Husk meg
Brukernavn
Passord

Abgar Barsom på vei tilbake til Sverige?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Aareknut

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 feb 09
Innlegg: 4

Lagt til: 27 mai 09, 12:04

Har hørt fra bekjente i Göteborg om at det ryktes om at Barsom var på tribunen i mandagens kamp mellom Göteborg - Malmö FF. Kan det bety at han er på vei til en av de klubbene? IFK er vel i så fall mest sannsynlig, siden de trenger en erstatter på midten. Han drar vel ikke til Gbg en mandag kveld bare for å se en fotballkamp...


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 mai 09, 12:08

Opprinnelig postet av Aareknut

Har hørt fra bekjente i Göteborg om at det ryktes om at Barsom var på tribunen i mandagens kamp mellom Göteborg - Malmö FF. Kan det bety at han er på vei til en av de klubbene? IFK er vel i så fall mest sannsynlig, siden de trenger en erstatter på midten. Han drar vel ikke til Gbg en mandag kveld bare for å se en fotballkamp...

Hvis du noen gang har lest bloggen til Barsom skjønner du at han er enormt fotballinteressert (altså ser mye fotball). Det er overhodet ikke noe rart ved at han ser et hatoppgjør og en storkamp av en fotballkamp i Gøteborg, 3 timer unna Fredrikstad.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 mai 09, 12:22
Endret: 27 mai 09, 12:24
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Hvis du noen gang har lest bloggen til Barsom skjønner du at han er enormt fotballinteressert (altså ser mye fotball). Det er overhodet ikke noe rart ved at han ser et hatoppgjør og en storkamp av en fotballkamp i Gøteborg, 3 timer unna Fredrikstad.

Godt poeng, men samtidig er det jo sannsynlig at Barsom trolig må se seg om etter en ny klubb?

Barsom har jo selv uttalt til f-b at han bare blir om tilbudet er godt nok, og at han er i en annen posisjon enn resten av bosmanspillerne, da han ikke vil ha noe problem med å finne seg en ny klubb...

Tror mye om seg selv denne mannen. :)

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 27 mai 09, 12:34

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Hvis du noen gang har lest bloggen til Barsom skjønner du at han er enormt fotballinteressert (altså ser mye fotball). Det er overhodet ikke noe rart ved at han ser et hatoppgjør og en storkamp av en fotballkamp i Gøteborg, 3 timer unna Fredrikstad.

Godt poeng, men samtidig er det jo sannsynlig at Barsom trolig må se seg om etter en ny klubb?

Barsom har jo selv uttalt til f-b at han bare blir om tilbudet er godt nok, og at han er i en annen posisjon enn resten av bosmanspillerne, da han ikke vil ha noe problem med å finne seg en ny klubb...

Tror mye om seg selv denne mannen. :)

 

Du kan jo mene at han syns godt om seg selv Holters, men mannen har unektlig et poeng... Han går neppe arbeidsledig om han ikke får ny kontrakt med FFK.

Når det er sagt syns jeg det er litt tåpelig om FFK lar sin kaptein gå helt uten videre. Om de så gjør var vel kapteinsvalget en real bommert fra Grönhagen...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 mai 09, 12:40

Det Barsom har vist i år skulle ikke tilsi ny kontrakt.  At Grønhagen ga Barsom kapteinsbindet er ikke overraskende, han er kanskje litt vel opptatt av sine svenske spillere. Barsom som visstnok er like god til å vende begge veier og like god på begge ben, gjør det samme forutsigbare valg hver bidige gang han får ballen ute på høyrekanten, stopper opp, lar forsvarspillerne få tid til å posisjonere seg, vender innover i banen og slår en håpløs pasning inn i midten eller løsner et håpløst skudd.

Sett inn Ramberg, en mye bedre spiller, teknisk, kreativ og jagende. FFKs mest utskjelte og undervurderte spiller.

Barsom=dyr og ikke god nok.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 mai 09, 12:46
Endret: 27 mai 09, 12:52
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av KeJ

(...) men mannen har unektlig et poeng... Han går neppe arbeidsledig om han ikke får ny kontrakt med FFK.

Han finner seg nok en klubb, men det tror jeg også Wehrman, Gerrbrand, Gardar og tildels Kvisvik også kommer til å gjøre... Barsom er i så måte ikke så unik i dette selskapet. Mange av våre bosmanspillere holder normalt høy kvalitet, selv om de er aldrende og dyre i drift. I tillegg tror jeg det vil være lettere for dem å innfri sine økonomiske krav ved et klubbskifte, da de kan forhandle om en sign-on-fee som vil føre de opp i et helt annet lønnssjikte.

Hvem skulle vært kaptein foruten barsom i år forresten? Selv om de lar ham gå etter endt sesong?

Alle de aktuelle kandidatene hadde jo bare kontrakter ut året (Wehrman, Barsom, Gerrbrand, Ramberg...)? Kanskje burde Grønis ha valgt noen andre, da rykter skal ha det til at Barsom ikke står spesielt godt i spillergruppa for tida.

Når det er sagt, så er nok ikke dette avgjort. Barsom var den spilleren Grönhagen hentet helt på egenhånd, så han ønsker nok å ha med seg sin yndling og dagens kaptein videre.

Men om dette ønsket er i samsvar med FFKs økonomi? Vel, det gjenstår å se...

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 27 mai 09, 12:49

Barsom har skuffet meg stort denne sesongen. Han tar vandringen med ball inn mot midten hver eneste gang, og når han mister ballen kommer det en klønete "takling" som han senere skal diskutere inngående med dommeren. Synes det er litt pinlig, egentlig.

---------------------------

Any given sunday


Aareknut

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 feb 09
Innlegg: 4

Lagt til: 27 mai 09, 12:52

Opprinnelig postet av Krumtapp

Barsom har skuffet meg stort denne sesongen. Han tar vandringen med ball inn mot midten hver eneste gang, og når han mister ballen kommer det en klønete "takling" som han senere skal diskutere inngående med dommeren. Synes det er litt pinlig, egentlig.

 

Helt enig, som jeg skulle sagt det selv. Gjør meg ingenting om han finner seg en annen klubb. Tipper han har brukbar lønn og, så en overgang vil sikkert frigjøre en del spenn...


Aareknut

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 feb 09
Innlegg: 4

Lagt til: 27 mai 09, 13:29
Endret: 27 mai 09, 13:32
Endret av: Holters

Se her ja, han har i tillegg til å være på kampen, også vært i nærheten av "ÖIS-gården": http://nyheter24.se/allsvenskan24/klubbloggar/ois/233157-abgar-barsom-pa-vag-till-ois

Da blir det kanskje Örgryte og ikke IFK. De er desperate, kun ett poeng på 11 kamper. Kanskje det er noe mer enn bare interessen for å se en fotballkamp som fikk han til å reise til Gbg på mandag....


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 27 mai 09, 14:43

Opprinnelig postet av Holters

Kanskje burde Grønis ha valgt noen andre, da rykter skal ha det til at Barsom ikke står spesielt godt i spillergruppa for tida.

Vær så snill! Nok såpepåera for ett år nå!

---------------------------

Hater hat!


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 27 mai 09, 14:49

Bare la han gå.

 

Han har ikke vært bra hittil i år, begynner i dra på årene i dette gamet og dyr.

Dessuten kan han "lett" erstattes/er allerede erstattet av Askar!?!

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 mai 09, 15:11

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av Holters

Kanskje burde Grønis ha valgt noen andre, da rykter skal ha det til at Barsom ikke står spesielt godt i spillergruppa for tida.

Vær så snill! Nok såpepåera for ett år nå!

Ignorance is bliss.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 mai 09, 15:13

I hvilken annen klubb bryr man seg så mye om hvilke personer som liker hvem?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 27 mai 09, 15:19

Opprinnelig postet av Holters

Ignorance is bliss.

Jepp! Og det har jaggu vært mange ganger det siste halve året eller så som jeg skulle ønska jeg ikke visste det jeg visste når det gjelder FFK. Wink

Opprinnelig postet av Supreme NTM

I hvilken annen klubb bryr man seg så mye om hvilke personer som liker hvem?

Det lurer jeg på òg!

---------------------------

Hater hat!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mai 09, 15:22

Det virker som mange her tror at fotball er det samme som 200 meter hekk. Fotball er et lagspill og som alt annet TEAMARBEID, så funker det best når alle i gruppa respekterer hverandre og trives sammen.. Er folk helt på jordet her eller? 

 

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 27 mai 09, 15:27

Opprinnelig postet av Husgutt

Det virker som mange her tror at fotball er det samme som 200 meter hekk.

Det virker også som om mange her syns det er fryktelig artig med konflikter og intriger.

---------------------------

Hater hat!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mai 09, 15:30

Jaha?  Så du mener at det ikke finnes konflikter i spillergruppa og at alle liker hverandre like godt, men at fordi Holters  (som har mye innsideinformasjon) og andre elsker å spre rykter og dritt, bare for å være kjipe?? 

Det er greit at du ønsker at FFK skal være en harmonisk klubb med peace and love og hele pakka, men når tilfellet er noe annet, må det jo være mulig å skrive dette uten å få piss tilbake fra uvitende folk som deg og meg?

 

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 27 mai 09, 15:52

Opprinnelig postet av Husgutt

Jaha?  Så du mener at det ikke finnes konflikter i spillergruppa og at alle liker hverandre like godt, men at fordi Holters  (som har mye innsideinformasjon) og andre elsker å spre rykter og dritt, bare for å være kjipe?? 

Vis meg gjerne hvor jeg har sagt noen av de tinga. Smile

Opprinnelig postet av Husgutt

Det er greit at du ønsker at FFK skal være en harmonisk klubb med peace and love og hele pakka, men når tilfellet er noe annet, må det jo være mulig å skrive dette uten å få piss tilbake fra uvitende folk som deg og meg?

Som meg, mener du? Wink Nei, problemet er vel snarere at jeg vet for mye (og det er veldig mye jeg ikke vet, og sannsynligvis vet jeg ikke engang om hvor mye jeg ikke vet). I den første delsetninga i andre avsnitt er du inne på noe. Og javisst, det er naturligvis utopisk, men jeg har ikke noe ønske om å vite så mye om det - eller for å si det på en annen måte, jeg skulle ønske det ikke ble fokusert så mye på det. Jeg er interessert i fotballspillet, ikke personkonfliktene.

Okei, noen folk går ikke sammen. Noen ganger er det rett og slett personkjemien mellom to eller flere personer som det er noe gærnt med, men de klarer å gjøre jobben sin for det (ref. The Ramones for de punk rock-interesserte blant dere). Andre ganger er de fleste enige om at det er noen som sprer gruff. Iblant er det rett og slett sånn at visse folk er forbanna drittsekker fra naturens side. Også da kan en ofte klare å jobbe sammen allikevel. Iblant går det til og med så langt at det ødelegger for ting rundt - spillet, i dette tilfellet. Okei. Gjør noe med det - bli kvitt uroelementene, da (enten det er TKK, Grönhagen, styrelederen whose name eludes me at the moment, Barsom, Wehrman, whomever!), og jobb videre! La meg slippe Se og hør-utgaven, og la meg få se videre mot neste kamp isteden!

Jeg var veldig nære å avskrive hele FFK for 2009-sesongen under TKK-såpepåeraen i vinter og ta et år med 3. divisjonsfotball på Halden stadion isteden (2. runde i cupen mot Stabæk i kveld, forresten). Og jeg kjenner den følelsen hver gang det begynner å ta av sånn her.

Ja, dette er min helt personlige innstilling, og jeg vet at det kommer til å havne her samme f*** hva jeg måtte mene om det (og Se og Hør selger i hopetall samme hvor mye som blir avslørt om dem). Men for meg oppfattes det som omtrent like mye gruff (nåja, på et annet nivå og fra et annet ståsted) som det noen påstår at den og den i klubben skaper, og det andre påstår at den og den skaper.

---------------------------

Hater hat!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 mai 09, 16:26

Nå er vel nettopp mye av grunnen til at det har vært mye konflikter i FFK at man skaper konflikter, og henger seg så mye opp i det.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 mai 09, 18:33

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Nå er vel nettopp mye av grunnen til at det har vært mye konflikter i FFK at man skaper konflikter, og henger seg så mye opp i det.

Jeg må si meg fullstendig enig. Jeg er så lei av den sutringa, negativiteten og ryktespredninga som finnes her på forumet. Det hele er litt komisk, og minner mer om en syklubb fullt av sladrekjerringer enn et fotballforum. Skjønner ikke hvorfor det er noen vits i å skape så mye problemer. Vi får vite hva som skjer etterhvert uansett, og tror neppe vi løser det ved å spre masse rykter om alt. HeheTongue out

 

Dette minner om venninder som forteller hverandre at de så typen til en av vennindene gå sammen med en annen jente. Herregud, han er utro!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24