hodet på den fyren. Hva mener du med at han virker som en av de mest proffesjonelle når det gjelder holdninger?

feks hvordan han tenkte i forhold til å kjempe seg tilbake på laget når han var skadet, tror ikke han tar plassen som en selvfølge. Han jobber stort seg hardt i hver kamp han spiller.
Han er bevisst hvilken ansvar han har for barn og unge, noe han beviser igjennom sitt ungdomsarbeid. Dessuten snakker han  reflektert rundt det å være fotballspiller og et helt menneske.
Ett samlet pressekorps med profesjonelle synsere som Semb og andre er enig med meg at han var meget viktig bidragsyter i fjor.
Han fikk neppe kapteinsbindet hvis han ikke stod frem og tok profesjonelt ansvar på og utenfor banen, det er gjerne derfor man får detLaughing'

Du som sier du er veldig lei klaging og syting på her inne, klager merkelig nok veldig på nettopp han, kanskje fordi du har bestemt deg for å ikke like han, jeg har i alle fall ikke sett noen konkrete eksempler fra deg som bekrefter ditt synUndecided


#8

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 46

Lagt til: 29 mai 09, 01:48

Jeg vet noe dere ikke vet  ;)

---------------------------

www.brigaderodhvit.com

BRIGADE RØD HVIT

**Frihet For ULTRAS**

Hater: NFF



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3