Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss FK på konkursens rand

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 09, 11:22

Fredrikstad blad: Moss Fotballklubb har ikke penger til å gjøre opp for seg. Nå ber de kreditorene fryse all gjeld. Hvis ikke, blir de slått konkurs.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 mai 09, 12:33

Underveis i forrige serierunde var østfoldfotballen en trist skue.

Sarpsborg, Moss og FFK lå alle under. De to førstnevnte inntok nedrykksplassene i adeccoligaen, og FFK rotet seg ned i nedrykksstriden. Heldigvis klarte ett av lagene - Moss - å snu kampen fra tap til seier.

Synes det er trist om alle disse lagene skal slite med økonomien, nedrykk og alt mulig annet på én og samme tid. Jeg håper virkelig at alle klarer seg, og at det sportslige avgjør hvem som er "østfolds stolthet" i nuet.

Det er mye bedre for talentutviklingen og det lokale engasjementet at Østfold er godt representert i de øverste divisjonene. Jeg håper selvsagt at FFK alltid vil være nummer én, men jeg takker ikke nei til noen lokalderbyer i ny og ne. Det er bare moro!

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 mai 09, 13:18

den dagen jeg håper på moss lever jeg ikke.... bare for å ha sagt det

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 09, 17:34

Under ingen klubb å gå konkurs. Selv ikke Sarp 08 og Moss. Hadde kanskje vært bra å fått dem opp i tippeligaen samme med oss, slik at vi hadde fått noen skikkelige lokalderbyer... (+ at jeg kunne sykle til 1 bortekamp i året Cool)

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 mai 09, 18:15

Er det nå man skal begynne å planlegge en 20 000 seters stadion i Råde el og se Østfoldfotballen under ett?? Mulig dette er å banne litt i kjerkaCool


kjwiho

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jan 08
Innlegg: 3

Lagt til: 28 mai 09, 00:15
Endret: 28 mai 09, 08:44
Endret av: FFK1903

Ser i avisa at det er fare får at Moss fk går konkurs.Henstiller derfår alle ffk supportere , plankehaugen og alle andre til å møte opp på mfk s neste hjemmekamp iført ffk drater og flagg får å støtte de i en vanskelig tid. Husk hva Eggen/Haugen har hjulpet FFK med.Fra annen divisjon til tippeligaen på kort tid. Nå trenger de vår støtte. Hvis at dere er ekte fotballsupportere ikke bare får FFK.Til plankehaugens eminente reisegeneral. Sett opp busser så vi kan gi vår støtte.Det kan kanskj også ståppe kjeften på de ytterst få mossinger som sprer eder og galle over FFK hvær de slår oss i Østfoldhallen.   mvh Kjell Holmen

Mod: Slenger innlegget inn her. Ikke nødvendig å starte en helt identisk tråd.

---------------------------

kjwiho


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mai 09, 01:02

Nei takk.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mai 09, 01:04
Endret: 28 mai 09, 01:05
Endret av: Plankekæll

Edit:

Ble en liten dobbelpost gitt. Unner forresten ikke MFK å gå konkurs.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 mai 09, 07:37

Opprinnelig postet av hasse33

Er det nå man skal begynne å planlegge en 20 000 seters stadion i Råde el og se Østfoldfotballen under ett?? Mulig dette er å banne litt i kjerkaCool

 

Hvorfor ikke... Hadde blitt et bedre stadionanlegg for oss som spiller der!!  Laughing

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 09, 14:16
Endret: 28 mai 09, 14:20
Endret av: keiko99

oi moss sliter mere ser det ut som Cool  nrk østfold: Rådmannen fjerner all kommunal støtte til ny Melløs Arena i sitt forslag til budsjett i Moss.

Nrk østfold tv: mere moss

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 28 mai 09, 15:19

Opprinnelig postet av keiko99

oi moss sliter mere ser det ut som Cool  nrk østfold: Rådmannen fjerner all kommunal støtte til ny Melløs Arena i sitt forslag til budsjett i Moss.

Nrk østfold tv: mere moss

Skulle vel bare mangle om man ikke skulle kutte støtten til en totalt bortkasta stadion i Moss når man kutter VIKTIGE stillinger over hele fjøla... Ny stadion i Moss må jo være det dummeste dem har kommet opp med der borte på mange mange år!

Siden dem ikke har sjanse til å komme seg opp i Tippeligaen kan dem gjerne gå konkurs for min del. Slipper vi hvertfall å ryke mot dem i cupen framover! Da unner jeg Sarpsborg mye mer..

Til deg som håper Fredrikstadfolk møter opp på Melløs, lykke tilWink


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 09, 15:29

Er så enig..  moss kan gjerne spille i 8 Div for min del, men jeg må takke for at vi fikk spillere fra dem da Laughing

Dem har vel ikke flere spillere FFK vil ha nå så da kan dem gjerne gå konk Cool

Da kommer dem og støtter FFK Cool

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 mai 09, 17:13

Opprinnelig postet av kjwiho
Ser i avisa at det er fare får at Moss fk går konkurs.Henstiller derfår alle ffk supportere , plankehaugen og alle andre til å møte opp på mfk s neste hjemmekamp iført ffk drater og flagg får å støtte de i en vanskelig tid. Husk hva Eggen/Haugen har hjulpet FFK med.Fra annen divisjon til tippeligaen på kort tid. Nå trenger de vår støtte. Hvis at dere er ekte fotballsupportere ikke bare får FFK.Til plankehaugens eminente reisegeneral. Sett opp busser så vi kan gi vår støtte.Det kan kanskj også ståppe kjeften på de ytterst få mossinger som sprer eder og galle over FFK hvær de slår oss i Østfoldhallen.   mvh Kjell Holmen

Kommer aldri til å støtte det laget der med noe som helst. Kråkene hadde aldri i livet gjort det samme for oss i hvert fall. Enkelte av dem dro til og med på FFK - Hammarby for å stille seg på bortefeltet. Hvis dem ikke klarer å trekke mer enn 1500 i snitt og Moss FK ikke engasjerer mer enn det gjør i byen, så skal i hvert fall ikke et annet lags supportere begynne å hjelpe dem. Det blir like dumt som da de oppfordret andre lags supportere til å skrive under på ei liste for å få ny stadion til klubben. Folk fra Finnmark skrev at de ønsket et nytt Melløs. Selv da fikk vel en underskriftskampanje om nytt bibliotek i Råde flere underskrifter.

Selvsagt litt synd om klubben skulle gå konkurs og forsvinne fra fotballkartet, og selvsagt synd for de 1500 trofaste som møter opp til kamp, men det er ikke vårt problem. Og når vi sannsynligvis ikke hadde fått en dritt tilbake derfra i samme situasjon selv, kan de få lov til å sitte der. Deres våteste drøm er at FFK går konkurs eller i hvert fall rykker ned et par, tre divisjoner. Nesten så de ønsker det mer enn opprykk for eget lag.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 28 mai 09, 20:04

Vi har hjulpet de mere enn nok. Vi har øst ut penger til dem..............

ref : Vidar Martinsen, Simen Brenne, Amin Askar overgangene

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 09, 22:20

ups... tror ikke moss fikk noe for amin jeg.. mener det er innvestorene som eide han,,, mulig jeg tar feil

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mai 09, 22:32

Du har helt rett keiko99.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 mai 09, 22:37

Hva med øknomisk hjelp og støtteordninger til gjengjeld for et farmerklubbforhold? Moss har vært Norges beste lag til å oppfostre gode spillere. Det hadde jo vært gull om FFK kunne vært garantert alle de fremtidige juvelene til Moss for en slikk og ingenting :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mai 09, 22:41

Slik at vi kan få alle diamantene fra Moss, og de kan få all dritten fra oss? Flott løsning for Moss det gitt.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 mai 09, 11:06

Opprinnelig postet av kjwiho

 Hvis at dere er ekte fotballsupportere ikke bare får FFK.

 

Som sagt unner ingen klubb å gå konk, men dette blir for dumt, desuten er vi ekte FFK-supportere.  Destuen driter jeg i Mossesupportere som slenger dritt om FFK....

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 mai 09, 11:26

Tak får alt Måss!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 29 mai 09, 12:38

Opprinnelig postet av Plankekæll

Tak får alt Måss!

Herlig Plankekæll :) Blir aldri lei av det banneret!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 29 mai 09, 16:59

Hvem var det som skrev det banneret igjenCool Følte meg sånn passe flau av PH da gitt...

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 mai 09, 17:00

Var det ikke tifokongen?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 mai 09, 17:07

Var nok det. Det er lovlig å ha lese- og skrivevansker, selv for de som skal lage banner. Men da er det greit å få litt hjelp med stavekontrollen før man klasker på maling og viser det til hele stadion. Smile


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 29 mai 09, 17:11

Hehe, litt småmerkelig at ingen andre i PH oppdaget det før de valgte å vise det til resten av stadion

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 jun 09, 18:52

Moss er i hvert fall på full fart ut av cupen. Ligger under 2-0 borte mot Nest Sotra til pause.

Litt synd hvis de ryker, det hadde vært moro med en kamp mot kråkene igjen.

Kampen kan følges her.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 09, 19:26

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg koser meg... Deilig.. endelig liksom... bare så synd at hjælmen og dem andre som alltid kommer med dritt holder helt kjeft... Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jun 09, 19:28

Opprinnelig postet av keiko99

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg koser meg... Deilig.. endelig liksom... bare så synd at hjælmen og dem andre som alltid kommer med dritt holder helt kjeft... Laughing

Mulig han følger laget sitt istedenfor å sitta her å lesa..

Personlig håper jeg Moss greier seg, og etterhvert klarer å komme seg opp i det gode selskap igjen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 09, 19:36

Det er ikke så lenge siden hjælmen var her inne Wink, men jeg tror dem har mista litt lysten.. Ja ja moss ryker ut av Cupen... enda mere og glede seg over....

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 jun 09, 19:43

Hvorfor i all verden er det så fryktelig deilig? Vi trenger konkurranse i Østfold og jeg ønsker Moss tilbake i det gode selskap!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 09, 19:46
Endret: 04 jun 09, 19:52
Endret av: keiko99

Opprinnelig postet av solano2

Hvorfor i all verden er det så fryktelig deilig?

Jeg hater bare moss.. sånn er det.. ønsker mere at sarpsborg skal ha fremgang

 

Nest Sotra holder unna, og dermed en liten cupbombe her på Sotra.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 jun 09, 19:51

Moss er ute etter å ha tapt 2-1. Sarpsborg må ut i ekstraomganger hjemme mot Eidsvold Turn etter 2-2 til full tid.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jun 09, 20:03

Opprinnelig postet av Per Egil

Litt synd hvis de ryker, det hadde vært moro med en kamp mot kråkene igjen.

Nei. Glad vi slipper. Lei av å tape for overivrige Mossinger. Frykter også alltid skader i de oppgjørene.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 04 jun 09, 20:14

Opprinnelig postet av solano2

Hvorfor i all verden er det så fryktelig deilig? Vi trenger konkurranse i Østfold og jeg ønsker Moss tilbake i det gode selskap!

Hva feiler det deg da? Blir like fjernt som å si at jeg ønsker at Sparta skal vinne

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 jun 09, 20:17

Opprinnelig postet av schpa84

Opprinnelig postet av solano2

Hvorfor i all verden er det så fryktelig deilig? Vi trenger konkurranse i Østfold og jeg ønsker Moss tilbake i det gode selskap!

Hva feiler det deg da? Blir like fjernt som å si at jeg ønsker at Sparta skal vinne

Er det ikke lokaloppgjørende som er årets høyepunkt da? Slik er det ihvertfall for meg. Selv om jeg heier på FFK ønsker jeg vel ikke at både Moss og Sarpsborg skal rykke ned i 3div. Jeg tror vi trenger to lag  i Østfold som spiller i TL for å øke interessen igjen.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 04 jun 09, 20:22
Endret: 04 jun 09, 20:22
Endret av: schpa84

Jeg ønsker vel ikke at de skal rykke ned, men blir ikke lei meg av den grunn. Det er våres største rivaler og trives godt med de en divisjon under. Hvorfor sier du brått 3.divisjon da? Det er bra at de ikke er i TL, slik at vi kan snappe opp deres talenter. Håper på at de kan levere oss like mange talenter som Skeid leverer til VIF:)

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 jun 09, 20:29

... og der var Sarpsborg også ute av cupen med 2-3 etter ekstraomganger.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 04 jun 09, 20:40

Opprinnelig postet av Per Egil

... og der var Sarpsborg også ute av cupen med 2-3 etter ekstraomganger.

yes, så kan jeg  plage faren til dattera mi litt

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 09, 20:41

jaja da slapp vi moss og sarpsborg da

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jun 09, 22:11

Opprinnelig postet av schpa84

Jeg ønsker vel ikke at de skal rykke ned, men blir ikke lei meg av den grunn. Det er våres største rivaler og trives godt med de en divisjon under. Hvorfor sier du brått 3.divisjon da? Det er bra at de ikke er i TL, slik at vi kan snappe opp deres talenter. Håper på at de kan levere oss like mange talenter som Skeid leverer til VIF:)

Har vel bare snappa opp ett talent foreløpig, og vi har vært noen år i TL nå...


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 04 jun 09, 22:13

Opprinnelig postet av Plankekæll

Slik at vi kan få alle diamantene fra Moss, og de kan få all dritten fra oss? Flott løsning for Moss det gitt.

Det er bedre en konkurs vil jeg tro

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jun 09, 08:18

Eneste som er synd med at Moss sliter sportslig er at mossetrioen som var her inne jevnlig forsvant. Ble noen morsomme debatter med de og Hjælmen har vel alltid et eller annet gøyalt på lur. Rævafotball fra Moss og seriesølv til FFK satte dog en effektiv stopper for det.

Helt greit at de sliter egentlig oss. Supporterne ønsker jo nesten mer at FFK rykker ned enn Moss rykker opp. Nå kan de få lov til å bosette seg nede i 2. divisjon i ti år, mens FFK nyter å være Østfolds største klubb i uoverskuelig fremtid. Håper dog verken S08 eller Moss går konkurs, da ville det blitt kjedelig fotball i Østfold. Omtrent som Aust-Agder med FFK.

Tviler på at så veldig mange kråkeboller hadde sympati for oss da vi dreit på draget på Nybergsund for to sesonger siden, så det er vel bare rett og rimelig å være litt hovmodige og eplekjekke duster akkurat nå ;)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jun 09, 08:35

Opprinnelig postet av Per Egil

... og der var Sarpsborg også ute av cupen med 2-3 etter ekstraomganger.

 

Litt synd, hadde håpet på at det var vi som skulle slå ut de, var bra stemning på Sarpsborg Stadion for to år siden +  sjarmernede med de drittungene som stilte seg midt i Plankehaugen og sang "vi driter på Fredrikstad By" når SFK ble rundspilt av FFK på banen... Foot in mouth

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 08 jun 09, 20:35

Neida, vi er her innimellom vi Keiko.

Men vi har jobb skjønner du, så har ikke hele døgnet forran en PC. Jeg misunner deg det trygda singellivet ditt i Mysen. Må være herlig. Bara ligge på sofaen og sende søte meldinger på div fora som ingen andre enn du skjønner noe av.

Du har forresten tilgang på vårt forum igjen, søtnosKiss

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 08 jun 09, 22:10

Har du fått med deg hva som skjedde med  Moss med skifteretten Hjælmen?

Håper dere klarer og snu økonomien og at dere rykker opp vi må ha et derby vi og.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 09 jun 09, 21:20

Jeg har virkelig ikke et grann sympati, de må gjerne rykke ned til 5 divisjon og helst bli der i uoverskuelig fremtid.

 

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 10 jun 09, 12:46

Det var vel snakk om degradering til 7 div? Hvis så skjer. Ta med HamKam ned... Synger på siste verset de også.

Laughing

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 jun 09, 14:56

Opprinnelig postet av Memyselfandi

Det var vel snakk om degradering til 7 div? Hvis så skjer. Ta med HamKam ned... Synger på siste verset de også.

Laughing

 

Er det et lag jeg ikke har sympati for uansett grunn er det Kamma, måtte de forsvinne langt ned i divisjonene...  Moss må gjerne klare seg syns tom Sarp 08 bør klare seg foran Kamma...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 jun 09, 16:21

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Memyselfandi

Det var vel snakk om degradering til 7 div? Hvis så skjer. Ta med HamKam ned... Synger på siste verset de også.

Laughing

 

Er det et lag jeg ikke har sympati for uansett grunn er det Kamma, måtte de forsvinne langt ned i divisjonene...  Moss må gjerne klare seg syns tom Sarp 08 bør klare seg foran Kamma...

Kan tru mange Mossinger kommer til å gosse seg den dagen vi er der hvor dem er og sliter med brukket rygg.. Mener ikke at vi skal støtte Moss Fotball Klubb, men blir for dumt å slå en som allerede ligger nede..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 jun 09, 16:44

Jeg håper Moss kommer til å klare seg og at de på sikt vil komme tilbake til Tippeligaen slik at vi kan få Østfold-derby med mye folk på tribunen, og en kamp mellom to lag som gir alt.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 10 jun 09, 18:27

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Kan tru mange Mossinger kommer til å gosse seg den dagen vi er der hvor dem er og sliter med brukket rygg.. Mener ikke at vi skal støtte Moss Fotball Klubb, men blir for dumt å slå en som allerede ligger nede..

 

Som om ikke de gossa seg tilstrekkelig de 20 sure åra vi lå knekt i lavere divisjoner, selv om de ikke hadde noe forum å gosse seg på.

De lever faktisk enda på den der, og mumler fortsatt om "østfolds stolthet" blablabla. Nei, jeg unner dem alt vondt, gjerne med et ekstra spark i siden på liket og en klype salt i såret. I dette tilfellet er skadefryd desidert den beste fryd.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f