Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Start (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 25 mai 09, 10:47
Endret: 01 jun 09, 16:01
Endret av: FFK1903

En uke igjen til neste seriekamp. Denne gangen er det Start som kommer på besøk mandag 1. juni. Kampstart allerede klokken 16:00 (Kampen går også på NRK1)

For FFK er Borges ute ettersom han sitter på flyet til Costa Rica for å spille landskamp. Det samme gjelder for Starts Bolanos

I og med at Borges er ute så aner jeg virkelig ikke hva vi skal gjøre med den sentrale midtbanen. Skal Wehrman få en ny sjanse, eller skal Ramberg ta den plassen? Har vi eventuelt noen andre som kan spille der? Føler fortsatt at Elvestad ikke er klar.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 25 mai 09, 10:54

Ser dette står på tv2 sine sider:

Søndag 1. juni:
Tippeligaen:
18:00 Fredrikstad - Start, tv2sporten.no
Kommentator: Asbjørn Myhre

Så da spurte jeg meg selv er 1 juni blitt flytta?Nrk gå meg svaret. 1.06.09:

15:40 4-4-2: Tippekampen: Fredrikstad-Start

 

Nå er det på tide å begynne å spille fotball gutter, for det som er vist hittils er ikke bra nok. Drit i kontrakter og problemer, når dere er ute på den banen er det fotballen som gjelder. Jeg vil ha godt spill og mange mål denne kampen.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 25 mai 09, 11:09

Opprinnelig postet av Dokka

 

Nå er det på tide å begynne å spille fotball gutter, for det som er vist hittils er ikke bra nok. Drit i kontrakter og problemer, når dere er ute på den banen er det fotballen som gjelder. Jeg vil ha godt spill og mange mål denne kampen.

Godt spill har vel vært vist i de siste kampene. Er fornøyd om vi scorer ett mål mer enn Start.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 mai 09, 17:00

Opprinnelig postet av Dokka

Ser dette står på tv2 sine sider:

Søndag 1. juni:
Tippeligaen:
18:00 Fredrikstad - Start, tv2sporten.no
Kommentator: Asbjørn Myhre

Så da spurte jeg meg selv er 1 juni blitt flytta?Nrk gå meg svaret. 1.06.09:

15:40 4-4-2: Tippekampen: Fredrikstad-Start

 

Mandag kl 16:00 ? Da kommer det mye folk se. De fleste har vel knapt kommet hjem fra jobb...Surprised

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 25 mai 09, 17:02

Det er andre pinsedag. En fridag

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 mai 09, 17:16

          Staw

PAC   Raio    Vidar   Wallace/Askar

Askar/Lala  Gashi  Barsom  Kvisa

          Gardar  Dominic

Le Benk: Bråthen, Rambo, Everton, Gerrbrand, Elvestad, Trulsen,(Wehrman)

Detta laget vinner ca 5-0

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 25 mai 09, 18:16

Hvem er Rambo?

Er vel ikke sjølveste John vel?

---------------------------

dommær a' dommær!


Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 25 mai 09, 18:28

Trur på detta laget:

 

                         Staw

Askar   Martinsen   Piiroja   Wallace

Barsom   Gashi   Ramberg   Kvisvik

               Everton   Johannsson

 

FFK - Start

2 - 1

Laughing

---------------------------

- Hvor langt var det Drillo, hundre meter?!?!


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 mai 09, 19:04

Opprinnelig postet av endre

          Staw

PAC   Raio    Vidar   Wallace/Askar

Askar/Lala  Gashi  Barsom  Kvisa

          Gardar  Dominic

Le Benk: Bråthen, Rambo, Everton, Gerrbrand, Elvestad, Trulsen,(Wehrman)

Detta laget vinner ca 5-0

Jeg kan ikke forstå at du velger Barsom, som har vært en tragedie hittil i år, foran Ramberg som har storpsilt i flere kamper. Synd at mange kun ser når Ramberg har en dårlig del av en omgang, og ikke ser når han briljerer. Min påstand er at Ramberg er en mye bedre fotballspiller enn både Barsom og Gashi.  Gashi er en terrier, ja, men SPILLER han fotball, eller opptrer han som om fotball er en individuell idrett ?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 mai 09, 19:07

Staw

Czwartek - Martinsen - Piiroja - Wallace/Thomassen

Askar - Ramberg - Gashi - Kvisvik

Adiyiah - Gardar

Det bør være laget (men blir det ikke).


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 25 mai 09, 19:28

Opprinnelig postet av Costanza

Staw

Czwartek - Martinsen - Piiroja - Wallace/Thomassen

Askar - Ramberg - Gashi - Kvisvik

Adiyiah - Gardar

Det bør være laget (men blir det ikke).

 

Enig


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 mai 09, 21:20

Opprinnelig postet av Costanza

Staw

Czwartek - Martinsen - Piiroja - Wallace/Thomassen

Askar - Ramberg - Gashi - Kvisvik

Adiyiah - Gardar

Det bør være laget (men blir det ikke).

Hva er ditt standpunkt på Everton?

Tror du FFK har midler til å beholde ham? Ønsker du at FFK beholder ham? Adiya vs Everton ferdighetsmessig?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 25 mai 09, 23:02

Det er vel minst to spillere regelen sier, og han amerikaneren var ikke tatt ut i går i alle fall.

Barsom er tydligvis ikke i form, og Grønis må ha lært nå at ligaen er for tøff for alle spillere ute av form.
Håper Ramberg kommer inn og gjør nok en god kamp, og kanskje Werhmann har kommet i bedre form de siste ukene?
Uansett er troppen vår bedre stilt enn den noen gang har vært i år, at Costa Rica spillerne er ute er i alle fall ingen fordel for Start.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 mai 09, 23:33

Jeg vil ha dette laget:

Lasse Staw

Pål-André Czwartek - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira

Kasey Wehrman

Amin Askar - Hans Erik Ramberg (k) - Raymond Kvisvik

Gardar Jóhannsson - Dominic Adiyiah


Dette er jo 4-4-2, setter det bare opp slik for å vise hvem som skal spille defensiv. Ja jeg vet at Wehrman har vært ussel og at han sannsynligvis er ferdig i klubben, men han begynner nå faktisk å komme i brukbar fysisk form.

Jeg tar ut Gashi fordi han ikke er i form, sutrer og klager. Har ikke fokus på det han bør ha fokus på. I tillegg er han "flink" til å frakte ballen rett inn i motstanderne og fyre av håpløse løskruttskudd rett på keeper. Overblikk er mangelvare.

Abgar Barsom kan også få lov til å starte på benken fordi han har vært svak de siste kampene. Mannen er ikke i form ennå, og da bør han heller ikke spille fra start. Men en fin mann å sette innpå hvis det knyter seg litt.

Éverton orker jeg nesten ikke å si noe om. Jeg har mista troa.

Thomassen er masse innsats, guts osv, men fryktelig lite kreativ. Venstreback er vanskelig nå, da heller ikke Pereira er noe imponerende om dagen.

Synd ikke Borges er med!! Men jeg har faktisk trua på at Wehrman kan gjøre årets kamp denne gangen. (Ikke for at det er noen prestasjon i seg selv forresten.)

FFK vinner 3-1. Målskårere blir Gardar, Amin og Wehrman (str.).


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 25 mai 09, 23:37

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Synd ikke Borges er med!! Men jeg har faktisk trua på at Wehrman kan gjøre årets kamp denne gangen. (Ikke for at det er noen prestasjon i seg selv forresten.)

FFK vinner 3-1. Målskårere blir Gardar, Amin og Wehrman (str.).

selvom borges har vært god. så er det nok vi som har en fordel med at costa rica skal spille kamp bolanos har herja i de fleste kampene han har spilt i år. er glad vi slipper å møte han.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 mai 09, 16:07
Endret: 26 mai 09, 16:08
Endret av: schpa84

Lurer på hvorfor akkurat du klager på Gashi plankekæll. Hadde ikke du han på profilbildet ditt før? Så ut som du var rimelig kåt på han

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 mai 09, 17:48

Opprinnelig postet av schpa84

Lurer på hvorfor akkurat du klager på Gashi plankekæll. Hadde ikke du han på profilbildet ditt før? Så ut som du var rimelig kåt på han

Joda, hadde han på profilbildet før. Har heller ingenting i mot en Gashi i harmoni og i form. Men slik han fremstår nå om dagen har jeg ikke helt sansen for han som spiller. Ok?

Kåt på han? Haha. Han er ikke helt min type er jeg redd. Foretrekker mennesker av det motsatte kjønn. Har du forresten Jokke på profilbildet fordi du er/var kåt på han? Eller fordi du liker musikken og stilen?

 


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 mai 09, 18:04

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av schpa84

Lurer på hvorfor akkurat du klager på Gashi plankekæll. Hadde ikke du han på profilbildet ditt før? Så ut som du var rimelig kåt på han

Joda, hadde han på profilbildet før. Har heller ingenting i mot en Gashi i harmoni og i form. Men slik han fremstår nå om dagen har jeg ikke helt sansen for han som spiller. Ok?

Kåt på han? Haha. Han er ikke helt min type er jeg redd. Foretrekker mennesker av det motsatte kjønn. Har du forresten Jokke på profilbildet fordi du er/var kåt på han? Eller fordi du liker musikken og stilen?

 

Hehe. Det med at du var kåt på han var bare en utrykksmåte. Synes bare det var litt merkelig at du rakka så mye ned på Gashi, siden jeg mente å huske at du hadde han på profilbildet. Vanskelig å være kåt på en død mann, men kåt på musikken hans

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 26 mai 09, 17:30

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg tar ut Gashi fordi han ikke er i form, sutrer og klager. Har ikke fokus på det han bør ha fokus på. I tillegg er han "flink" til å frakte ballen rett inn i motstanderne og fyre av håpløse løskruttskudd rett på keeper. Overblikk er mangelvare.

Hva har han ikke fokus på?
Gashi er en av få vinnertyper vi har på laget, legger stort sett alltid ned enorm innsats. Det var hans store engasjement for å vinne som kom til utrykk på TV2 også. At han klager på dommere osv er noen han alltid har gjort. Det visste vi før vi kjøpte han.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f