Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Start (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 mai 09, 20:17

Opprinnelig postet av schpa84

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Lex

Kom ikke her og si at Wherman ikke har skjønt veien dette her har gått. Da burde han tatt opp hansken for lenge siden. Ikke etter han har fått "sparken"

 

Hadde mye heller putta inn Elvestad en Wherman.

Så sant, så sant, såpass skarpe kniver har nok Wehrmann i skuffen. Enig angående Elvestad, men med Grønhagen ved roret så prøves ingen av de unge.

Ja, unntaket som  bekrefter regelen, men det er ganske så mange kamper i fjor i allefall som noen ungutter kunne få prøvd seg litt på slutten. Får man utvikling uten erfaring ?

Hmmm, er ikke Lasse Staw ung? Elvestad har vel ikke imponert nevneverdig

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 31 mai 09, 20:26

Jeg er enig med at fler ungutter burde få prøvd seg mot slutten av forrige sesong, samtidig som jeg skjønner at Grønhagen sto ovenfor et dilemma der, i og med at vi var med i medaljestriden. Nå som vi sliter såpass har jeg forståelse for at man ikke vil ta sjansen på noen unggutter som ikke har overbevist.

Problemet er at vi ofte skaffer "talenter" som ikke innfrir forventningene. Det virker som om man overvurderer unge spillere helt enkelt, samtidig som oppfølgingen av de unge spillerne virker dårlig. Jeg tror klubben hadde vært tjent med en større satsning på det området, slik at man kunne fanget opp virkelige talenter.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 mai 09, 20:53

Opprinnelig postet av schpa84

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Lex

Kom ikke her og si at Wherman ikke har skjønt veien dette her har gått. Da burde han tatt opp hansken for lenge siden. Ikke etter han har fått "sparken"

 

Hadde mye heller putta inn Elvestad en Wherman.

Så sant, så sant, såpass skarpe kniver har nok Wehrmann i skuffen. Enig angående Elvestad, men med Grønhagen ved roret så prøves ingen av de unge.

Hmmm, er ikke Lasse Staw ung? Elvestad har vel ikke imponert nevneverdig

Thomassen er heller ikke gammel


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 31 mai 09, 20:58

Jeg vet at han ikke er gammel, men ville ikke nevne han engang. Syns ikke han har overbevist meg i det hele tatt

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 31 mai 09, 21:09

Opprinnelig postet av schpa84

Jeg vet at han ikke er gammel, men ville ikke nevne han engang. Syns ikke han har overbevist meg i det hele tatt

Du er en liten merkelig skrue...

---------------------------

You`ll never walk alone...


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 31 mai 09, 21:14

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av schpa84

Jeg vet at han ikke er gammel, men ville ikke nevne han engang. Syns ikke han har overbevist meg i det hele tatt

Du er en liten merkelig skrue...

Takk for komplementet

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 mai 09, 22:05

Opprinnelig postet av schpa84

Jeg vet at han ikke er gammel, men ville ikke nevne han engang. Syns ikke han har overbevist meg i det hele tatt

Ok, så alder måles utfra om de overbeviser deg.. Greit å vite.

Personlig har jeg trua på Thomassen. Men han imponerte meg mer i fjor enn i år.

Dominic er ikke gammal heller..


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 31 mai 09, 22:10

Jeg valgte å ikke nevne han i den sammenheng siden det var Elvestad vi snakket om og jeg nevnte Staw siden det ble sagt at ingen unge spillere satses på. Prøv å les igjennom hva jeg faktisk har kommentert. Det var ikke vits i å nevne at jeg ikke synes Thommasen fortjener tilitt. Derimot synes jeg Dominic burde få sjansen

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 31 mai 09, 22:25

Jeg ser det er noen som sier at Whermann vil spille bedre for å øke sine muligheter til å få kontrakt et annet sted. Jeg vil si i den forbinfelse at det burde han gjort i fra sesongstart i år, da hadde han muliget til å få kontrakt med oss eller andre klubber. Istden ga han faen og jeg tviler på at det blir bedre etter han har fått beskjed om at han ikke får fornyet kontrakten. Jeg forstår ikke hva han tenkte på når han valgte å syte i mediene og gi faen i kampene som sin taktikk for å få ny kontrakt, og jeg velger fortsatt å tro at han ikke kommer til å skjerpe seg hvis han kommer med fra start i morgen.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 31 mai 09, 22:41

Tror du undervurderer Wehrmanns intelligens en smule der. Han gir ikke faen fordi han ikke fikk kontrakt vettu. Alle klubber vet at han er tilgjengelig nå, så hvis han yter bra i noen kamper nå, er sjansen større for interesserte klubber

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


pawl

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 01 jun 09, 02:45

Har det falt inn folk at Kasey Wehrman kanskje har vært i dårlig form? Den fyren har nok fighterinnstinkt til at han vil gjøre sitt beste når han er på banen. Men vi så alle at han slo feilpasninger, tapte dueller og var temposvak. Jeg tviler på at han kom for sent inn i en takling fordi han "ga faen". Sannsynligheten for at det har sammenheng med at han har hatt en elendig sesongoppkjøring og er i dårlig form er en smule høyere.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 01 jun 09, 09:04

Takk.

---------------------------

Heia FFK


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 jun 09, 09:22

Opprinnelig postet av pawl

Har det falt inn folk at Kasey Wehrman kanskje har vært i dårlig form? Den fyren har nok fighterinnstinkt til at han vil gjøre sitt beste når han er på banen. Men vi så alle at han slo feilpasninger, tapte dueller og var temposvak. Jeg tviler på at han kom for sent inn i en takling fordi han "ga faen". Sannsynligheten for at det har sammenheng med at han har hatt en elendig sesongoppkjøring og er i dårlig form er en smule høyere.

Det har du nok helt rett i.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jun 09, 11:57
Endret: 01 jun 09, 12:03
Endret av: FFKgutt1

Idag har jeg trua på poeng, men typisk nok så går vel guttæne på en liten smell idag vel.. men men.. Håper guttæne har en god innstilling til kampen idag, at idag skal vi vinne, idag skal vi virkelig krige for laget og være stolte av drakta vi spiller for.

Det samme gjelder Plankehaugen, håper at samtlige her sånn går ut og synger og herjer på stadion slik som vi kan gjøre det, og at vi har samme innstilling. Det er NÅ guttæne trenger oss, ikke bare i medgang men også i Motgang!

Vi også bør være stolte av drakta vi heier på og krige for laget som vi heier på, hei dem frem, syng dem frem så kanskje vi hjelper dem på vei mot tre poeng.

Sier som en tidligere FFK trener sa det før en cupfinale mot Godset: I det øyeblikket dere går ut av den døra der, så skal det kjempes, dere skal løpe ut og ha kun en eneste innstilling, og det er at denne kampen skal vi vinne, om vi ikke kan løpe skal vi gå, om vi ikke kan gå skal det krypes, hvert eneste sekund skal det være kjemping for seier!

Tror dette hadde vært nor for guttæne å høre før kampen, men håper de har den innstillingen der inn mot kampen idag!  

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 jun 09, 12:07

Ekstremt viktig kamp for oss, per dags dato må fokus nm1 være å klatre på tabellen og unngå nedrykkstrid. Glem alt snakk om jevn tabell, og -vi er bare et par, tre seire fra medaljeplass. FFK skal i de to neste kampene besøke Molde og LSK borte. Normalt tar vi poeng borte mot Molde, samt er de "svakere" hjemme enn borte - dog tror jeg de snart for opp effektiviteten og utifra form og start 11er er de klare favoritter. Borte mot LSK er alltid tøft, vant der ifjor men det var sesongen vi slo alle utenom bæringene. Men først fokus på 3 poeng mot Start som har formspillere som Hulsker, Stokkelien, Fevang og forsvarsrekka. Heldigivs er Bolanos ute. Han er viktigere for Start enn det Borges er for FFK.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jun 09, 12:07

bare hold deg unna vedde mål om ting du skal gjøre da FFKgutt1... føler taper mott odd skyldes at ingen ville se deg sykle. (håper du tar den som fleip)

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jun 09, 12:16

Opprinnelig postet av keiko99

bare hold deg unna vedde mål om ting du skal gjøre da FFKgutt1... føler taper mott odd skyldes at ingen ville se deg sykle. (håper du tar den som fleip)

heheh.. ikke gjort noe veddemål  idag gitt Wink tar jeg ikke sjansen på.. hehehCool

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jun 09, 14:48

God magefølelse i dag uten at jeg helt vet hvorfor. Kanskje fordi vi rett og slett bare vinne i dag?

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 01 jun 09, 14:52

Noen som vet hvem som spiller? 


linbus

Knøttespiller

Ble medlem: 07 mai 03
Innlegg: 52

Lagt til: 01 jun 09, 15:05

Det ligger på f-b.no

 

http://live.f-b.no/fotball/live/?kamp_id=337876

 

ser ut som gerr og martinsen i midtforsvaret

---------------------------

708 - Vil alltid huske lange stå.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24