Husk meg
Brukernavn
Passord

Gashi slakter direktøren!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 25 mai 09, 11:08

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Plaskesak

 

Synes det heller ser ut som om han kommer med et lite stikk til spillerne, "etter nok et tap". Jeg tenker kanskje litt vel konspiratorisk og legger litt mye i det der men...Wink

 

Men jeg mener Henriksen hadde tjent på å formulere svaret sitt bedre, ihvertfall helle mot en innrømmelse og beklage utsagnet.

 

Er vi ikke menn da???!!!!   Helt håpløst!!  Her står vi med møkk til knea på fotballbanen, så skal folk begynne å tolke hva Henriksen legger i noen formuleringer. Nei, nå er det samling i bånn!!  Vi må stå sammen, ikke la sånn sladrekjerring-symptomer få ta kvelertaket på oss. Vi bør jo kunne tenke to tanker samtidig, og skjønne at de hoppa av glede i TV2 bussen når Gashi fresa som verst. De ELSKER jo sånt!!  Og vi burde la være å hoppe etter, det har klubben lite nytte av. Nei, slutt å overtolk som kvinnfolk!!  

 

Nei, her på forumet er det bare sytepaver folk som er negative til alt som ikke er Ronaldiniho-klasse og konspirasjonsmakere...

Sa fyren som har følgende "signatur": Adecco neste sesong ?.....

 


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 mai 09, 11:15

Synes virkelig at Enerly traff spiker´n på hodet i "kronikken" lørdag.

Dersom noen av spillerne eller andre her inne gidder å lese den, så mener han at nettopp det å være Bosmann spiller bør få en spiller til å yte ekstra.- Jobbe litt for tilværelsen, vise seg verdig ny kontrakt. Dette ser det ut til at enkelte glemmer, "daffer" rundt i sin egen lille verden og tenker som så " Alle vet at jeg vil yte bedre dersom jeg får kontrakt".

Fantastisk moral, egoime i høysete, dersom jeg ikke får vilja mi, saboterer jeg.

Skulle virkelig ønske at både Wehrman, Gashi, Barsom  og enkelte andre tok lærdom av Raymond i denne saken. Raymond har forstått og jobber virkelig for ny kontrakt.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 25 mai 09, 12:56

Dette er ren TV2 Taktikk. Ida vet å stille de rette spørsmålene samtidig som hun ser Gashi dypt i øya. Gutten er jo helt skjelven stakkar <(;-)

Klarer tv2 og hype opp stemningen og gjerne lage litt røre så har de stoff i mange dager.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 25 mai 09, 13:13

Opprinnelig postet av Topscorer

Dette er ren TV2 Taktikk. Ida vet å stille de rette spørsmålene samtidig som hun ser Gashi dypt i øya. Gutten er jo helt skjelven stakkar <(;-)

Klarer tv2 og hype opp stemningen og gjerne lage litt røre så har de stoff i mange dager.

Denne journalisten får jeg nesten vondt i magen hver gang jeg ser. Snakk om å lete etter skandaler, kan ikke huske EN reportasje med henne som utelukkende har hatt fokus på det sportslige. Tv2 er sikkert veldig fornøyde med henne da ;)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 25 mai 09, 13:17

Enig at den journalisten er feig og ganske ivrig på å skape bråk, men Gashi er ingen drittunge, han er tvert i mot en erfaren tippeligaspiller som hater å tape.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3